Gjest Marregutt Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Kjedelig uten kjæreste. Har vært singel i 4 mnd nå (vet, ikke lenge), og det er ikke noe for meg. Liker ikke å ha sexmed damer på fylla når jeg er på byen, æsj føler meg skitten. Flere som er i samme søle? 2
Maria M Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 De fleste finner damer i fylla pga de stort sett ser etter damer på fester. Er ofte lurt å bli skent med noen utenfor disse festene, så kan dere heller dra sammen senere Men hvorfor ikke se etter kjæreste på jobben, trening eller noe du eller gjør i fritiden. Og om du ikke har det...så anbefaler jeg deg å skaffe det
Gjest Marregutt Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 De fleste finner damer i fylla pga de stort sett ser etter damer på fester. Er ofte lurt å bli skent med noen utenfor disse festene, så kan dere heller dra sammen senere Men hvorfor ikke se etter kjæreste på jobben, trening eller noe du eller gjør i fritiden. Og om du ikke har det...så anbefaler jeg deg å skaffe det Har jobb, men jobber på lager med noen menn, hehe så en uaktuell arena for mitt vedkommende. Men der jeg studerer er det mange velfriserte høns! Skal nok klare å skaffe meg en, er vel bare tålmodigheten som skorter litt. Skal gå birkebeineren i mars, og da trenger jeg en kjæreste som venter ved mål, sånn for motivasjonens del over fjellet 1
vesla_85 Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 hva med nettdating??? som regel treffer man folk på de merkeligste steder.. gå ofte ut
Gjest Marregutt Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 hva med nettdating??? som regel treffer man folk på de merkeligste steder.. gå ofte ut nettdating er for kleint. Klarer å skaffe meg en frøken på "vanlig" måte, da jeg sosialiserer meg ofte. hehe. skrev vel denne tråden litt i frustrasjon bare fordi jeg ikke har kjæreste akkurat nå! 1
Mr.Omg Skrevet 30. august 2011 #6 Skrevet 30. august 2011 Jeg vil også ha kjæreste NÅ, men jeg finner ingen jente som vil ha meg, og de som vil ha meg passer ikke meg i det hele tatt Begynner å lure på om jeg er hjerneskadd
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #7 Skrevet 30. august 2011 Jeg og flere av vennene mine (kommer fra ofrskjellige land), er alle enige om at de fleste norske gutter har problemer med å stå frem og si hva ee virkelig mener dersom de møter en flott jente som de er intresert i. Har opplevd at en veldig god venn av meg, spurte meg. Og pga han fikk nei til svar, så valgte han å unngå meg. Senere så innrømmet at han syntest det ble litt "rart". Men poenget mitt er, at det gjelder å stå frem og forteller hva du virkelig føler. Hvorfor tror dere de fleste jenter faller for kjekke italienske gutter Tro meg, det handler ikke altid om utsende!
Mr.Omg Skrevet 30. august 2011 #8 Skrevet 30. august 2011 Jeg og flere av vennene mine (kommer fra ofrskjellige land), er alle enige om at de fleste norske gutter har problemer med å stå frem og si hva ee virkelig mener dersom de møter en flott jente som de er intresert i. Har opplevd at en veldig god venn av meg, spurte meg. Og pga han fikk nei til svar, så valgte han å unngå meg. Senere så innrømmet at han syntest det ble litt "rart". Men poenget mitt er, at det gjelder å stå frem og forteller hva du virkelig føler. Eh de fleste jentene jeg har vært borti har freaka totalt ut hvis jeg har sagt at jeg syns dama er fasinerende og at jeg vil bli mer kjent med henne. Hvorfor tror dere de fleste jenter faller for kjekke italienske gutter Tro meg, det handler ikke altid om utsende! Fordi de er altfor glad i mammaen sin? De bruker trange speedotruser på stranda? Er playere og jålete?
Gjest snoopy_93 Skrevet 30. august 2011 #11 Skrevet 30. august 2011 Du drar på bar og prøver ut sjekkereplikker på damer også håper man på det beste :D Selv fant jeg min kjære på biip.no for 5-6 år siden. Vi har nå vært sammen i 3år, 2mnd og 2dager
*vilikke* Skrevet 31. august 2011 #12 Skrevet 31. august 2011 Jeg er en 26 år gammel jente i Oslo, og jeg vil også ha kjæreste NÅ! Men det er visst ikke så lett gitt... 2
Steinar40 Skrevet 31. august 2011 #13 Skrevet 31. august 2011 Du drar på bar og prøver ut sjekkereplikker på damer også håper man på det beste :D Selv fant jeg min kjære på biip.no for 5-6 år siden. Vi har nå vært sammen i 3år, 2mnd og 2dager Typisk kvinnfolk å vite dette på dagen hehe Skulle vært moro å visst hvor lenge "din kjære" innbiller seg at dere har vært i sammen 4
muffin26 Skrevet 31. august 2011 #14 Skrevet 31. august 2011 Synes du høres ut som en sikkelig irriterende type og dette bare basert på dine idiotiske innlegg. Hvis det hadde vært så lett for det å skaffe dame så hadde du ikke: - Brukt tid på å skrive innlegg på kg. 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #15 Skrevet 31. august 2011 Jeg også vil ha kjæreste. Og jeg er jente. Buu. 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #16 Skrevet 31. august 2011 Sorry for å måtte si det.....men hvor desperate er egentlig folk???? LOL 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #17 Skrevet 31. august 2011 Du skrev "LOL".. Så du skal nå ikke si noe som helst. 4
Gjest Marregutt Skrevet 31. august 2011 #18 Skrevet 31. august 2011 Jeg er en 26 år gammel jente i Oslo, og jeg vil også ha kjæreste NÅ! Men det er visst ikke så lett gitt... Hei du haha
Gjest Marregutt Skrevet 31. august 2011 #19 Skrevet 31. august 2011 Synes du høres ut som en sikkelig irriterende type og dette bare basert på dine idiotiske innlegg. Hvis det hadde vært så lett for det å skaffe dame så hadde du ikke: - Brukt tid på å skrive innlegg på kg. er du serr? 3
Mr.Omg Skrevet 31. august 2011 #20 Skrevet 31. august 2011 Jeg er en 26 år gammel jente i Oslo, og jeg vil også ha kjæreste NÅ! Men det er visst ikke så lett gitt... Og vips så ble du superdupermegakjempepopulær blandt alle de flotte, single KG-gutta 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå