Tjuagutten Skrevet 1. september 2011 #121 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Vrææl, kan ikke fatte at jeg gjør dette! det svart hvite bildet er med øyesminke, det andre uten. Er veldig trøtt på bilde nr 2, tok det nettopp etter fjelltur idag.. tehe Likte bilde nr. 2 best jeg. Så bare gå mer turer i fjellet! Endret 1. september 2011 av spee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 1. september 2011 #122 Del Skrevet 1. september 2011 Synes begge bildene vare flotte jeg Solmåne Solmåne: Du er magisk vakker! Likte bilde nr. 2 best jeg.Så bare gå mer turer i fjellet! Dere er alt for snille! og jada, lover at jeg skal gå mer i fjellet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 1. september 2011 #123 Del Skrevet 1. september 2011 Wooh, her er jeg! Nå sminker jeg meg stort sett aldri, da. Tør faktisk ikke annet enn litt mascara (før kunne jeg våge meg til å bruke øyenskygge også, men det er sikkert fire år siden sist). Så sånn må folk tåle å se meg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nica. Skrevet 1. september 2011 #124 Del Skrevet 1. september 2011 Wooh, her er jeg! Nå sminker jeg meg stort sett aldri, da. Tør faktisk ikke annet enn litt mascara (før kunne jeg våge meg til å bruke øyenskygge også, men det er sikkert fire år siden sist). Så sånn må folk tåle å se meg Du er fantastisk vakker, Moscato. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 1. september 2011 #125 Del Skrevet 1. september 2011 Hvordan får jeg lagt til bilde?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 1. september 2011 #126 Del Skrevet 1. september 2011 Hvordan får jeg lagt til bilde?? trykk på den lilla svarknappen, så legger du bare ved et vedlegg, ved å trykke på "bla gjennom"-knappen, og så finne bildet ditt på pcen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 1. september 2011 #127 Del Skrevet 1. september 2011 Du er fantastisk vakker, Moscato. Ehheh.. Takk Hvordan får jeg lagt til bilde?? Gå inn på feks tinypic.com, og velg last opp Så trykker du på bildet, og kopierer url-en. Legg den inn enten som link eller bilde i et innlegg her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 1. september 2011 #128 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Får ikke til.... må prøve litt til så kommer det snart.. Endret 1. september 2011 av Tropic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 1. september 2011 #129 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) .... Endret 1. september 2011 av Tropic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #130 Del Skrevet 1. september 2011 Wooh, her er jeg! Nå sminker jeg meg stort sett aldri, da. Tør faktisk ikke annet enn litt mascara (før kunne jeg våge meg til å bruke øyenskygge også, men det er sikkert fire år siden sist). Så sånn må folk tåle å se meg wow du er nydelig!!! er dette uten sminke? du var forresten mye yngre enn jeg innbilte meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 1. september 2011 #131 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Der fikk jeg det til! Ble litt kornete men... Bildet jeg fant uten sminke. Bruker til daglig ikke mye sminke, største forskjellen er øynene, mascara og øyenskygge. Skummelt! Blir sikkert kastet ut for å ha postet så mange ganger nå... MEn nå skal det forhåpentligvis fungere. Fjernet bilde. Endret 1. september 2011 av Tropic 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #132 Del Skrevet 1. september 2011 går det ann på en eller anna måte å få lagt til bilde anonymt, og likevel få slettet det etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 1. september 2011 #133 Del Skrevet 1. september 2011 går det ann på en eller anna måte å få lagt til bilde anonymt, og likevel få slettet det etterpå? Nei, dessverre, det går nok ikke.. Du får lagt ut, men har ingen mulighet til å slette det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 1. september 2011 #134 Del Skrevet 1. september 2011 wow du er nydelig!!! er dette uten sminke? du var forresten mye yngre enn jeg innbilte meg.. Hehehe, hvor gammel trodde du jeg var? Og hvor gammel tror du nå at jeg er? Er uten sminke, ja. På kveldstid i London<3 Så søt du er, Tropic! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #135 Del Skrevet 1. september 2011 går det ann på en eller anna måte å få lagt til bilde anonymt, og likevel få slettet det etterpå? Vel, på en måte. Du kan laste bildet opp et sted hvor du har en konto. Tror dette vil funke på f.eks. ImageShack, men er usikker. Hvis du registrerer deg der, har du muligheten til å slette bildene du laster opp. Det du da kan gjøre, er å laste opp et bilde og poste lenken til bildet her. Når du eventuelt ønsker å slette det, sletter du det direkte der du lastet det opp. Da skal det bli borte, også hvis folk har sitert deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #136 Del Skrevet 1. september 2011 Hehehe, hvor gammel trodde du jeg var? Og hvor gammel tror du nå at jeg er? Er uten sminke, ja. På kveldstid i London<3 Så søt du er, Tropic! trodde du var i begynnelse av 30-åra, men ut fra bildet ville jeg heller tippet 24 :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 1. september 2011 #137 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Vanskelig å bedømme alder ut fra hva folk skriver har jeg erfart. Flere jeg ser bilde av nå som jeg trodde var eldre/yngre. Endret 1. september 2011 av Tropic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 1. september 2011 #138 Del Skrevet 1. september 2011 trodde du var i begynnelse av 30-åra, men ut fra bildet ville jeg heller tippet 24 :gjeiper: Da må du vel ha trodd det på grunnlag av skrivemåten min eller noe, men det er forsåvidt greit for meg, for nå føler jeg at jeg har funnet min rette plass i vennegjengen (som er 28-34 stort sett) Og så er jeg 21 :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #139 Del Skrevet 1. september 2011 Her er jeg. Rund, bleik og kjedelig... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #140 Del Skrevet 1. september 2011 Da må du vel ha trodd det på grunnlag av skrivemåten min eller noe, men det er forsåvidt greit for meg, for nå føler jeg at jeg har funnet min rette plass i vennegjengen (som er 28-34 stort sett) Og så er jeg 21 :gjeiper: Hvor gammel er kjæresten din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå