Gå til innhold

Vibrator :s


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har vanskelig for å få orgasme under samleie, så jeg kjøpte vibrator. Ville teste den litt alene og kom nokså fort ved å bruke den på ganske heavy styrke (lav styrke kommer jeg ikke av).. Men det var ikke sånn langvarig orgasme som jeg pleier å få når typen bruker fingrene ved klitten.

Jeg bare følte det bygget seg opp, kom og så ble det bare skikkelig overfølsomt fort, så jeg må ta vekk vibratoren. Altså jeg kommer hardt, men den gode følelsen går fort vekk.

Når jeg får orgasme med typen, fortsetter han litt etter at jeg kommer, så det blir mer langvarig godt.

Og etterpå forblir jeg skikkelig lite følsom der nede lenge! Å stimulere klitten med bare fingrene noen dager senere funka ikke i det heletatt.

What to do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke hva du lurer på, ts.. Forskjellig stimulering gir forskjellige orgasmer. Det er helt vanlig at kvinner ikke får orgasme ved selve samleiet, men ved stimulering av klitoris. Så du er jo helt normal! Det er mange som ikke får orgasme i det hele tatt, eller kun ved hjelp av onanering/vibrator (altså ikke ved hjelp av partner), så du er jo heldig! Kos deg med orgasmene dine slik de er! :) If it aint broken; dont fix it! Jeg opplever det samme som deg ved for høy hastighet med vibratoren: Du kan prøve å sette ned farten og bruke lengre tid, eller kjøpe en ny, bedre og trinnløs vibrator slik at du kan finjustere det akkurat slik du vil ha det. Du får det du betaler for så legg i noen flere lapper. Men jeg kan som sagt ikke se at du har grunn til å klage :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på er om det er vanlig at orgasmen ikke blir like langvarig og intens når man bruker vibrator, som når man bruker fingrene.

Jeg blir overfølsom av vibratoren og jeg forblir ufølsom leenge etterpå.

Grunnen til at jeg ville prøve vibrator var så typen får fingrene fri til å gjøre andre ting. Og at mine egne fingre ikke funker like bra.

Nå har jeg mest lyst til å bare droppe vibrator, og at typen heller fortsetter som før, men kan det bli bedre med annen vibrator?

Er det bare sånn orgasmene er med hard vibrering, eller får noen intense og langvarige orgasmer av det og? Kanskje jeg bør gå over til svakere vibrering? Synes uansett at klitten blir følelsesløs av vibrator.

Så hvis noen kan anbefale vibrator som man ikke blir ufølsom av, men som gir gode orgasmer, gjør gjerne det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det iallfall på samme måte som deg om jeg har for høy hastighet på vibratoren. Jeg var ganske fornøyd med et svart vibratoregg som het The Bullet eller noe. Tror den kostet 499 på kondomeriet.no :) Du kan jo gå inn på noen sexleketøybutikker på nett og se om de har lister over mest populære eller mest kjøpt. Kan bare som sagt si at jeg anbefaler deg å legge litt penger i en trinnløs :) Gjerne en med trådløs fjernkontroll slik at du enkelt kan justere hastigheten. Den The Bullet eller hva den het hadde iallfall trådløs fjernkontroll. Ser noen anbefaler Layaspot i en annen tråd her, men har ingen erfaring med den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hard og kjapp stimuli uten så mye oppvarming, gir gjerne harde kjappe orgasmer. Er ihvertfall min erfaring, og den gjelder for begge kjønn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...