Gå til innhold

Hvilken kvinne vil dere gutter heller ha?

26 stemmer

1. 1. Så ? hvilken kvinne vil dere gutter heller ha?

• En lubben kvinne med vakker personlighet
      4
    • En vakker lubben kvinne med vakker personlighet
      3
    • En vakker kvinne med vakker personlighet
      22

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tja, hvis det er spreke og kjekke gutter du søker, så må du nok akseptere at preferansene går andre veien også. Du kan ikke forlange noe hos andre som du selv ikke kan tilby. Eller du må jo gjerne gjøre det, men du kan ikke forvente å få napp. :)

Det er ikke det at jeg prøver å få napp av sprekne og kjekke gutter. Det var bare spørsmål jeg måtte få ut. Jeg har vanskelig for å tro at jeg ville fått en gjennomsnittsvektig type med bare selvtilliten min i god behold. Jeg føler at utseendet mitt hadde vært et hinder uansett. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gjør du ikke noe for å bedre selvtilliten da TS? Hvis du plages sånn med at du ikke er fornøyd med kroppen din, vil det hjelpe godt om du gjør noe aktivt for å forbedre det du ikke liker. Den gode følelsen vil gi deg en selvtillitsboost ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvorfor gjør du ikke noe for å bedre selvtilliten da TS? Hvis du plages sånn med at du ikke er fornøyd med kroppen din, vil det hjelpe godt om du gjør noe aktivt for å forbedre det du ikke liker. Den gode følelsen vil gi deg en selvtillitsboost ;)

Jo, tro meg, jeg jobber med det. Jeg holder på å slanke meg. Jeg er jo ikke så stor da, veier rundt 80-90 kilo. Og så har jeg jo kraftig benbygning også da, hehe. Min idealvekt er 60 kg. :tongue:

Endret av bettiloves
Skrevet

Man er da ikke kravstor fordi om man har egne preferanser når det kommer til det motsatte kjønn. Det eneste som er viktig er at man ikke har for høye forventninger og at man ikke prøver og forvandle partneren sin til ett innsulla, oppdiktet bilde av det som kan være drømmepartneren.

Skrevet

Må si at grensa min går der hvor jenta slutter å se ut som en jente og bare ser ut som en klump med deig. Om det er tydelig hvor puppene slutter, magen og hoftene begynner så er det helt fint. Noe som er viktigere utseendemessig er et pent ansikt og der varierer det stort hva jeg synes er pent og hva jeg synes blir påvirket av personlighet.

• Liker 3
Gjest ms_kwang
Skrevet

Menn er så knallharde på utseendekravet, det er helt sykt.

Spørs jo hvilken type mann du går etter da :)

Jeg selv har sett denne komboen :

Mindre pen dame + døds kjekk mann

eller

Super sexy dame + en mindre pen mann :)

Men det er jo alt etter som hva folk liker.

Noen gutter jeg styrer unna er for eksempel de som BARE tenker på seg selv, og når de gjør noe, eller legger planer, så inkluderer de ikke kvinnfolket sitt uansett om de har vært sammen i 1mnd-10år.. (greit å ikke ville ta med dama si, men man kan alltid spørre ^_^)

Eller gutter som alltid tydelig sjalu.

Helt siden jeg var 16 har jeg alltid likt menn som var oppe i 30 åra, å gjør det fortsatt, utsende messig egentlig...

Jeg liker menn som har maskuline manne-mann trekk.

Jeg liker ikke menn som har en heeeerlig 6-pack, store muskler.

Jeg liker menn som har litt kosemage, men fortsatt bittelitt muskler på under & over armene.

Det er vel mest fordi jeg ønsker ikke å ligge på en treplanke i senga, hvor alt er hardt, men heller en litt kosebamse som er myk, varm og god ^_^

Men er jo noen menn jeg liker selvom de ikke er lubne,

f.eks ta kjendis : Nicholas Cage er en jeg bare digger utsende messig ^_^

Men som sagt smaken er som baken :P

Skrevet

Menn er så knallharde på utseendekravet, det er helt sykt.

Takk i lige måde. Dere bryr dere i tillegg om helt irrelevante ting som feks om skoene er fine, kulhetsfaktor, hva venninnene syntes osv..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...