Gå til innhold

Det blir bedre


Gjest Cosette

Anbefalte innlegg

Gjest Cosette

Etter å ha gitt TV3 litt pes for programmer som Frogner og Paradise Hotel, så vil jeg gi litt skryt for programmet Det blir bedre som jeg sitter og ser på nå. Hittil virker det veldig fint og ikke minst nyttig med kjente og ukjente mennesker som har opplevd noe vanskelig og forteller om hvordan de kom seg videre i livet.

Flere som har tenkt å følge med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner åssen de har det. Pappan min døde av kreft da jeg var 15. Helt grusomt. Han var min aller bestevenn og da han fikk kreft, så var det veldig tøft. Spesielt siden legene sa han hadde minst 1-2år å leve på. Han døde innen 4 månder. Savner han så mye og kunne virkelig øsnke han var her. Hadde det ikke vært for han, så hadde ikke min oppvekst vært så fin og bra. Jeg var jo hans eneste datter.

Satt å gråt gjennom hele programmet. Det var sterkt da den lille gutten sa han hadde slippet en gassballong opp i luften sånn at pappa kunne leke med den i himmelen. Trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig serie! Kudos til tv3 som endelig greier å lage et tv-program som ikke flyter på overflaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dette var veldig fint!

Jeg begynte å gråte da moren fortlate om lille gutten som hadde sendt en papegøye til pappa sin, som han kunne leke med... :sukk:

Men så kommer "fristet" neste uke og da. Det blir kleint. Håper så mange som mulig ser på Det blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...