AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #61 Del Skrevet 30. august 2011 Håpløst å si no-offence. Du kan heller bare påpeke hvor fin hun er og "ignorere" de andre om du ikke ønsker at noen skal tenke to ganger. Selv synes jeg sminket spee var nydelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #62 Del Skrevet 30. august 2011 Flotte jenter Trodde egentlig at HL skulle være penere jeg, etter alt direkte og indirekte skryt i div. tråder:p Sier det fordi jeg tror du tåler å høre det Syns du var finest uten sminke, så litt bimbo/oversminka ut med, tenker du sikkert er finere som brunette. Men det er morsomt med sånne billedtråder. Jenter som rangerer seg lavt er kanskje "wow, så pen, det trodde jeg ikke", mens jenter som selv syns de er på toppen er kanskje ikke såå pene som de trodde. Ikke i alle tilfellene, men noen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #63 Del Skrevet 30. august 2011 Silvermist er jo skikkelig pen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 30. august 2011 #64 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) slettet Endret 9. oktober 2016 av soffapute 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 30. august 2011 #65 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) På 30.8.2011 den 19.00, AnonymBruker skrev: slette Endret 9. oktober 2016 av soffapute 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #66 Del Skrevet 30. august 2011 Synes egentlig at de som kommenterer andres utseende under AB kan la være å kommentere, med midnre de selv legger ut et bilde slik at kommentarene kan gå begge veier. Ikke noe gale i å synes 1 er penest (når det er såpass mange som har postet, dvs ikke at de andre var ikke-pene) Var ikke ment mot deg hvertfall, fikk ikke bilene dine opp:s Kan godt hende du er like pen/penere! Jeg er alltid AB på KG, av ulike årsaker, ikke bare på sånne tråder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 30. august 2011 #67 Del Skrevet 30. august 2011 Ikke noe gale i å synes 1 er penest (når det er såpass mange som har postet, dvs ikke at de andre var ikke-pene) Var ikke ment mot deg hvertfall, fikk ikke bilene dine opp:s Kan godt hende du er like pen/penere! Jeg er alltid AB på KG, av ulike årsaker, ikke bare på sånne tråder. Nei altså, jeg mente generelt mtp andre kommentarer lagt inn under AB bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Status Quo Skrevet 30. august 2011 #68 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Ikke noe gale i å synes 1 er penest (når det er såpass mange som har postet, dvs ikke at de andre var ikke-pene) Var ikke ment mot deg hvertfall, fikk ikke bilene dine opp:s Kan godt hende du er like pen/penere! Jeg er alltid AB på KG, av ulike årsaker, ikke bare på sånne tråder. Men hva er vitsen med å kommentere det? Hvorfor ikke bare si til den du synes er penest, at hun er pen? I stedet for å påpeke at hun er penere enn de andre? "No offence"? Hvis du ikke har noe fint å si, er det bedre å ikke si noe i det hele tatt. edit: skrivefeil Endret 30. august 2011 av Status Quo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #69 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg syns alle var pene jeg. Og så er det et par nedlatende kommentarer til HL, forkledd som 'konstruktiv kritikk'. Altså, om du ikke synes HL er så pen som du trodde, så kan du holde det for deg selv. Om man skulle sagt til en jente at hun ser bedre ut uten sminke, så hadde man ikke brukt ordet 'bimbo' for å forklare hvorfor hun ser bedre ut uten sminke. Samtidig som du videre sier at de som rangerer seg selv som pene (dvs HL) egentlig ikke er det. Jeg er virkelig ikke en som liker å bruke ordet 'sjalusi' men det virker som om du av en eller annen grunn har noe imot at HL er en ganske pen dame. Om hun ikke hadde vært det, så hadde du aldri orket å kommentere utseendet hennes heller. Og selvsagt har du huket av anonym-knappen... Ikke jeg som skreiv det, men det er ikke alltid alle som kommer med negative kommentarer er misunnelige. Det er visse folk her (ikke bare HL) som hele tiden skal skryte av sitt eget utseende, og da må de faktisk tåler kommentarer når folk ikke er veldig imponerte. Er man litt mer ydmyk slipper man gjerne sånn. Hvis jeg sniker inn i alle trådene at jeg er veldig pen, en 10-er, perfekt ansikt og kropp osv, må jeg tåle litt igjen om jeg poster bilde og folk ikke syns jeg er mer enn en ordinær 5-er. (satt på spissen) Sånn ellers er det nok mange (inkl meg) som har et horn i siden til HL pga de skarpe meningene hennes. Bra med modige folk på KG, for all del, men med veldig sterke meninger får man gjerne fiender. Som ikke holder kjeft når det passer:p Er en grunn til at enkelte her får "dritt etter seg", og det har ikke noe med utseende å gjøre. Mange penere jenter får bare skryt og ikke "slemme" kommentarer. Grunnen til at folk får mindre heldige kommentarer er at de skryter veldig av seg selv og når man er langt ifra enig er det vanskelig å sitte på fingrene. Blir som at en gjennomsnittlig kjendis går ut i VG og sier hvor sinnsykt pen hun syns hun er, mens folk flest syns ikke det. Da hagler kommentarene gjerne;) Vil man ikke ha negative kommentarer må man enten leve opp til skrytet eller ligge litt lavere i terrenget. Sånn ellers, fine bilder her, syns dere ser riktig så søte ut uten sminke 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #70 Del Skrevet 30. august 2011 Men hva er vitsen med å kommentere det? Hvorfor ikke bare si til den du synes er penest, at hun er pen? I stedet for å påpeke at hun er penere enn de andre? "No offence"? Hvis du ikke har noe fint å si, er det bedre å ikke si noe i det hele tatt. edit: skrivefeil Fordi jeg syns hun fortjener å høre det! Var positivt ment til henne, ikke negativt til alle de andre! Jeg hadde noe fint å si, selv om det ikke falt i smak hos de som ikke ble den peneste i mine øyne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 30. august 2011 #71 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) På 30.8.2011 den 19.46, AnonymBruker skrev: Endret 3. oktober 2016 av soffapute 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Status Quo Skrevet 30. august 2011 #72 Del Skrevet 30. august 2011 Fordi jeg syns hun fortjener å høre det! Var positivt ment til henne, ikke negativt til alle de andre! Jeg hadde noe fint å si, selv om det ikke falt i smak hos de som ikke ble den peneste i mine øyne. Du forsto tydeligvis ikke hva jeg mente. Det var hyggelig av deg å si til henne at hun var pen, jeg sier ikke at du ikke skulle gjort det. Det var bare unødvendig å legge til at de andre ikke var like pene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 30. august 2011 #73 Del Skrevet 30. august 2011 er dette en skjønnhetskonkurranse eller? helt ærlig bryr jeg meg ikke selv hva andre jenter mener om hvordan jeg ser ut 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 30. august 2011 #74 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) På 30.8.2011 den 20.05, nupp skrev: slettet Endret 9. oktober 2016 av soffapute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 30. august 2011 #75 Del Skrevet 30. august 2011 Til dere som sier at jeg alltid har fremhevet meg selv som pen; Øøøhm, jeg har da egentlig aldri gjort det. Ja, jeg synes selv at jeg er pen, men jeg har aldri rangert meg selv som en av de vakreste eller en som er vakrere enn alle andre. Jeg har god selvtillit når det kommer til utseendet mitt, men det ser jeg ikke på som noe galt. Jeg har aldri hevet meg selv på noen måte, selv om noen tror jeg har gjort det. Kan dere komme med eksempler på hvor jeg har hevet meg selv?? Skjønner liksom ikke helt hvor alt dette kommer fra. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 30. august 2011 #76 Del Skrevet 30. august 2011 Hm. Kan ikke akkurat si jeg føler meg djupt såra og vonbroten fordi noen synes Silvermist er penere enn meg, for det er hun jo uten tvil! Kjempesøt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 30. august 2011 #77 Del Skrevet 30. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 30. august 2011 #78 Del Skrevet 30. august 2011 cecw: Du var nydelig uten sminke! Sånn tamedseghjemiveskabarefordiduersåsøt-nydelig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 30. august 2011 #79 Del Skrevet 30. august 2011 cecw: Du var nydelig uten sminke! Sånn tamedseghjemiveskabarefordiduersåsøt-nydelig! Enig. "Jeg tror jeg har fått sukker i øynene. Eller er du virkelig så søt?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecwc Skrevet 31. august 2011 #80 Del Skrevet 31. august 2011 MsFoster og HL, dere gjorde kvelden/natten min plutselig så mye bedre. hehe.. Dere er søte Jeg syntes at Silvermist hadde et spesielt utseende. På en positiv måte. Et ansikt man ikke glemmer så fort. Penpenpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå