AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Ja, hva syns du om navnet Hilde? Jeg heter Hilde, og har opplevd at folk syns navnet mitt ikke er spesielt pent. De uttrykker at de ikke liker navnet så godt, og at de heller syns at internasjonale navn er penere. Det sårer litt ... men jeg har vel vært uheldig og møtt på feil personer?
Gjest Silvermist Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Det er fint, ligner på mitt navn Folk jeg nettopp har møtt kaller meg ofte Hilde fordi de glemmer hva jeg egentlig heter
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Hei Hilde. Jeg heter Lisa. Jeg synes både ditt og mitt navn havner i samme kategori - vanlige, litt småkjedelige navn. Ikke stygge på noen måte, men vanlige.
Tøydokke Anna Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Synes det er et sabla fint navn jeg 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #5 Skrevet 29. august 2011 Om et navn er fint eller ikke, har ingenting med om det er internasjonalt eller ikke å gjøre. Jeg har aldri likt navnet Hilde om jeg skal være ærlig, men jeg synes Vilde er et kjempefint navn, så jeg vet ikke hva som egentlig er galt med Hilde. Ofte har det jo med navnebærerne å gjøre, og jeg kjenner bare altfor mange jenter som heter Hilde som ikke er noe særlig ålreite. De er alle veldig forskjellige på alle mulige måter, så det er ikke det at de er stygge og dumme eller noe. Men Hilde Louise Asbjørnsen er jo søt da! Uansett, hva jeg mener skal jo ikke hindre deg i å bære navnet ditt med stolthet!
vinterspeil Skrevet 29. august 2011 #6 Skrevet 29. august 2011 Jeg synes Hilde er et fint navn som du absolutt kan bære med stolthet 2
Pinkee Skrevet 29. august 2011 #7 Skrevet 29. august 2011 Hilde er et kjempefint navn! Å alle jeg kjenner som heter det, er kjempeflotte damer Så bær navnet ditt med stolthet, bare overse slike sneversynte mennesker som ikke liker det
Gjest gnækvåg Skrevet 29. august 2011 #8 Skrevet 29. august 2011 (endret) Ja, hva syns du om navnet Hilde? Jeg heter Hilde, og har opplevd at folk syns navnet mitt ikke er spesielt pent. De uttrykker at de ikke liker navnet så godt, og at de heller syns at internasjonale navn er penere. Det sårer litt ... men jeg har vel vært uheldig og møtt på feil personer? Hild er en slags hedenske sykepleiere i kamp. Det betyr navnet ditt. Edit: Det var navnet på en sånn Valkyrie. Endret 29. august 2011 av Vanirmagic 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #9 Skrevet 29. august 2011 Det er et ganske vanlig navn, og et veldig enkelt navn. Jeg synes det er feminint, og synes det både ser søtt ut og klinger søtt. Jeg foretrekker nok varianten Mathilde, men synes på ingen måte at Hilde er stygt eller mindre pent.
sequin Skrevet 29. august 2011 #10 Skrevet 29. august 2011 Jeg syns ikke det er så fint egentlig, men det er nok bare fordi jeg kjenner ei jente som heter Hilde og hun er brausk og slem mot alle hun kommer over og nøler ikke med å slå ned mannfolk på byen :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #11 Skrevet 29. august 2011 OK Nei, jeg er nok søt og snill og grei, og alle som kjenner meg syns jeg er et veldig fint menneske. Så jeg er hverken slem eller brautende eller slår ned personer på byen Har selv lest at Hilde betyr en gudinne i strid eller noe, så likte dette med at Hilde var en Valkyrie Ofte har jeg ønsket å hete Vilde, men så likte faren min så godt navnet Hilde, så jeg ville ikke bytte heller Ja, jeg vet at om man møter noen som er slem og heter et navn, så kan man forbinde det navnet med slemme personer. Selv opplevde jeg som barn slemme personer som het ditt og datt, og da forbandt jeg disse navnene med slemme personer. Som voksen møtte jeg personer med disse navnene, men så fant jeg fort ut at alle som heter ditt og datt ikke er slemme.
Marikke Skrevet 29. august 2011 #12 Skrevet 29. august 2011 Jeg synes Hilde er et fint navn. Det var ett av navnene jeg foreslo da datteren min ble født, men mannen var ikke enig.
Nuttery Skrevet 29. august 2011 #13 Skrevet 29. august 2011 Vel, moren min heter Hilde, så av naturlige årsaker er jeg glad i det navnet
Gjest Solmåne Skrevet 29. august 2011 #14 Skrevet 29. august 2011 Hilde er et fint navn det! Jeg liker begge jeg kjenner som heter hilde.. men begge to er ganske sta og litt aggressiv
Gjest Skrevet 29. august 2011 #15 Skrevet 29. august 2011 Jeg synes Hilde er et fint og koselig navn,absolutt et navn jeg kunne kallt et av barna mine.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #16 Skrevet 29. august 2011 Jeg heter også Hilde Ønsket meg noe mer spennende og uvanlig da jeg var liten, som voksen synes jeg det er veldig greit å ha et navn som er så vanlig at alle oppfatter det med en gang, jeg trenger aldri å stave det og alle vet med en gang hvilket kjønn jeg er
Gjest snoopy_93 Skrevet 29. august 2011 #17 Skrevet 29. august 2011 Jeg synes Hilde er et veldig fint navn jeg! Selv heter jeg Sissel. Haha x)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå