Gå til innhold

Puppene mine vokser! o_O

Fremhevede innlegg

Gjest ms_kwang
Skrevet

De siste 2 månedene har brystene mine vært veldig ømme, å jeg har gått opp ifra 75B -> C

for å si det sånn, jeg VET at jeg ikke er gravid, siden jeg har regelmessige blødninger, og siste samleie jeg hadde var i starten av april.

Jeg kom i puberteten da jeg var drøye 9 år, å brystene mine sluttet å vokse omkring 14års alderen. og jeg er nå snart 23, altså jeg har hatt en solid 75B strl i 8-9 år..

Hvorfor nå?

hvorfor skal de PLUTSELIG hoppe opp en kopp til >:

jeg vil ikke! Jeg liker 75B størrelsen! ikke C!

-.-

Selvom min kjære elsker det xD

Kan dette være normalt? at de plutselig bare begynner å vokse igjen?

Har klart å gått opp bittelitt vekt de siste månedene, har mål 55KG (167cm), er på 52 nå(gått opp 1kg på 1 mnd) , men buksene mine, har jeg ikke no problemer å få på, har ikke lagt på meg rundt hoftene eller midja. Tanken slår meg da, at alt har gått i puppene istede :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helt unormalt. Jeg fikk også plutselig større pupper i begynnelsen av 20-årene, gikk fra C til DD/E, faktisk.

Skrevet

har du endret kostholdet ditt i det siste?

Skrevet

Samme skjedde med meg da jeg var rett rundt 22, så nå har jeg en idiotstørrelse som er midt mellom 75 C og D, så ingen BHer passer som de skal. Samtidig som puppene vokste så forsvant en del av underhudsfettet på brystet og midjen, så kroppen ble mer definert og kvinnelig.

Skrevet

Det samme skjedde med meg. I begynnelsen i puberteten brukte jeg 75A, i slutten av puberteten brukte jeg 75B, og når jeg ble rundt 23 år brukte jeg 75C, noe jeg fortsatt gjør i en alder av 30.

Er fornøyd med 75C, men jeg tenker at om jeg blir gravid engang vil jeg nok få større pupper, og må nok opp i D eller E...?

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Samme historie her.

Var vel en liten B etter puberteten, men da jeg var over 20 este de plutselig ut til en god C.

I starten savnet jeg også de mindre puppene mine, var så vant med å kunne gå uten BH i topper/kjoler som krevde det osv. Men har blitt veldig glad i de jeg har nå.

Gjest ms_kwang
Skrevet

har du endret kostholdet ditt i det siste?

Neeeei egentlig ikke, drikker litt mer soya melk for tiden, men det er vel egentlig bare det ^_^

er snakk om totalt 3-4 glass uken :)

Skrevet

soyamelk innerholder phytoøstrogen.

vil ikke gitt det til guttebarn-

Gjest ms_kwang
Skrevet

jeg har ikke barn, er ikke gravid...

er jente 22 >.<

+ har melke allergi, rismelk selger de ikke på butikken her oppe jeg bor, så da blir det av og til soya melk, er ikke hver uke jeg drikker det, toppen 1 kartong i mnd'en om jeg tenker meg om ^_^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...