AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Jeg heter Andrea, og det irriterer meg innimellom. For det er både gutte og jente navn. I første klasse sa noen jenter til meg" Andrea er et guttenavn"osv Og nå har jeg et litt annet problem. Noen syns det er morsomt å kalle meg Andreas!!! Og når folk skriver kort så glemmer de ofte den siste Aen så det blir Andre ARGHH Syns dere jeg burde bytte? Og syns dere navnet erstygt?? Vurderer å bytte til Maria eller noe
Gjest Uglefot Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Har aldri tenkt over at det kan være guttenavn. Synes det er et fint navn også Ser ikke helt humoren i det å kalle deg Andreas..dårlig humor spør du meg! Og hvordan kan folk glemme Aen til slutt i navnet ditt? Er det en form for dårlig humor det også? Neeeei, drit i de folka der!
Gjest Applecore Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Andrea er et veldig fint navn Behold det! 2
Kosemose Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Jeg syns Andrea er et aldeles nydelig navn, og kunne svært gjerne kalt min egen datter for Andrea. Faktisk var det på "fem på topp" da jeg var gravid Men - hvis du selv misliker navnet ditt og mistrives med å gå rundt og hete Andrea, så kan du jo vurdere det. Men spør du meg, så har du et nydelig navn!
Gjest Badabing Skrevet 29. august 2011 #5 Skrevet 29. august 2011 Andrea er da et nydelig navn, og jeg har aldri hørt om en gutt som heter Andrea. Ser at det er 56 menn i Norge som heter Andrea. Det er 6446 kvinner som heter Andrea.. Behold navnet ditt!
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #6 Skrevet 29. august 2011 Jeg heter Andrea, og det irriterer meg innimellom. For det er både gutte og jente navn. I første klasse sa noen jenter til meg" Andrea er et guttenavn"osv Og nå har jeg et litt annet problem. Noen syns det er morsomt å kalle meg Andreas!!! Og når folk skriver kort så glemmer de ofte den siste Aen så det blir Andre ARGHH Syns dere jeg burde bytte? Og syns dere navnet erstygt?? Vurderer å bytte til Maria eller noe Maria er isåfall et dårlig valg, for i noen land er Maria også et guttenavn. Men navnet Andrea er flott, og selvfølgelig skal du ikke bytte navn bare pga noen tullinger som finner det morsomt å erte deg for navnet ditt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå