Gjest Nedfall Skrevet 5. september 2011 #161 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg er i ansiktstråden da. Skal få lagt ut de usminka også, men som sagt før her så eier jeg ingen bilder på denne pc'en, og aner ikke hvordan jeg får overført bilder fra gammel til ny pc. Now you know. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 5. september 2011 #162 Del Skrevet 5. september 2011 Usminka og sminka. En smule dårlig kvalitet, siden web-kameraet mitt ikke er så fantastisk, men mulig å se hvordan jeg ser ut hehe.. Syns jeg bør få ekstra "tøffhetspoeng" siden jeg er forkjøla i tillegg Morsomt å se hvor stor forskjell en pannelugg kan gjøre. Du ser eldre ut på sminkebildet, men jeg tror faktisk det er mer håret enn sminken som gjør det Og jeg synes du var søtest uten sminke Jaja, noen her som kunne tenkt seg å gå i bryllup kun iført et lag maskara? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #163 Del Skrevet 5. september 2011 Jaja, noen her som kunne tenkt seg å gå i bryllup kun iført et lag maskara? :gjeiper: Mener du som gjest eller som brud? Førstnevne har jeg gjort, uten problemer. Sistnevnte kunne jeg også ha funnet på å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 5. september 2011 #164 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg var gjest nå i helga da, men kan ikke helt se for meg at jeg skal komme til å pøse på med sminke i mitt eget bryllup heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 5. september 2011 #165 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Morsomt å se hvor stor forskjell en pannelugg kan gjøre. Du ser eldre ut på sminkebildet, men jeg tror faktisk det er mer håret enn sminken som gjør det Kan jo legge til et sminkebilde med pannelugg og, hehe Enig i at den får meg til å se veldig annerledes ut! Edit: La til et bilde jeg fant fra i sommer, der jeg er usminka, pluss det jeg tok nå, der jeg er forkjøla og snufeste Men glad læll! Endret 11. oktober 2011 av HedvigR 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 5. september 2011 #166 Del Skrevet 5. september 2011 Kan jo legge til et sminkebilde med pannelugg og, hehe Enig i at den får meg til å se veldig annerledes ut! Edit: La til et bilde jeg fant fra i sommer, der jeg er usminka, pluss det jeg tok nå, der jeg er forkjøla og snufeste Men glad læll! Pena! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 5. september 2011 #167 Del Skrevet 5. september 2011 Pena! Åå, tusen takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 5. september 2011 #168 Del Skrevet 5. september 2011 Morsomt å se hvor stor forskjell en pannelugg kan gjøre. Du ser eldre ut på sminkebildet, men jeg tror faktisk det er mer håret enn sminken som gjør det Og jeg synes du var søtest uten sminke Jaja, noen her som kunne tenkt seg å gå i bryllup kun iført et lag maskara? :gjeiper: Mener du uten hudsminke også? No way in hell!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 5. september 2011 #169 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Mener du uten hudsminke også? No way in hell!! :gjeiper: Selvsagt uten hudsminke. Med hudsminke er jo mer enn bare et lag maskara :gjeiper: Vil dere se, da? :gjeiper: Endret 5. september 2011 av Moscato 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 5. september 2011 #170 Del Skrevet 5. september 2011 Selvsagt uten hudsminke. Med hudsminke er jo mer enn bare et lag maskara :gjeiper: Vil dere se, da? :gjeiper: VIL SE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 5. september 2011 #171 Del Skrevet 5. september 2011 Haha, nå er jeg jammen teit:p Dansing, etter nattmaten, ca 2 om natta. Litt mer pånært hold, men ikke helt skarpt. Jeg har jo noen småsår og sånt, men synes det ser verre ut hvis jeg prøver å dekke dem til og det blir mislykka :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 5. september 2011 #172 Del Skrevet 5. september 2011 Du er rett og slett fantastisk vakker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 5. september 2011 #173 Del Skrevet 5. september 2011 Du er rett og slett fantastisk vakker! Takk! Hjelper godt på en dårlig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 5. september 2011 #174 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg synes ikke du trengte mer sminke jeg, Moscato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #175 Del Skrevet 5. september 2011 Her tør jeg hvertfall ikke poste noe bilde for å si det sånn! Bare pene damer jo :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 5. september 2011 #176 Del Skrevet 5. september 2011 Her tør jeg hvertfall ikke poste noe bilde for å si det sånn! Bare pene damer jo :D Det føles faktisk ganske befriende :D Og husk man som regel har høyere standarder til seg selv enn andre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 5. september 2011 #177 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg synes ikke du trengte mer sminke jeg, Moscato Så bra! Blir jo glad av å vite at jeg ikke fremstår som "ustelt" selv om jeg nok brukte mindre tid på badet enn mange gjør hver dag (håret var riktignok litt styrete da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 5. september 2011 #178 Del Skrevet 5. september 2011 Moscato, du er kjempesøt og vakker også med bare maskara!! Personlig hadde jeg valgt å dekke til småsår og slikt, men det er jo meg. Du må gjøre det du føler deg komfortabel med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 6. september 2011 #179 Del Skrevet 6. september 2011 Moscato, du er kjempesøt og vakker også med bare maskara!! Personlig hadde jeg valgt å dekke til småsår og slikt, men det er jo meg. Du må gjøre det du føler deg komfortabel med Takk for det:-) Jeg har en forestilling om at det er mindre skjemmende med noen småsår, enn sånne sminkekaker jeg har sett på andre som har prøvd å dekke til sårene sine. Det er liksom én ting med småkviser som bare er klumper under huden og litt rødlige, men sår blir jo bare seende eklere ut om man tar noe på dem. Så ja, jeg tar ikke den sjansen:p og så greier jeg ikke å stole på at det holder utover natta, selv om det ser greit ut med det samme... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #180 Del Skrevet 7. september 2011 Og enda en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå