AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #21 Skrevet 31. august 2011 Virker som at det er veldig mye feighet og egoisme ute å går ja....ALTFOR mye. Hvorfor skal det være slik? Hva har skjedd med folk, og ikke minst med oppdragelsen til noen mennesker? Alle er jo ikke slik, selvfølgelig, men jeg har nesten kun møtt slike "menn" - jeg kaller dem gutter jeg. Når de oppfører seg på en slik barnslig måte fortjener de ikke å bli kalt menn. For hva er egentlig en mann? Jo det er en som er ærlig, som tar intiativ hvis han er interessert, som står for det han sier og faktisk har litt baller! Hvis man ikke er interessert, hvorfor ikke bare si det rett ut? Selvfølgelig er det mange kvinner/jenter som og er slik... Jeg synes samfunnet vår bare blir mer og mer kynisk når det kommer til kjærlighet...synes det bare blir tristere og tristere... Ideelt sett har du nok rett. Men som mann, så hjelper det heller ofte ikke hvor ærlig og rett frem man er, man møtes til syvende og sist med en kald skulder uansett. Derfor har jeg nok også blitt mer kynisk selv. They don't care about me, I don't care about them. Så det går begge veier nå.
Gjest otrivin Skrevet 31. august 2011 #22 Skrevet 31. august 2011 Jeg har aldri opplevd noe sånn. For meg er det heller det at de bryr seg FOR mye til tider
Steinar40 Skrevet 1. september 2011 #23 Skrevet 1. september 2011 Skal innrømme at jeg kjenner meg litt igjen. Har hatt kjærester som ikke har brydd seg så mye, og da har jeg også sluttet å bry meg. Det spiller egentlig ingen rolle, for det er de færreste forhold som varer livet ut, og om 100 år er man død og alt glemt uansett, så om et forhold varer eller ikke er det samme. Med den innstillingen kommer ihvertfall ikke dine forhold til å vare.
Steinar40 Skrevet 1. september 2011 #24 Skrevet 1. september 2011 Virker som at det er veldig mye feighet og egoisme ute å går ja....ALTFOR mye. Hvorfor skal det være slik? Hva har skjedd med folk, og ikke minst med oppdragelsen til noen mennesker? Alle er jo ikke slik, selvfølgelig, men jeg har nesten kun møtt slike "menn" - jeg kaller dem gutter jeg. Når de oppfører seg på en slik barnslig måte fortjener de ikke å bli kalt menn. For hva er egentlig en mann? Jo det er en som er ærlig, som tar intiativ hvis han er interessert, som står for det han sier og faktisk har litt baller! Hvis man ikke er interessert, hvorfor ikke bare si det rett ut? Selvfølgelig er det mange kvinner/jenter som og er slik... Jeg synes samfunnet vår bare blir mer og mer kynisk når det kommer til kjærlighet...synes det bare blir tristere og tristere... Hovedproblemet ligger i dagens samfunn og at altfor mange folk nå ikke får noen bra (nok) oppdragelse lenger. Dessuten har solidariteten blitt overtatt av materialismen. Derfor gjelder det å sortere bort de verste egoistene og materialistene.
Steinar40 Skrevet 1. september 2011 #25 Skrevet 1. september 2011 Ideelt sett har du nok rett. Men som mann, så hjelper det heller ofte ikke hvor ærlig og rett frem man er, man møtes til syvende og sist med en kald skulder uansett. Derfor har jeg nok også blitt mer kynisk selv. They don't care about me, I don't care about them. Så det går begge veier nå. En innstilling som ikke gjør noe som helst bedre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå