LadyM Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Jeg har alltid hoppet over Singelforumet fordi jeg har vært sikker på at dit havner jeg aldri. Men nå er jeg her, hos dere andre single som føler seg ensom, forlatt, kjærlighetssyk og elskovssyk. Det er nå snart to år siden jeg flyttet fra ektemannen gjennom 20 år. Jeg er blitt litt desperat jeg også, kjenner jeg. Ikke orker jeg å gå på byen og sjekke meg en mann, jeg er altfor naiv og grønn i faget, og ikke vil jeg være alene heller. Jeg vil ha en mann jeg kan ha det kos med når jeg ønsker det, en som jeg kan elske med mens jeg fremdeles føler meg noenlunde ung og vakker. Mannen skal være trofast mot meg, men jeg vil ikke ha et forhold. Ja, jeg vet det ikke er forenelig og at jeg er vanskelig. Men det er kanskje derfor jeg er singel fremdeles... Noen gode råd fra dere erfarne single?
Knirke Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Slutt å jag etter mannfolk og heller lær deg å trives i eget selskap, er mitt tips. Jeg har vært singel i alle mine 29 år, og anser meg selv som dreven i faget :gjeiper: Livet har aldri vært så bra som etter at jeg sluttet å lete etter Mannen med stor M
LadyM Skrevet 30. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2011 Slutt å jag etter mannfolk og heller lær deg å trives i eget selskap, er mitt tips. Jeg har vært singel i alle mine 29 år, og anser meg selv som dreven i faget :gjeiper: Livet har aldri vært så bra som etter at jeg sluttet å lete etter Mannen med stor M Jeg jager ikke etter mannfolk, tvert om. Jeg har faktisk bare vært singel i et halvt år siden jeg fylte 16 og til nå, etter ekteskapsbruddet. Den ene kjæresten har avløst den andre, men jeg har bare hatt lange forhold. Er du 29 år og alltid har vært singel, vet du kanskje ikke hva du har gått glipp av? Men ja, jeg skal prøve tipset ditt.
Gjest Corto Maltese Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 (endret) det er ingenting i verden som er bedre en det og være singel Endret 30. august 2011 av Corto Maltese
Steinar40 Skrevet 31. august 2011 #5 Skrevet 31. august 2011 Jeg har alltid hoppet over Singelforumet fordi jeg har vært sikker på at dit havner jeg aldri. Det er bare en ting som er sikkert i dette livet, og det er at ingenting er sikkert. Med et par unntak.
Steinar40 Skrevet 31. august 2011 #6 Skrevet 31. august 2011 (endret) Noen gode råd fra dere erfarne single? Prøv å finne balansen imellom det å være helt urealistisk og desperat. Endret 31. august 2011 av Steinar40
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #7 Skrevet 31. august 2011 Hva med å legge ut en profil på et nett sjekke sted?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #8 Skrevet 31. august 2011 Slutt å jag etter mannfolk og heller lær deg å trives i eget selskap, er mitt tips. Jeg har vært singel i alle mine 29 år, og anser meg selv som dreven i faget :gjeiper: Livet har aldri vært så bra som etter at jeg sluttet å lete etter Mannen med stor M Dette! Jeg er selvvalgt singel på 15-ende året, og absolutt elsker det! Hadde ett langvarig (3 år) og flere kortvarige (2-6 måneder) forhold da jeg var i slutten av tenårene og begynnelsen av 20-årene, men fant ut at det ikke var noe for meg. Elsker friheten.
Knirke Skrevet 31. august 2011 #9 Skrevet 31. august 2011 De fleste som sier de ikke er desperate er nettopp det, det er min erfaring (forøvrig ingen referanse til TS) ..Og de fleste nysingle som simpelthen ELSKER å være single gjør slett ikke det, de bare lurer seg selv til å tro det. Noen mennesker passer ikke til å være single, og får det følgelig bedre sammen med en (nesten hvilken som helst) mann. Er du 29 år og alltid har vært singel, vet du kanskje ikke hva du har gått glipp av? Men ja, jeg skal prøve tipset ditt. Jeg skjønner ikke helt hva det er å gå glipp av... Det er bare å ta en kjapp titt inne på "samliv og relasjoner" forumet og se hvor mange latterlige problemer folk har i parforholdene sine, som jeg slipper :gjeiper:
Steinar40 Skrevet 31. august 2011 #10 Skrevet 31. august 2011 Savner man ingenting med et parforhold så skal man selvfølgelig være singel. Det sier seg selv.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #11 Skrevet 31. august 2011 Slutt å jag etter mannfolk og heller lær deg å trives i eget selskap, er mitt tips. Jeg har vært singel i alle mine 29 år, og anser meg selv som dreven i faget :gjeiper: Livet har aldri vært så bra som etter at jeg sluttet å lete etter Mannen med stor M Jeg tror ikke helt på deg. Jeg er sikker på at du også har øyeblikk hvor du "oversvømmes" av ensomhet. Husk at vi mennesker er sosiale av natur i mer eller mindre grad, innerst inne ønsker du deg nok en LIVSLEDSAGER du også.
Knirke Skrevet 1. september 2011 #12 Skrevet 1. september 2011 Jeg tror ikke helt på deg. Jeg er sikker på at du også har øyeblikk hvor du "oversvømmes" av ensomhet. Husk at vi mennesker er sosiale av natur i mer eller mindre grad, innerst inne ønsker du deg nok en LIVSLEDSAGER du også. Nope... Hvorfor skal det å være singel være ensbetydende med ensomhet? Hvis jeg vil være sosial har jeg venner, og det er ikke noe problem å finne noen som vil ha sex med meg hvis jeg skulle ønske det. Ordet "livsledsager" klinger i mine ører som en stor klamp rundt foten som begrenser livet ditt mer enn å berike det. Men når det er sagt så mener jeg ikke at jeg av prinbsipp aldri skal ha kjæreste. Dukker han opp så dukker han opp, men jeg går ikke rundt og leter. Det er forskjellen på mentaliteten hos oss "ekte" single, og folk som bruker singeltilværelsen som en mellomstasjon mellom to kjærester
vesla_85 Skrevet 1. september 2011 #13 Skrevet 1. september 2011 jeg forstår deg godt. jeg har ALDRI vært skikkelig singel... jeg er bare 26 da. men nå sitter jeg alene med ett lite barn.. det er IKKE lett... jeg er heeeeelt grønn på singellivet. men kan faktisk spinne meg nesten hvor de vil fordi jeg forstår ikke spillets regler da. jeg liker ikke singellivet, fint for de som liker det. flørt og fest er jo moro. men i bunn og grunn er jeg født monogam.. ser ikke etter en livspartner men en som sender søte natta meldinger, som jeg kan treffe etter jobb.. som jeg kan gå i joggebukse rundt og være forkjøla med. problemer har vel alle. det kommer bare ann på hvordan man håndterer det. jeg gikk fra eksen da han lå med jenter som visste han hadde dame... desverre. tror alle de lykkelige der ute ikke trenger å skrike det ut. det er nok lettere å skrike ut om det er noe stress noe sted.. ja ja .. ikke vet jeg. bare bare brainstormer...
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #14 Skrevet 1. september 2011 Jeg er selv singel etter å ha blitt dumpet i går faktisk. Jeg innrømmer at jeg ikke liker det. Jeg trives best i forhold og har så mye å tilby en som våger å satse. Å være singel er gøy når man er ute på lørdagskvelden, men det er en liten brøkdel av livet. ONS er uaktuelt, så de par timene på byen med flørting for så å tusle hjem alene, er ikke noe å "leve for". Jeg er bare 23 år, så håper inderlig jeg treffer noen. Skal forsøke nettdating, men er redd for å møte på mange tullinger der. Tror likevel det er en bedre arena enn byen.
vesla_85 Skrevet 1. september 2011 #15 Skrevet 1. september 2011 Jeg er selv singel etter å ha blitt dumpet i går faktisk. Jeg innrømmer at jeg ikke liker det. Jeg trives best i forhold og har så mye å tilby en som våger å satse. Å være singel er gøy når man er ute på lørdagskvelden, men det er en liten brøkdel av livet. ONS er uaktuelt, så de par timene på byen med flørting for så å tusle hjem alene, er ikke noe å "leve for". Jeg er bare 23 år, så håper inderlig jeg treffer noen. Skal forsøke nettdating, men er redd for å møte på mange tullinger der. Tror likevel det er en bedre arena enn byen. jeg er såååå enig med deg. jeg har vært singel i ett og ett halvt år (med ett av og på forhold med eksen). .. nå har jeg blitt alene etter å ha brutt det siste båndet.. jeg er ikke en person som trives alene.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #16 Skrevet 1. september 2011 jeg er såååå enig med deg. jeg har vært singel i ett og ett halvt år (med ett av og på forhold med eksen). .. nå har jeg blitt alene etter å ha brutt det siste båndet.. jeg er ikke en person som trives alene. Huff, ett og ett halvt år er lenge det:( Tanken på at jeg skal være så lenge singel er deprimerende:/ Jeg har ikke vært singel så lenge. Fra mitt første forhold til mitt nr 2 var det et halvt år. Fra nr 2 og 3 gikk det veldig kort tid! Jeg har lyst å møte noen kjapt, hater å være singel, men vil ikke ha hvem som helst. Må være litt kresen oppi det hele. Savner nærhet jeg, men vil ikke ha sex med tilfeldige, da blir jeg bare trist. Dritt altså Hadde ønsket jeg var konstruert til å trives alene, og ikke vært så forbaska monogam >.<
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #17 Skrevet 1. september 2011 Huff, ett og ett halvt år er lenge det:( Tanken på at jeg skal være så lenge singel er deprimerende:/ Jeg har ikke vært singel så lenge. Fra mitt første forhold til mitt nr 2 var det et halvt år. Fra nr 2 og 3 gikk det veldig kort tid! Jeg har lyst å møte noen kjapt, hater å være singel, men vil ikke ha hvem som helst. Må være litt kresen oppi det hele. Savner nærhet jeg, men vil ikke ha sex med tilfeldige, da blir jeg bare trist. Dritt altså Hadde ønsket jeg var konstruert til å trives alene, og ikke vært så forbaska monogam >.< jeg vet. det er kjedelig. siden jeg har overnattet mye mye hos eksen fram til sist uke..faktisk. har det vært rart å se seg selv som singel.. ble liksom aldri skikkelig slutt. vi hadde sex med hverandre og gjorde som par gjør. etter syv år sammen klarte vi ikke gi slipp. men nå måtte jeg. skjønner angsten din. jeg føler det samme. skriver med en nå, redd jeg skal kvele fyren.... skjønner? ja sex med tilfeldige blir så skitten syntes jeg, FOR MEG SELV.. andre får gjøre som de vil. jeg traff ene eksen min i butikken da.. så jeg tror det bare faller ned i hodet på en...
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #18 Skrevet 1. september 2011 jeg vet. det er kjedelig. siden jeg har overnattet mye mye hos eksen fram til sist uke..faktisk. har det vært rart å se seg selv som singel.. ble liksom aldri skikkelig slutt. vi hadde sex med hverandre og gjorde som par gjør. etter syv år sammen klarte vi ikke gi slipp. men nå måtte jeg. skjønner angsten din. jeg føler det samme. skriver med en nå, redd jeg skal kvele fyren.... skjønner? ja sex med tilfeldige blir så skitten syntes jeg, FOR MEG SELV.. andre får gjøre som de vil. jeg traff ene eksen min i butikken da.. så jeg tror det bare faller ned i hodet på en... Han jeg var sammen med prøvde seg med "Vi skal holde kontakten", "være venner" osv. Jeg sa klart beskjed at vi kutter det helt, fordi jeg mener det blir ekstremt vondt å holde på mens jeg har følelser og er redd for at han skal få ny dame. Min første ex hadde jeg sånn sexforhold med i ettertid, og han ble helt knust når jeg var dum og lå med en annen fordi jeg tross alt var singel. Idiotisk og umodent av meg, så vil ikke utsette meg eller andre for noe sånn igjen. Så blir nok sølibat frem til det dukker opp en ny. Blir så ekstremt sårbar etter sex. Er også redd for å skremme nye gutter. Jeg streber etter å "trives som singel, være avslappet, ta det som det kommer, ikke stress osv", men innerst inne er jeg ikke så cool.
vesla_85 Skrevet 1. september 2011 #19 Skrevet 1. september 2011 Han jeg var sammen med prøvde seg med "Vi skal holde kontakten", "være venner" osv. Jeg sa klart beskjed at vi kutter det helt, fordi jeg mener det blir ekstremt vondt å holde på mens jeg har følelser og er redd for at han skal få ny dame. Min første ex hadde jeg sånn sexforhold med i ettertid, og han ble helt knust når jeg var dum og lå med en annen fordi jeg tross alt var singel. Idiotisk og umodent av meg, så vil ikke utsette meg eller andre for noe sånn igjen. Så blir nok sølibat frem til det dukker opp en ny. Blir så ekstremt sårbar etter sex. Er også redd for å skremme nye gutter. Jeg streber etter å "trives som singel, være avslappet, ta det som det kommer, ikke stress osv", men innerst inne er jeg ikke så cool. ja. min eks lå med andre damer til slutt. derfor måtte jeg bryte av. pluss at vi har en datter. hun er to nå og snart vil hun kreve svar. også skal hun ha ett stabilt liv. jeg får bare presse meg gjennom det hele. fint av dge å tenke at du skal holde deg. edelt gjort. men det ble slutt liksom nå nylig??? jeg tror litt på den greia jeg, at man skal skaffe seg noen å skrive med.. bare noen ssier god natt og vil se deg.. det er hyggelig. men samme som deg, jeg klarer ikke ikke vente. finnes det noe som heter datingens normer? eller ti bud? eller noe... fordi jeg vet ikke spille reglene...
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #20 Skrevet 1. september 2011 ja. min eks lå med andre damer til slutt. derfor måtte jeg bryte av. pluss at vi har en datter. hun er to nå og snart vil hun kreve svar. også skal hun ha ett stabilt liv. jeg får bare presse meg gjennom det hele. fint av dge å tenke at du skal holde deg. edelt gjort. men det ble slutt liksom nå nylig??? jeg tror litt på den greia jeg, at man skal skaffe seg noen å skrive med.. bare noen ssier god natt og vil se deg.. det er hyggelig. men samme som deg, jeg klarer ikke ikke vente. finnes det noe som heter datingens normer? eller ti bud? eller noe... fordi jeg vet ikke spille reglene... Huff:( Ja, det ble slutt i går faktisk Men det har skrantet en ukes tid, så føles lengre. Jeg er ikke "desperat" enda naturlig nok, men jeg greier ikke å la være å tenke framover. Mot jul, mot neste sommer osv. Trives ikke alene, er veldig typisk kjærestejente. Har brukt nesten all tid på kjæresten også, fordi han var den kjekkeste å omgås. Venninner kan ikke erstatte han, og i grunnen har jeg få av dem. Akkurat nå vil jeg bare at dagene skal gå så fort som mulig, og det er en trist tankegang. Livet er for kort til å deppe. Er ikke så god på de reglene jeg, men føler jeg blir litt mer klokere på sjekking osv av å lese på KG. Har selv ikke sjekket så mye, de fleste har blitt kjærestene mine ganske kjapt. Aldri vært skikkelig singel og på sjekkern... Eneste budet jeg følger er å holde litt igjen. Både når det gjelder sex og følelser. Har brent meg kraftig på å gi hele meg fra dag 1 og det ble utnyttet og han mistet interessen. De gangene jeg har spilt kostbar har de blitt interesserte og endt i forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå