Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhhh, endelig er Julen 2011forumet her :D Flere som smått har begynt med juleforberedelser?

Jeg har begynt å planlegge julegodterier. Lever lavkarbo, så må finne på noe annet enn de vanlige småkakene.

Har også begynt å planlegge julegaver. Blir mye hjemmelaget i år tror jeg :)

I dag er jeg syk og hjemme, og har fått sett på hjemme alene og miracle on 34th street.

Flere som er like julegæærn som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en stund igjen da, men jeg har fått vite at kjæresten min har planer om å fri til meg på julaften. Jeg gleder meg og er veldig spent ;)

• Liker 2
Skrevet

Tror jeg kommer tilbake til denne tråden i oktober, jeg....

;)

• Liker 3
Skrevet

Er glad i julen , så stikker innom denne tråden om 3 mnd :nissegutt:

Skrevet

Burde kanskje starte, av to grunner:

1. Det er nå jeg har penger å legge til side

2. I fjor endte jeg med å strikke på spreng frem til halv tolv på julaften kveld, så kjæresten skulle få presangen sin på riktig dag. Gikk akkurat:p

• Liker 4
Skrevet

Har såvidt begynt å småtenke litt på hva jeg skal gi til de forskjellige. Tenkte at jeg til venninner/tanter/alle andre det er vanskelig å finne på noe til skal gi en selvlaget kokebok med de oppskriftene jeg liker best. Har det som tradisjon å gi fotokalender til en i familien, men sliter litt med at det er blitt tatt veldig få bilder av meg dette året og jeg har ikke vært, og kommer nok ikke til å være noe særlig på ferie før jul (og det er jo som regel da det blir tatt bilde).

Har også bestilt julestrømpe som jeg skal brodere før jul, men tviler egentlig på at jeg får tid til dette, så får se om jeg kanskje låner den jeg har hatt gjennom oppveksten.

• Liker 1
Gjest Ingeliten
Skrevet

Har bestilt en julegave og begynt å lage meg en liste over hva jeg skal kjøpe inn til de forskjellige. :nisse:

Afeio hvor har du bestilt det? Jeg har hatt lyst til å gjøre det lenge men finner ingen jeg :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

... Det er september snart kvinnfok! Det er for tidlig å tenke på jul nå, spør meg heller når det nærmer seg desember.

• Liker 1
Skrevet

Altfor tidlig... prøver å holde på sommeren jeg!

• Liker 1
Skrevet

Ts her!

Siden hele november og desember går med til prosjektavslutning og eksamenslesing på skolen, så må jeg være ferdig til november jeg ;) Med deltidsjobben og friveligjobben så har jeg enda mindre tid.

Ikke for det, jeg elsker julen så jeg har ingenting imot å begynne forberedlesene tidlig :)

Skjønner ikke hvorfor så mange skal klage på det?

• Liker 2
Skrevet

Det er en stund igjen da, men jeg har fått vite at kjæresten min har planer om å fri til meg på julaften. Jeg gleder meg og er veldig spent ;)

ÅÅ, jeg håper han gjør det :rodmer:

Skal me sjå, jeg har planlagt julen LENGE jeg, men det er fordi jeg har verdens nydeligste gutt i armenen mine da :rodmer: Har planlagt nyttårsaften også, jeg :sjenert: *kremt*

Vet hva jeg skal kjøpe til alle sammen utenom min kjære faktisk :overrasket: Hmm, må finne noen tips. Vet heller ikke HELT hva jeg skal kjøpe til sønnen min. Kanskje sette inn noen penger på sparekontoen hans? :)

• Liker 1
Skrevet

sommeren er såvit over og dere planlegger jul? skjerpings! har dere begynt å pynte juletreet ute også?

Skrevet

Altfor tidlig... prøver å holde på sommeren jeg!

Er kjempeglad i juleforberedelser selv, men her må denne signers! Jeg håper også på litt mer sommer, eller i alle fall en fin og varm høst - og koser meg stadig på terrassen med sommerblomstene mine, jeg :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker julegaver, og bryr meg ikke om og få- liker og gi! Tenker på det hele året! Men nå blir jeg ikke sett på som gal i det minste! Elsker og bruke desember på andre ting enn julegaveshopping;D nyyyte jula!

Skrevet

Er allerede godt i gang ;) Jeg er også ferdig før desember begynner! :)

• Liker 1
Skrevet

jeg har så mange oppgaver som må være ferdige. Små prosjekter.

Lister som må renskrives. Kort og pakkelapper som skal lages.

Hva jeg gav og fikk i fjor.

Om jeg ikke fikk gave så gir jeg ikke neste året.

Fikk vi felles gave, gir jeg det samme osv...

Jeg liker å legge gaver i silkepapir i skoesker.

http://www.google.no/imgres?q=shoebox+christmas+wrapping&um=1&hl=no&client=firefox-a&sa=X&rls=org.mozilla:nb-NO:official&biw=1183&bih=760&tbm=isch&tbnid=vpJSEwygQb6gnM:&imgrefurl=http://circainteriors.blogspot.com/2009/11/operation-christmas-child.html&docid=xLTCUfQNxMU3LM&w=1600&h=1200&ei=vgheTrfIOMTBswbelZCwDw&zoom=1&iact=hc&vpx=335&vpy=410&dur=327&hovh=130&hovw=174&tx=151&ty=90&page=7&tbnh=130&tbnw=174&start=135&ndsp=21&ved=1t:429,r:6,s:135

Gjest Leonidene
Skrevet

Har ihvertfall begynt å tenke litt på det. Har kikka så smått etter julegaver og ideer. I år er økonomien verre enn i fjor, så vil få kjøpt gavene over ein lengre periode og ikkje måtte kjøpe alle i desember, som vi vanligvis ender opp med å gjøre. :gjeiper: Har også tenkt litt på hva eg skal bake, har planer om å bake noen forskjellige typer til både folk og fe (hundekjeks).

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg har egentlig ikke startet. Men siden det er nå jeg har penger, så har jeg begynt med gavene. Dvs kjøpe inn litt småting. Men de gjøres ikke om til JULEgaver før i desember, da setter jeg sammen gavene, lager kort og pakker de inn. IKKE før.

Skrevet

herriguud som jeg har venta på denne tråden skulle åpnes.

har startet med forbredelser,finne ideer osv .Så alt er i startgropa her.

• Liker 2
Skrevet

Tror jeg venter til ca november før jeg begynner å planlegge.. Men når du sier det er det kanskje ikke så dumt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...