Azi Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Etter å ha opplevd sjøl langt og lenge i forrige forhold at min x ikke gadd å engasjere seg i meg. Og rett etter det opplevde jeg igjen en som jeg trodde var anderledes og han igjen ikke orket å engasjere seg. Også leser jeg her side opp side ned om menn som bare forsvinner og ikke engasjere seg. Så dermed sitter jeg og tenker for meg selv. Er alle de fleste mannfolk på denne måten her? Hva skjer med verden eller folk egentlig? Ser folk bare på kjærligheten som spill som den sterkeste skal vinne/ gi faen i den andre? Jeg tror jeg ikke tørr mer å gi bort hjerte mitt.. det er faktisk ikke verdt å bli skuffa på folk man ser opp til..
Steinar40 Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Må bare innrømme at jeg har tenkt mang en gang for meg selv, at jeg er veldig glad for at jeg ikke er kvinne, når jeg ser på alle de håpløse mannfolka som finnes. Misforstå meg rett, det finne mer enn nok av håpløse kvinnfolk også som ikke fortjener det de har. Men generelt sett tror jeg fortsatt at vi menn har det lettere enn dere kvinner. Uansett gjelder det å skjære bort alt daukjøttet inn til benet! Før man gir bort noe hjerte, ja. 1
Azi Skrevet 30. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2011 Det er ikke så enkelt gitt også denne følelsen som man har for en annen som aldri forsvinner føles det som, selvom det er 3 mnd siden han forsvant i sin egen verden. Burde vært skolegang for slike gutter som bare leker med damene. Jeg blir bare mer og mer skuffa over menn. Men det finnes vel kanskje noen som ikke er slik, virker hvertfall du Steinar ikke er slik, eller? Jeg håper virkelig at det finnes noen. Man kan jo heller aldri vite hvem som er slik. Men fra nå av skal jeg gi disse småguttene 3-4 mnd "prøvetid" før jeg i hele tatt gidder å bruke mer energi på dem som jeg har gjort til nå.. Hvis jeg i hele tatt orker å ha noe med andre menn å gjøre videre.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 Det er slik for begge kjønn. Det finnes uengasjerte damer også, og menn som er i samme sutiasjon som deg.
afeio Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 Går gjennom min første kjærlighetssorg nå og opplevde akkurat det du beskriver. Håper for all del at jeg klarer å ikke gi bort hjertet mitt så fort som det jeg gjorde nå. Skulle ønske det fantes en fyr der for meg som var engasjert i meg og mitt liv og som virkelig ønsket å vite hvordan jeg har hatt det på jobb en dag f eks og ønsker å bli kjent med mine venner og min familie.
Steinar40 Skrevet 30. august 2011 #6 Skrevet 30. august 2011 Burde vært skolegang for slike gutter som bare leker med damene. Jeg blir bare mer og mer skuffa over menn. Men det finnes vel kanskje noen som ikke er slik, virker hvertfall du Steinar ikke er slik, eller? Jeg leker ikke med noen. Men er ikke dama like seriøs som meg så forsvinner jeg også.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #7 Skrevet 30. august 2011 Jeg er så enig. Jeg datet en fyr i to måneder, han sendte søte meldinger hver dag, vi koste oss med film, han virket interessert i å høre om dagen min enten den var god eller dårlig, og virket helt oppriktig da han uoppfordret sa at han aldri ville skuffe meg med vilje. Nå har det gått tre uker og jeg har ikke hørt et ord fra han. Han dukker opp på msn, han er aktiv på facebook, men ignorerer meg totalt. Jeg skjønner ikke en dritt, men gidder ikke å kaste bort noe tid på det. Jeg er fortsatt positivt innstilt til menn da, og håper jeg ikke bare lurer meg selv neste gang jeg blir betatt av noen.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #8 Skrevet 30. august 2011 å løpe etter kjekkaser koster en del. de snille kjekkasene er jo selvfølgelig opptatt hele tiden så da er det bare de slemme igjen. Så du må alltid regne med at det er en slem kjekkas du jager etter. sånn er det bare. hopp ned noen hakk utseendemessig og da blir du å svømme i pålitelige menn. ikke tøffler, men menn som vet hva respekt er. 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #9 Skrevet 30. august 2011 Hadde i mange år gitt opp fordi jeg også bare traff slike menn som aldri gadd engasjere seg. Spesielt på nettet syns jeg det florerte av slike døgnfluer. De orket aldri høre om mine interesser eller min hverdag. Selv om en av dem insisterte på å kalle meg kjærest. Han var bare ute etter en ting og lot som om han var interessert i noe langvarig. Etter et par år der jeg bestemte meg for å være singel resten av livet og fokusere på helt andre ting, så dukker den store kjærligheten opp. Just like that. Han er helt annerledes enn disse jeg har møtt før, og jeg vet at han mener alvor. Så mitt råd er å ikke gi opp.
Gjest "gjest" Skrevet 30. august 2011 #10 Skrevet 30. august 2011 Jegt forstår ikke hvorfor fyrer kan ha folkeskikk og gi en beskjed om at de ikke lenger vil ha kontakt. 2
Azi Skrevet 30. august 2011 Forfatter #11 Skrevet 30. august 2011 Jeg har aldri jaget etter slemme gutter. Faktisk så trodde jeg han siste var kjempe snill og det var han også. Helt til han "ikke gadd å engasjere seg i meg pga hva jeg gikk gjennom" Takk for den du.. skulle jeg kanskje ha sagt til han da. Ja til siste mann, mannfolk burde vært mann nok til å si ifra at dem ikke vil noe mer enn å bare gi faen og gå. Jeg ble så utrolig skuffa når han siste gjorde det. Jeg så virkelig opp til han og trodde han var anderledes. Så ett par tusen hakk ned klarte å ødellege for seg selv med å oppføre seg slik som mange andre menn.. Jaja
Gjest "gjest" Skrevet 30. august 2011 #12 Skrevet 30. august 2011 Like presis, man får bekreftet at de var som alle andre.
Steinar40 Skrevet 31. august 2011 #13 Skrevet 31. august 2011 Jegt forstår ikke hvorfor fyrer kan ha folkeskikk og gi en beskjed om at de ikke lenger vil ha kontakt. Selvfølgelig bør alle si ifra på en ordentlig måte når de har bestemt seg og ikke er interessert. Men så har vi de som aldri klarer å bestemme seg. Som ikke er noe bedre. Folk er tydeligvis veldig feige og ego.
Gjest padawan Skrevet 31. august 2011 #14 Skrevet 31. august 2011 det er veldig mye feighet ute og går , både blant kvinner og menn desverre.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 31. august 2011 #15 Skrevet 31. august 2011 Helt enig! Jeg kan anbefale svensker, de tar initiativ og har gode manerer og bra moral. Hvertfall de jeg har møtt.. Singel i Norge = håpløst
Steinar40 Skrevet 31. august 2011 #16 Skrevet 31. august 2011 Helt enig! Jeg kan anbefale svensker, de tar initiativ og har gode manerer og bra moral. Hvertfall de jeg har møtt.. Singel i Norge = håpløst Svensker sier faktisk Hei! til folk de treffer på uten å kjenne dem. Helt utrolig! hehe
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #17 Skrevet 31. august 2011 Helt enig! Jeg kan anbefale svensker, de tar initiativ og har gode manerer og bra moral. Hvertfall de jeg har møtt.. Singel i Norge = håpløst Litt enig faktisk, og jeg er norsk mann. Av en eller annen merkelig grunn har svenskene så mye bedre selvtilitt enn oss. Kanskje det bare er innbilning eller kanskje det er slik at de utadvendte og eventyrlystne svenskene drar til Norge, mens pinglesvenskene blir igjen i Sverige. Hva vet jeg?
Steinar40 Skrevet 31. august 2011 #18 Skrevet 31. august 2011 Litt enig faktisk, og jeg er norsk mann. Av en eller annen merkelig grunn har svenskene så mye bedre selvtilitt enn oss. Kanskje det bare er innbilning eller kanskje det er slik at de utadvendte og eventyrlystne svenskene drar til Norge, mens pinglesvenskene blir igjen i Sverige. Hva vet jeg? Mitt inntrykk er ikke at svensker generelt sett har noen større selvtillit enn nordmenn. Derimot er det nok som du sier at det er opportunistene du ser her i landet. Dessuten har de en litt annen kultur og oppdragelse enn vi har. De går mer i takt
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #19 Skrevet 31. august 2011 Skal innrømme at jeg kjenner meg litt igjen. Har hatt kjærester som ikke har brydd seg så mye, og da har jeg også sluttet å bry meg. Det spiller egentlig ingen rolle, for det er de færreste forhold som varer livet ut, og om 100 år er man død og alt glemt uansett, så om et forhold varer eller ikke er det samme.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #20 Skrevet 31. august 2011 Virker som at det er veldig mye feighet og egoisme ute å går ja....ALTFOR mye. Hvorfor skal det være slik? Hva har skjedd med folk, og ikke minst med oppdragelsen til noen mennesker? Alle er jo ikke slik, selvfølgelig, men jeg har nesten kun møtt slike "menn" - jeg kaller dem gutter jeg. Når de oppfører seg på en slik barnslig måte fortjener de ikke å bli kalt menn. For hva er egentlig en mann? Jo det er en som er ærlig, som tar intiativ hvis han er interessert, som står for det han sier og faktisk har litt baller! Hvis man ikke er interessert, hvorfor ikke bare si det rett ut? Selvfølgelig er det mange kvinner/jenter som og er slik... Jeg synes samfunnet vår bare blir mer og mer kynisk når det kommer til kjærlighet...synes det bare blir tristere og tristere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå