AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Hei alle sammen! :D Jeg har stripet håret mitt fra lysebrun til blondt, og jeg ønsker en beachblond naturlig look. Jeg lurer på hva er forskjell på lilla og sølv shampo og hva er best? Jeg vet sølvshampoen egentlig er for grått hår, men "alle" blonde ambefaler heller den.! Men "alle" frisører sier: nei, lilla er best. HJELP! hva er best for å få bort gult/orange/rødt skjær?
sequin Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 Jeg bruker lilla-kur, funker mye bedre enn shampoo. Det er det samme forresten
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #3 Skrevet 28. august 2011 En glansvask fra tango som heter 8/81 silver grey. La den være i håret 5-10min, ikke 30 som det står på pakken.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #4 Skrevet 28. august 2011 Takk for svar Glansvask var ikke dumt, det har jeg ikke tenkt på! Men hvor ofte kan man bruke sølv eller lilla shampo?
sequin Skrevet 28. august 2011 #5 Skrevet 28. august 2011 Takk for svar Glansvask var ikke dumt, det har jeg ikke tenkt på! Men hvor ofte kan man bruke sølv eller lilla shampo? det srørs litt på hvor slitt og tørt håret er, man anbefaler ca en gang i uken, men er det tørt og skadet skal man bare bruke det når man ser at håret har blitt gult fordi ellers blir håret sølv-blått der det er tørt.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #6 Skrevet 28. august 2011 Takk sequin Jeg kom på flere spørsmål jeg lurer på. Jeg skal nå kjøpe meg nye serier med shampo, balsam og hårkur. Kan dere hjelpe meg hva et nybleket blondt hår trenger? Pris er ingen hindring, tar alt jeg trenger for å få et fint og sunt hår Det jeg har på listen min er: Sølv eller lilla shampo eller kur. Protein kur Fuktighets kur Men, hvilken shampo og balsam trenger jeg?? med fuktighet eller protein ? Og er det noen annen hårpleie jeg trenger itilegg til det jeg har skrevet opp? Jeg har foresten stripet hele håret to ganger med 5 dagers mellomrom. Fornøyd, men har gulskjær her og der. Ellers så har nedre del av håret blitt litt tørrere og litt slitt.
pandabear Skrevet 30. august 2011 #8 Skrevet 30. august 2011 Da jeg var blond brukte jeg Loreal Serie Expert silver. Flasken er sølv, og innholdet er lille/blått. Jeg var hvertfall veldig fornøyd me denne, den fjernet gulskjæret, men ga meg ikke lilla skjær. Så det vra flotters 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #9 Skrevet 31. august 2011 Redken silver er bra sølv shampo. Lilla fra KMS er den beste lilla shampo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå