AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Er det greit å gi katten frukt og grønnsaker? Han er helt vill etter brokkoli, avokado og gulrot. Har katten din noen rare ting den liker?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Min katt er veldig glad i mais Gulrøtter og erter bla. er det i enkelte våtfor-typer. Det selges også mat med gresskar i. For å nevne noe Så det skal være greit. Dessuten er det veldig vanskelig å få katten til å spise noe den ikke vil ha i seg. Katter har for rykte å "vite" hva de kan spise og ikke. Hunder derimot har lettere for å blir forgiftet da de spiser "alt"..
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Avokado er giftig for katter! Bullshit
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #5 Skrevet 29. august 2011 Bullshit Nettopp Bla diskutert her. 1
HopelessFear Skrevet 29. august 2011 #6 Skrevet 29. august 2011 Bullshit http://en.wikipedia.org/wiki/Persin Jeg trodde dette var en kjent sak. Persin er giftig for mange dyr. 2
Shade Skrevet 29. august 2011 #7 Skrevet 29. august 2011 Hehe de vet nok ikke det Google litt så finner dere mange lister over hva som er trygt og hva dere ikke kan gi de. Selv har jeg en katt som er veldig glad i salatblader
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #8 Skrevet 29. august 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/Persin Jeg trodde dette var en kjent sak. Persin er giftig for mange dyr. Alt med måte selvsagt. En liten bit skader ikke..
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #9 Skrevet 29. august 2011 Avokado er giftig for katter! Jeg visste sjokolade var giftig, men ikke avokado
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #10 Skrevet 29. august 2011 Rart dette. Hadde en katt som var veldig glad i sjokomelk. Så den ble forgiftet i 18 år den da?
HopelessFear Skrevet 29. august 2011 #11 Skrevet 29. august 2011 http://charlott.no/toxipet/item7bcb.html?cmd=list&order=name
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #12 Skrevet 29. august 2011 http://charlott.no/toxipet/item7bcb.html?cmd=list&order=name Takk for liste! Jeg visste om de aller fleste, men jeg visste ikke om te, druer, rosiner og avokado. Godt det er noen som kan opplyse der ute
Gjest Lille-pus Skrevet 29. august 2011 #13 Skrevet 29. august 2011 Nektarin. Men bare til å slikke på 1
forum88 Skrevet 29. august 2011 #14 Skrevet 29. august 2011 (endret) Visste ikke at druer var giftig, ene pusen vår liker å slikke i seg litt druesaft som vi presser ut,men nå er det slutt på det! Banan er veldig populært hos ene pusen vår:) Den andre liker saften av klemmentiner:) Salatblad har hun ene også spist, da måtte vi bare le:p Ellers så er skumgummi nissene som de selger til jul veldig populært hos ene pusen vår, og annet gummi-jordbær snop, men hun får selvfølgelig bare små smake på det.. Edit: Kjempe søt pus på bildet over! Endret 29. august 2011 av forum88
Gjest Doh Skrevet 29. august 2011 #15 Skrevet 29. august 2011 Kikerter er en stor slager her. Reker og leverpostei er derimot æsj
HopelessFear Skrevet 29. august 2011 #16 Skrevet 29. august 2011 Har aldri sett en katt som har vært interessert i nektarin før. Det eneste merkelige katten min er glad i, er pelskrager på jakker og slikt. Om en ikke passer på så kan en gå herfra med en litt mindre fyldig pelskrage.
forum88 Skrevet 29. august 2011 #18 Skrevet 29. august 2011 Må bare nevne at på den listen det står linket til står det at tunfisk er giftig : "Kan gi epilepsi, astma, hyperaktivitet og hudproblemer. Kan også gi metallforgiftninger. " Synes dette høres litt rart ut med tanke på at de selger tunfisk-kattemat på dyrebutikken. Applaws merket, som er kun rent kjøtt og vann(Tunfisk eller kylling).. Tviler på de hadde solgt dette om det var så giftig.. Våre puser elsker det...
HopelessFear Skrevet 29. august 2011 #19 Skrevet 29. august 2011 Det er tunfisk i lake eller olje som er skadelig for katter. Slike som er beregnet for katter er behandlet slik at katter kan spise det uten problem. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 29. august 2011 #20 Skrevet 29. august 2011 Har aldri sett en katt som har vært interessert i nektarin før. Lille "Frøken Fryd" er den første nektarin-smakende katt jeg har vært borti jeg også Spørs nok om ikke lysten til å smake trigges av at "mor" ser ut til å like det veldig godt, så da må det jo være digg.... eller.... ? Det eneste merkelige katten min er glad i, er pelskrager på jakker og slikt. Om en ikke passer på så kan en gå herfra med en litt mindre fyldig pelskrage. Å så herlig Minner om den første katten som elsket meg. Han hadde sin egen Paul & Shark mohair genser ("mors" left-over fra 80-tallet) som han suttet laaange mohair-tråder utav
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå