Gå til innhold

hva vil han?

Fremhevede innlegg

Skrevet

ja... da var det meg med min frustrasjon...

jeg har sett en fyr jeg liker, jeg kontaktet han på facebook... ved en poke. vi begynte å skrive, så samme dag fikk jeg nr hans.. vi skrev Hele natta.. vi skrev masse, han var veldig glad for at jeg hadde tatt kontakt, han sendte bilder av seg selv.. han sendte masse koselige meldinger. men når jeg spør om date da er han plutselig usikker, sier han ikke er dating typen. men film og taco er han med på. men vet ikke når. jeg vil ikke mase så jeg har latt den ligge. jeg er også den som nesten alltid tar kontakt... redd for å kvele det hele ved fødsel hvis dere skjønner hva jeg mener... jeg har truffet han en gang på fest, la merke til han allerede da. hva er han vil??? burde jeg la være å sende meldinger en stud, se om tar kontakt. hadde en prat med en god kamerat av meg som sa at menn tenker ikke så mye som dere jenter, de er enklere. så hvis man IKKE analyserer så mye så vil ting bli lettere for meg,,, he he.. er det sant? skal jeg bare slappe av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk... skal prøve. men blir utolmodig vet... har ikke vært singel på mange år nå og jeg kjenner ikke "normene"...

Skrevet

Send han en invitasjon på en enkel date i innboksen da. Så kan han tenke skikkelig på det før han svarer. Det blir ofte litt kleint på chat og sjangsen er større for at han da svarer høflig for å ikke såre i stede for å være ærlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...