Gå til innhold

Hvilken kvinne vil dere gutter heller ha?

26 stemmer

1. 1. Så ? hvilken kvinne vil dere gutter heller ha?

• En lubben kvinne med vakker personlighet
      4
    • En vakker lubben kvinne med vakker personlighet
      3
    • En vakker kvinne med vakker personlighet
      22

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Finnes det spreke og kjekke gutter i 20-årsalderen som er interesserte i lubne jenter med utstråling? Eller er det sånn at dere foretrekker pene jenter, uansett personlighet?

Jeg er 20 år ... litt lubben, men har en attraktiv personlighet. Har aldri hatt type. Jeg mener det er fordi jeg ikke er attraktiv utseendemessig, så ingen er interessert. Jeg må ærlig innrømme at det også kan være fordi jeg er utrolig sjenert og nervøs blant gutter, men det er faktisk fordi jeg føler meg uattraktiv. Jeg har skapt et dårlig selvbilde av meg selv helt siden jeg ble mobbet på barneskolen, og har prøvd å bygge det opp igjen gjennom årene.

Jeg har veldig lyst å finne meg en type, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem når jeg føler meg så uattraktiv. Jeg holder på å slanke meg, for jeg orker ikke mer av dette singellivet.

:hjertesmil:

Endret av bettiloves
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke ha noen av delene! Jeg vil ha en vakker kvinne med vakker personlighet, og det finnes det heldigvis masse av =)

Skrevet

Selvtillit er veldig attraktivt. Når har jeg aldri vært mye overvektig, men jeg har dratt like mye menn som normalvektig og lett overvektig ifl BMI. Selvtilliten har jeg derimot alltid hatt intakt. Jeg er veldig sjenert så er ikke den som løper etter mannfolkene akkurat, men det at jeg er trygg på meg selv tror jeg har hatt mye å si.

Menn er som hester, de lukter frykt. :gjeiper:

• Liker 1
Gjest Solmåne
Skrevet

Lubne kvinner kan da være pene også? :)

• Liker 2
Skrevet

Lubne kvinner kan absolutt være attraktive! Dessuten, når man blir kjent med ei jente som har en herlig personlighet så oppfatter man henne som flott uansett!

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil ikke ha noen av delene! Jeg vil ha en vakker kvinne med vakker personlighet, og det finnes det heldigvis masse av =)

Lubne kvinner kan også være vakre. Menn liker jo kvinner med former ... :icon_lol:

Skrevet

Lubne kvinner kan også være vakre. Menn liker jo kvinner med former ... :icon_lol:

Helt sikkert! Men personlig liker jeg jenter som er slanke med fine former. Det er en misoppfatning at tynne jenter ikke kan ha former, på slanke jenter kommer ofte de naturlige formene bedre frem, i og med at midjen er smal og de fortsatt har kjøtt på rumpa (hvis de ikker sykelig tynne). Men dette er nå engang bare en manns oppfatning!

• Liker 1
Skrevet

Helt sikkert! Men personlig liker jeg jenter som er slanke med fine former. Det er en misoppfatning at tynne jenter ikke kan ha former, på slanke jenter kommer ofte de naturlige formene bedre frem, i og med at midjen er smal og de fortsatt har kjøtt på rumpa (hvis de ikker sykelig tynne). Men dette er nå engang bare en manns oppfatning!

Og så er det jo smak og behag :o)

Skrevet (endret)

Finnes det spreke og kjekke gutter i 20-årsalderen som er interesserte i lubne jenter med utstråling?

Hva mener du egentlig når du skriver spreke og kjekke gutter?

Betyr det at du ikke er interessert i en lubben gutt selv?

Endret av Steinar40
  • Liker 3
Gjest ms_kwang
Skrevet

Som en jeg kjenner bruker å si:

Smaken er som baken, den er delt i 2! :)

Du finner nok den rette for deg tilslutt skal du se :P

Skrevet

Lurer på det samme som Steinar40 ; er det bare kjekke og spreke gutter det gjelder for deg?

Gjest "gjest"
Skrevet

Menn er så knallharde på utseendekravet, det er helt sykt.

Skrevet

Det er ihvertfall helt urealistisk i mange tilfeller. Taper jo hovedsaklig mest på det selv egentlig.

Gjest Cosette
Skrevet

Tja, hvis det er spreke og kjekke gutter du søker, så må du nok akseptere at preferansene går andre veien også. Du kan ikke forlange noe hos andre som du selv ikke kan tilby. Eller du må jo gjerne gjøre det, men du kan ikke forvente å få napp. :)

• Liker 1
Gjest Bjørn82
Skrevet

Jeg stemte på en vakker kvinne, med en vakker personlighet. Kvinnen kan være lubben og fortsatt være vakker i mine øyne. Faktisk foretrekker jeg jenter med litt former. Folk er forskjellige og det er bra.

Det er nok heller du som bygger ned dine muligheter med en dårlig selvtillit fremfor at du faktisk er mindre attraktiv.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hva mener du egentlig når du skriver spreke og kjekke gutter?

Betyr det at du ikke er interessert i en lubben gutt selv?

Nei, det betyr nødvendigvis ikke at jeg ikke er interessert i en lubben gutt selv. Jeg mener med det jeg skrev at det er flere lubne enn veltrente gutter som er sammen med lubne jenter. Jeg hadde ikke hatt problemer med å være sammen med en lubben gutt, så lenge personligheten hans er tilfredsstillende.

Lubne gutter er vel mer åpne for lubne jenter, akkurat som slanke er åpne for hverandre. Det er vel kanskje naturlig ...

Endret av bettiloves
Skrevet

Det med noen naturlig tynne jenter, der formene kommer bedre frem...En jeg går i klasse med, hun har myyyye smalere hofter enn meg, selvom eg ikke har noe fett akkuratt der...Så slutt med snakket om at noen er naturlig slanke, mens andre er feite, for mye kommer jo an på kroppsbygningen!

Skrevet

Lubne gutter er vel mer åpne for lubne jenter.

Åpenbart.

Det gjelder å vite hvilken liga man spiller i selv også ;) Sjelden 1. divisjonslag vinner over lagene i tippeligaen.

• Liker 1
Skrevet

Nei, det betyr nødvendigvis ikke at jeg ikke er interessert i en lubben gutt selv. Jeg mener med det jeg skrev at det er flere lubne enn veltrente gutter som er sammen med lubne jenter. Jeg hadde ikke hatt problemer med å være sammen med en lubben gutt, så lenge personligheten hans er tilfredsstillende.

Lubne gutter er vel mer åpne for lubne jenter.

Like barn leker best - i lengden.

Og det gjelder på alle områder.

• Liker 1
Skrevet

Er det knallhardt og ønske seg en naturlig pen og slank jente, som samtidig har litt i topplokket?

Når jeg har noe i topplokket selv, og tar vare på min egen kropp, hvorfor skulle jeg forvente noe mindre av en partner?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...