Gå til innhold

Trekke visdomstenner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal trekke en visdomstann i neste uke. For tiden går jeg på antibiotika på grunn av kviser, må jeg slutte med dette før jeg skal trekke? Eller går det greit å fortsette behandlingen?

Noen som vet hva det koster å trekke visdomstenner? Sånn circus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke det med antibiotika, men jeg betalte 1300 kr for å trekke visdomstanna mi nede (aner ikke om det er forskjell for oppe eller nede)

Gjest Daenerys
Skrevet

Tror jeg betalte mellom 1400-1500 sist, jeg måtte ha dobbel bedøvelse begge gangene jeg trakk (virket seint, teite munnen).

Skrevet

Jeg regner med at du kan gå på antibiotika (mange får det før tanntrekking hvis det feks er betendt) men ring tannlegen å spørr for sikkerhets skyld. Pris kommer an på tannlege og komplikasjoner osv. Men med bedøvelse og alt annet pleier det å ligge på 1300 og oppover :)

Ot: hvis man vet man skal ha en behandling hos tannlegen, hvorfor ikke spørre om pris når man får timen? ( ser veldig mange spør om pris for tiden.

Skrevet

Jeg betalte 770kr for å trekke min visdomstann før sommeren.

Skrevet

Prisen vil være avhengig av hvor enkelt det er å fjerne visdomstannen. Er det "kun" trekking, vil det trolig koste ca.1000kr per tann. Dersom du må operere den ut vil det komme på mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...