Gå til innhold

Den usminkede sannhet

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

oiii... kanskje man skal være tøff å vise sitt sanne jeg! :hakeslepp:

fader at det blir så stort da.... det erke no særlig!

drittbilde! hade bilde!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte denne tråden :) Pene bilder :)

Ooo Noz har en tattovering. Er det en egen tattoverings tråd her?

Endret av Rofl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HL, nå har du startet alle disse tør du vise deg selv, trådene, og så legger du ut og sletter bilder over en lav sko. Er det for å få oppmerksomhet? Styrker det selvbildet ditt med dette hylekoret av brukere som vil se deg, og lurer på hvorfor du sletter?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HL, nå har du startet alle disse tør du vise deg selv, trådene, og så legger du ut og sletter bilder over en lav sko. Er det for å få oppmerksomhet? Styrker det selvbildet ditt med dette hylekoret av brukere som vil se deg, og lurer på hvorfor du sletter?

Det ligger bilder av hu bakover i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke bare HL som poster bilder her. Og når folk maser, så må de jo få det som de vil. Supply and demand, baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Likte denne tråden :) Pene bilder :)

Ooo Noz har en tattovering. Er det en egen tattoverings tråd her?

neeeeh :lur: den er så blodig å jævelig enda, men om du vil, så skal du nok få sett et bilde av den :) kanskjeeeem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Ja, det er derfor. Har ingenting med å gjøre at jeg har lyst til å se bilder av andre brukere. Ene og alene fordi jeg har et ekstremt stort oppmerksomhetsbehov. Du er liksom spot on!!

Over til seriøst svar: Jeg har slettet bildene fordi jeg ikke ønsker å la de ligge for evig tid, men de lå her veldig lenge. Dette er en gammel tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...