Gå til innhold

Forsikre barn , men hvor?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har noen forsikringsselskaper og anbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest nobilian
Skrevet

Noen som har noen forsikringsselskaper og anbefale?

***

ACE.

Gjest pysepusen
Skrevet

Vi er veldig fornøyde med Gjensidige. Lurer på om det var de som også var best i test.

Skrevet

Jeg har IF på mine, men jeg aner jo ikke om det er det beste, bare at det er ganske dyrt i mine øyne...

Skrevet

Det kan ofte lønne seg å ha det der man har andre forsikringer, for mange selskap har rabatter for de som har alt samlet på et sted.

Ellers så er det jo greit å ta en "anbudsrunde" hos de store selskapene som IF, Gjensidige, Trygg osv så får du sammenlignet prisene.

Skrevet

Hva dekker egentlig en slik forsikring? Dekker det f.eks. tapt arbeidsinntekt dersom man må være borte fra jobb i ukesvis/månedsvis pga alvorlig sykt barn?

Skrevet

Vi har alle forsikringene våre i IF, men har valgt og tegne barneforsikringen i Gjensidige, fordi de er de eneste (som jeg har funnet) som tilbyr en uførepensjon, dersom barnet skulle bli ufør før de blir voksne.

Det stemmer som pysepusen sier at det var de som kom best ut i test for en stund siden. Den kan du lese mer om her: http://www.norskfamilie.no/article.php?articleID=387

Skrevet

Jeg valgte storebrand fordi de har ufør og fordi de krever diagnose heller enn uføreprosent før utbetalingen starter. Leger er tilbakeholdne med å sette permanent uføreprosent på barn. Så det kan ta flere år hvis i hele tatt kommer.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med If sin barneforsikring. Men vi har uførepensjon på barna i Vital.

Skrevet (endret)

Vi har alle forsikringene våre i IF, men har valgt og tegne barneforsikringen i Gjensidige, fordi de er de eneste (som jeg har funnet) som tilbyr en uførepensjon, dersom barnet skulle bli ufør før de blir voksne.

Det stemmer som pysepusen sier at det var de som kom best ut i test for en stund siden. Den kan du lese mer om her: http://www.norskfamilie.no/article.php?articleID=387

Vi har også den fra Gjensidige for våre to små gull.

En kamerat av mannen min jobber i et konkurrerende selskap, men sier at ingen kan matche denne forsikringen for barn til den prisen. Den viktisgte delen av avtalen er den hvis de blir arbeidsuføre (Gud forby)

Jeg synes ikke det er dyrt. Vi betaler rundt 350 i mnd for at ungene skal ha denne.

edit: leifer

Endret av La Guapa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...