Gå til innhold

Burde jeg bytte navn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg heter Andrea, og det irriterer meg innimellom. For det er både gutte og jente navn. I første klasse sa noen jenter til meg" Andrea er et guttenavn"osv Og nå har jeg et litt annet problem. Noen syns det er morsomt å kalle meg Andreas!!! Og når folk skriver kort så glemmer de ofte den siste Aen så det blir Andre ARGHH :kjefte:

Syns dere jeg burde bytte? Og syns dere navnet erstygt?? Vurderer å bytte til Maria eller noe

Videoannonse
Annonse
Gjest Uglefot
Skrevet

Har aldri tenkt over at det kan være guttenavn.

Synes det er et fint navn også :)

Ser ikke helt humoren i det å kalle deg Andreas..dårlig humor spør du meg! Og hvordan kan folk glemme Aen til slutt i navnet ditt? Er det en form for dårlig humor det også?

Neeeei, drit i de folka der!

Gjest Applecore
Skrevet

Andrea er et veldig fint navn :)

Behold det!

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns Andrea er et aldeles nydelig navn, og kunne svært gjerne kalt min egen datter for Andrea. Faktisk var det på "fem på topp" da jeg var gravid :)

Men - hvis du selv misliker navnet ditt og mistrives med å gå rundt og hete Andrea, så kan du jo vurdere det. Men spør du meg, så har du et nydelig navn! :)

Gjest Badabing
Skrevet

Andrea er da et nydelig navn, og jeg har aldri hørt om en gutt som heter Andrea.

Ser at det er 56 menn i Norge som heter Andrea. Det er 6446 kvinner som heter Andrea.. :)

Behold navnet ditt!

Skrevet

Jeg heter Andrea, og det irriterer meg innimellom. For det er både gutte og jente navn. I første klasse sa noen jenter til meg" Andrea er et guttenavn"osv Og nå har jeg et litt annet problem. Noen syns det er morsomt å kalle meg Andreas!!! Og når folk skriver kort så glemmer de ofte den siste Aen så det blir Andre ARGHH :kjefte:

Syns dere jeg burde bytte? Og syns dere navnet erstygt?? Vurderer å bytte til Maria eller noe

Maria er isåfall et dårlig valg, for i noen land er Maria også et guttenavn.

Men navnet Andrea er flott, og selvfølgelig skal du ikke bytte navn bare pga noen tullinger som finner det morsomt å erte deg for navnet ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...