Lyra Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Svigermor skal sy sløret mitt, og jeg har lyst å ha blondekant på det. Har lett, men jeg finner ikke blonder som kan passe noen steder. Noen som har noen tips? Leter også etter stott til selve sløret, viktig at det er mykt og faller fint.
Maria M Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Har du skjekket hos de mange utelandske tøybutikkene. Finner selv masse rart som jeg ellers ikke kan få tak i de vanlige norske butikk skjedene
Lyra Skrevet 31. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2011 Har sjekket rundt omkring på nettet, men det er så uendelig mange så lurer på om noen har noen erfaringer.
Maria M Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Har sjekket rundt omkring på nettet, men det er så uendelig mange så lurer på om noen har noen erfaringer. Åja.....men jeg pleier atid å skjøpe slikt på butikk. Men det spørs vel hvor man bor da
Lyra Skrevet 31. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2011 Har kun 1 butikk som har stoff og slikt her i byen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå