Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #1 Skrevet 27. november 2003 Skrive ut skjermbilde... -Hvordan gjør jeg dette? Har XP... Hilsen lille meg
Achmed Skrevet 27. november 2003 #2 Skrevet 27. november 2003 Trykk på tasten "Print Screen" (Sansynligvis forkortet Prt Scr). Åpne opp et bilderedigeringsprogram, for eksempel "paint", trykk "paste" eller "lim inn" (sannsynligvis under en meny som heter "edit" eller "rediger"). Print ut dette bildet på vanlig måte. (fi-skriv ut). Okai... Dette er altså den enkleste måten. Det er mange andre programmer og måter som er bedre, men dette skal iallefall gi deg en utskrift av skjermbildet.
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #3 Skrevet 27. november 2003 Åpne den i paint eller noe. Så printer du. Må ta ctrl+v..
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #4 Skrevet 27. november 2003 Tusen takk! Det gikk jo som en drøm... Også har vi lært noe nytt i dag også :-) Hilsen lille meg
Grooo Skrevet 27. november 2003 #5 Skrevet 27. november 2003 Hvis du velger ctrl + alt + PrtScr får du kun med det øverste programmet du har åpent...
Achmed Skrevet 27. november 2003 #6 Skrevet 27. november 2003 Hvis du velger ctrl + alt + PrtScr får du kun med det øverste programmet du har åpent... *notere*
Gjest Starya Skrevet 27. november 2003 #7 Skrevet 27. november 2003 ScreenHunter er også kjekt å ha. 8)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå