Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg har tenkt å skaffe meg p piller i måren hos helsestasjon for ungdom..Og jeg gruer meg veldig for det fordi jeg vet ikke hva som kommer til å skje og sånn.. Men det første jeg lurer på er: er det et venterom utenfor, eller skal du bare gå inn en dør?.. Det blir flaut viss jeg åpner en dør også er de opptatt eller noe, og jeg er ikke sikker på hvor det akkurat er en gang :tristbla:

Og det neste jeg lurer på er når jeg forhåpentligvis får resept, må jeg da trykke på den knappen oss apoteket og vente til min tur, eller er det sånn jeg bare går til kassen og gir penger og resept?

Og ca hvor lang tid tar det? Bare sånn 5-10 minutter eller en hel time æææ

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

du må trykke på den knappen som gir deg kølapp, også bare venter du til nummeret ditt kommer opp.. :)

• 5 uker senere...
Skrevet

På helsestasjonen går du inn en dør, og så er det en skranke. Der får du en lapp du må fylle ut med fødseldag, adresse og navn osv.

Så blir du ropt opp når det er din tur. Er venterom der med blader som du kan vente :)

På apoteket trekker du en kø lapp. Står "resepter". Der skal du :) Så gir du respeten, eventuelt penger. Du får jo -100 kr om du er under 20.

Done :) Lykke til

• Liker 1
Skrevet

På helsestasjonen går du inn en dør, og så er det en skranke. Der får du en lapp du må fylle ut med fødseldag, adresse og navn osv.

Så blir du ropt opp når det er din tur. Er venterom der med blader som du kan vente :)

På apoteket trekker du en kø lapp. Står "resepter". Der skal du :) Så gir du respeten, eventuelt penger. Du får jo -100 kr om du er under 20.

Done :) Lykke til

Det er da ikke sånn på alle helsestasjoner. Hos oss er det bare ett rom, man skriver seg på en liste som ligger der også blir man ropt opp etterhvert og kommer inn til helsesøster og lege.

Det var faktisk litt forvirrende første gang jeg kom dit for jeg forventet meg en sekretær e.l

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...