Gå til innhold

Hvordan komme over eksen ?


Gjest FunKid

Anbefalte innlegg

Hei :)

Ikke at jeg sørger så utrolig mye, men er litt tungt å ha skilt seg fra den jeg har vært i lag med i snart 3 år.. Vi bor fortsatt i lag (siden jeg enda ikke har funnet hybel), men jeg leter etter en plass å bo. Hun har nettopp flyttet til moren sin til jeg har flyttet. Problemet er det at jeg er så utrolig gla i henne! Da snakker jeg bare om at jeg er gla i henne.. Elsker henne ikke mer, men hun er en så flott jenta. Har kjempe lyst å være venn med henne når vi begge har kommet over hverandre.. Hun er en lover girl som er kjempe søt ^^

Men vi passet ikke ilag..

Så spørsmålet her er vel egentlig: Hvordan kan man komme over en man er gla i ? Glemme henne litt no framover, så kan man evt ta kontakt senere om man føler før det. Hva skal jeg gjøre ? Akkurat nå sitter jeg bare inne å har alt før lite å gjøre..

Tanken på å dra på byen før å finne meg noe (å ha sex med) har truffet meg. Føler jeg blir å glemme henne vis jeg er sammen med noen andre sexuelt..

Er det noen erfarene her som har hatt det slikt, men kommet ut av det ved hjelp av diverse ting ?

Har merket at jeg virkelig blir sårbar og følsom når jeg sitter inne å har lite å gjøre.

Når jeg skal sove blir jeg helt ødelagt å faller nesten i tårer.. Er litt rart med tanke på at jeg IKKE vil være hennes kjærest.

Når jeg trener, er på jobb, er med venner og slikt, så glemmer jeg henne litt..

Andre forslag ?

Mvh Patrick 20.

Endret av FunKid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...