Gå til innhold

Vil ha kjæreste

Fremhevede innlegg

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Fornuftige mennesker holder seg single

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil og ha kjæreste, jente på snart 21. Men har opplevd så og si kun drittsekker, pluss at jeg opplever ofte at gutter kun går etter utseende, dvs venninna mi, noe som gjør at jeg nesten har mistet all tillit til det motsatte kjønn. Enten er de supergrei og alt det der, men opptatt, eller så er de noen drittsekker, eller så er de virkelig ikke min type (les: altfor rare for meg, klaffer liksom ikke). Og nei jeg leter ikke kun etter gutter med utseende, men det har litt og si selvfølgelig. Men personligheten er det som betyr mest for meg...likevel finner så og si alle guttene mine venner mer interessante enn meg...må dog si at jeg og er litt sjenert før jeg blir kjent med noen/finner tonen - da slipper jeg meg løs. Kanskje det bare er meant to be..

• Liker 1
Skrevet

Hei du ;) haha

Og vips så ble du superdupermegakjempepopulær blandt alle de flotte, single KG-gutta :ler:

Hehe bare å sende meg en pm det vettu ;-)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er jente på 23 år. Jeg vil også ha kjæreste NÅÅÅÅ! Trives absolutt ikke som singel:(

Er ingenting i veien med utseende, tvert i mot, men det er liksom det å treffe gutter... Går på et studie med 95% jenter (og av de 3-4 som er hannkjønn er alle opptatt), jobbene mine er typisk jentejobber, så der er det heller ikke noen aktuelle. Jeg liker ikke festing, fordi jeg føler det er useriøst (ONS er ikke meg!).

Jeg er litt skeptisk til nettet, men etter å ha sett hvor mange pene, bra mennesker som er på sånne sider, fant jeg ut at det ikke var noe for "raringer, som ikke finner seg noe IRL". Jeg vil møte kjærligheten, og vil ikke la meg stoppe av fordommer:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også 26 år og vil ha en EKTE mann. Hvor er dere? Bare sånn at dere vet så er jeg også singel med stor S :skratte:

• Liker 1
Gjest Marregutt
Skrevet

Jeg er jente på 23 år. Jeg vil også ha kjæreste NÅÅÅÅ! Trives absolutt ikke som singel:(

Er ingenting i veien med utseende, tvert i mot, men det er liksom det å treffe gutter... Går på et studie med 95% jenter (og av de 3-4 som er hannkjønn er alle opptatt), jobbene mine er typisk jentejobber, så der er det heller ikke noen aktuelle. Jeg liker ikke festing, fordi jeg føler det er useriøst (ONS er ikke meg!).

Jeg er litt skeptisk til nettet, men etter å ha sett hvor mange pene, bra mennesker som er på sånne sider, fant jeg ut at det ikke var noe for "raringer, som ikke finner seg noe IRL". Jeg vil møte kjærligheten, og vil ikke la meg stoppe av fordommer:)

med tanke på det du skrev om nettet versus IRL, så må jeg nesten si meg litt enig. Og ja, ONS er bare kleint og leder kun til fylleangst og anger neste dag ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg og flere av vennene mine (kommer fra ofrskjellige land), er alle enige om at de fleste norske gutter har problemer med å stå frem og si hva ee virkelig mener dersom de møter en flott jente som de er intresert i.

Har opplevd at en veldig god venn av meg, spurte meg. Og pga han fikk nei til svar, så valgte han å unngå meg. Senere så innrømmet at han syntest det ble litt "rart".

Men poenget mitt er, at det gjelder å stå frem og forteller hva du virkelig føler. Hvorfor tror dere de fleste jenter faller for kjekke italienske gutter :P Tro meg, det handler ikke altid om utsende!

Huff da. Han hadde havnet i vennefella (et jævlig sted å være).

Skrevet

Det er klart...hvis man er forpult storforlangende saa blir man skuffet av normale folk , hvis man skal pirke paa alt i stedet for aa se the big picture.

Skrevet

Jeg er også 26 år og vil ha en EKTE mann. Hvor er dere? Bare sånn at dere vet så er jeg også singel med stor S :skratte:

Hva er en ekte mann? Hva er en ekte kvinne?

• Liker 1
Skrevet

Kanskje dere som klager over at dere er single skal komme dere UT og snakke med folk? Eller regner dere med at det snart kommer noen og banker på døra? Dere må da skjønne at dere må jobbe for å få dere en kjæreste :filer:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kanskje dere som klager over at dere er single skal komme dere UT og snakke med folk? Eller regner dere med at det snart kommer noen og banker på døra? Dere må da skjønne at dere må jobbe for å få dere en kjæreste :filer:

Ikke vær dum. Tror du alle single sitter inne 24/7 og håper at pizzabudet er en skikkelig heiting eller? Jeg er ute hver dag (drikker ikke hver dag bare så det er sagt), men det betyr ikke at jeg treffer damer jeg vil gå ut med av den grunn.

Endret av Mr.Omg
Skrevet

Dårlige erfaringer med androider i det siste?

Har aldri forstått hva en EKTE mann er. Er noen menn UEKTE? Hvordan er en UEKTE mann da? Og sett at noen menn er UEKTE, finnes det da både EKTE og UEKTE kvinner? Hvorfor hører jeg aldri om EKTE kvinner? Er alle kvinner EKTE?

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en 26 år gammel jente i Oslo, og jeg vil også ha kjæreste NÅ!

Men det er visst ikke så lett gitt...

Sende en PM til ts?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...