Gå til innhold

Gutter med liten tiss som bader naken


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

En ting jeg har lurt på; - Hvorfor har gutter og menn som bader naken alltid så bitte små tisser? Jeg har en fetter som nesten hele tiden bader naken når han er på hytta. Han er faktisk 12 år nå! Lillebroren min er 1 år yngre enn han men lillebroren min bruker selførgelig bade shorts. Det som er så teit er at fetteren min har veldig liten lys guttetiss selv om han er lang for alderen. Jeg skjønner liksom ikke at han vil gå naken når han har så bitte liten tiss! At han tørr?? Det er jo bare småunger som bader nakne. Hvorfor skal han som er 12 år bade naken liksom? Men det jeg har tenkt på er at det kanskje er derfor at ingen bryr seg om det når han har så liten tiss. Hvis broren min hadde gått naken så tror jeg andre ville sakt noe for han har ganske stor tiss allerede. Onkelen min bader også av og til naken sent på kvelden fordet at det er få på stranda da ... han har knøtt liten tiss. Ingen voksne jeg vet om har mindre tiss enn han. Hvis jeg var han hadde jeg vært drit flau. Men jeg tror kanskje at fordet han har så liten tiss bryr ingen seg om at han bader naken? Fordet at han ikke virker like sexuell som voksne med store peniser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Burde ikke du heller ha vært på et barneforum eller noe sånt?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke barn. :filer:

Jaså? Ut fra terminologi og uttrykksform ville jeg tippa ca 10-12...

Men bevares, du kan sikkert være mangogtjue, bare veldig barnslig, og derfor umoden for et voksent forum som KG.

Ellers har jeg lite å tilføye, annet enn at 12-åringer som regel ikke er ferdig utvikla enda, verken fysisk eller psykisk, og dermed utmerket kan finne det greit å bade nakne, liten uutvikla PENIS eller større og utvikla sådan...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en veldig søt setning du startet med der, ts og jeg fikk opp et morsomt bilde.

Det er ikke bra at gutter og menn lar sine tisser bade alene og kliss nakne. :skratte:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke sikkert at de har spesielt små tisser, jeg håper at du ikke har sett alle tissene til de du er i slekt med når de står oppreist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg klarte å oppfatte nå, var hvor mange ganger "tiss" ble nevnt.. :sukk:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en kjent sak at når en tiss er kald blir den ekstra liten. Men ellers er jo en slapp tiss alltid ganske liten. Bare sånn til opplysning! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de som har veldig liten penis i slapp tilstand (3-4cm), men når den er erigert vokser den 15cm, altså ca 18cm..

Hvem bryr seg uansett om hvor stor pikken er i slapp tilstand, bortsett fra fnisete fjortisjenter?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de som har veldig liten penis i slapp tilstand (3-4cm), men når den er erigert vokser den 15cm, altså ca 18cm..

Hvem bryr seg uansett om hvor stor pikken er i slapp tilstand, bortsett fra fnisete fjortisjenter?

ikke glem fnisete fjortissgutter :takke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...