AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Noen som har noen forsikringsselskaper og anbefale?
Gjest nobilian Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Noen som har noen forsikringsselskaper og anbefale? *** ACE.
Gjest pysepusen Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Vi er veldig fornøyde med Gjensidige. Lurer på om det var de som også var best i test.
Skylight Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Jeg har IF på mine, men jeg aner jo ikke om det er det beste, bare at det er ganske dyrt i mine øyne...
Jannu Skrevet 29. august 2011 #5 Skrevet 29. august 2011 Det kan ofte lønne seg å ha det der man har andre forsikringer, for mange selskap har rabatter for de som har alt samlet på et sted. Ellers så er det jo greit å ta en "anbudsrunde" hos de store selskapene som IF, Gjensidige, Trygg osv så får du sammenlignet prisene.
Hedda-78 Skrevet 29. august 2011 #6 Skrevet 29. august 2011 Hva dekker egentlig en slik forsikring? Dekker det f.eks. tapt arbeidsinntekt dersom man må være borte fra jobb i ukesvis/månedsvis pga alvorlig sykt barn?
Vibi Skrevet 29. august 2011 #7 Skrevet 29. august 2011 Vi har alle forsikringene våre i IF, men har valgt og tegne barneforsikringen i Gjensidige, fordi de er de eneste (som jeg har funnet) som tilbyr en uførepensjon, dersom barnet skulle bli ufør før de blir voksne. Det stemmer som pysepusen sier at det var de som kom best ut i test for en stund siden. Den kan du lese mer om her: http://www.norskfamilie.no/article.php?articleID=387
ViljaH Skrevet 30. august 2011 #8 Skrevet 30. august 2011 Jeg valgte storebrand fordi de har ufør og fordi de krever diagnose heller enn uføreprosent før utbetalingen starter. Leger er tilbakeholdne med å sette permanent uføreprosent på barn. Så det kan ta flere år hvis i hele tatt kommer.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #9 Skrevet 30. august 2011 Jeg er veldig fornøyd med If sin barneforsikring. Men vi har uførepensjon på barna i Vital.
La Guapa Skrevet 30. august 2011 #10 Skrevet 30. august 2011 (endret) Vi har alle forsikringene våre i IF, men har valgt og tegne barneforsikringen i Gjensidige, fordi de er de eneste (som jeg har funnet) som tilbyr en uførepensjon, dersom barnet skulle bli ufør før de blir voksne. Det stemmer som pysepusen sier at det var de som kom best ut i test for en stund siden. Den kan du lese mer om her: http://www.norskfamilie.no/article.php?articleID=387 Vi har også den fra Gjensidige for våre to små gull. En kamerat av mannen min jobber i et konkurrerende selskap, men sier at ingen kan matche denne forsikringen for barn til den prisen. Den viktisgte delen av avtalen er den hvis de blir arbeidsuføre (Gud forby) Jeg synes ikke det er dyrt. Vi betaler rundt 350 i mnd for at ungene skal ha denne. edit: leifer Endret 30. august 2011 av La Guapa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå