Gå til innhold

Jaja, så var man singel, da...

Fremhevede innlegg

Skrevet

ja. min eks lå med andre damer til slutt. derfor måtte jeg bryte av. pluss at vi har en datter. hun er to nå og snart vil hun kreve svar. også skal hun ha ett stabilt liv. jeg får bare presse meg gjennom det hele.

fint av dge å tenke at du skal holde deg. edelt gjort. men det ble slutt liksom nå nylig???

jeg tror litt på den greia jeg, at man skal skaffe seg noen å skrive med.. bare noen ssier god natt og vil se deg.. det er hyggelig.

men samme som deg, jeg klarer ikke ikke vente. finnes det noe som heter datingens normer? eller ti bud? eller noe... fordi jeg vet ikke spille reglene...

Huff:(

Ja, det ble slutt i går faktisk :tristbla: Men det har skrantet en ukes tid, så føles lengre. Jeg er ikke "desperat" enda naturlig nok, men jeg greier ikke å la være å tenke framover. Mot jul, mot neste sommer osv. Trives ikke alene, er veldig typisk kjærestejente. Har brukt nesten all tid på kjæresten også, fordi han var den kjekkeste å omgås. Venninner kan ikke erstatte han, og i grunnen har jeg få av dem. Akkurat nå vil jeg bare at dagene skal gå så fort som mulig, og det er en trist tankegang. Livet er for kort til å deppe.

Er ikke så god på de reglene jeg, men føler jeg blir litt mer klokere på sjekking osv av å lese på KG. Har selv ikke sjekket så mye, de fleste har blitt kjærestene mine ganske kjapt. Aldri vært skikkelig singel og på sjekkern...

Eneste budet jeg følger er å holde litt igjen. Både når det gjelder sex og følelser. Har brent meg kraftig på å gi hele meg fra dag 1 og det ble utnyttet og han mistet interessen. De gangene jeg har spilt kostbar har de blitt interesserte og endt i forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...