Gå til innhold

Den usminkede sannhet

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady

Er en del tråder om skjønnhet for tiden, der det hele tiden dukker opp diskusjoner om sminke, oversminking, naturlighet, bimboer, falskhet osv. Og siden jeg elsker bildetråder, så tenkte jeg å dedikere denne til kvinner som tør å legge ut deres usminkede ansikter! Om det er for skummelt med ansikt, så går det an å bruke øyne, som i den andre ansiktstråden (der jeg så at noen allerede var usminket, men flesteparten hadde sminke).

Ikke juks!! ;)

Legg gjerne ved usminket Vs sminket, slik at man se forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Skal ikke du legge ut bilde da?

Jo, men jeg vil ikke være først. Dessuten har jeg litt dårlig tid akkurat nå, og må få bilder fra kamera over på pc osv osv. Holder på å lage mat, sooooo later! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

GIEF! PIC!! Trenger jeg å si mere HL? Er bare å få dælja ut det bildet litt brennkvikkt =) hehe

Jeg vet ikke hva GIEF betyr.. :sjenert:

Men jeg skal spise får-i-kål før jeg gjør noe som helst.

Men du er hjertelig velkommen til å starte! Vil gjerne se den usminkede Bjørn :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn82

Jeg vet ikke hva GIEF betyr.. :sjenert:

Men jeg skal spise får-i-kål før jeg gjør noe som helst.

Men du er hjertelig velkommen til å starte! Vil gjerne se den usminkede Bjørn :D

hahaha... GIEF har jeg lært av WOW.. Det betyr at du skal gi meg! =) Jeg har akkurat spist masse mat, så jeg ligger med min laptop i sofaen med et glass rødvin å koser meg. Jeg akter å late meg uten sidestykke resten av denne søndagen. Jeg skal meske meg selv i deilig rødvin, så skal jeg meske meg i deilig sex så skal jeg meske meg i dobbeltsengen til min kones store frustrasjon. Så skal jeg meske meg med ungene i morgen tidlig. Så skal jeg på ekspedisjon med familien. Etter det så KANSKJE jeg husker at jeg burde ta et bilde av mine femivipper å legge ut hær i denne tråden. (Det var noen som mente at menn med litt lange vipper var bøger å så ut som homser i en annen tråd.. OMFGWTFPWNUA)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får være først jeg da, som AB til og med. Ligger og myser i solen så jeg fikk litt tunge øyelokk men. Det var det eneste jeg hadde i usminket tilstand.

post-37809-0-10428100-1314551896_thumb.j

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg får være først jeg da, som AB til og med. Ligger og myser i solen så jeg fikk litt tunge øyelokk men. Det var det eneste jeg hadde i usminket tilstand.

Vakkert! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pene øyne :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tunge øyelokk? Hva snakker du om? :klo:

Du har flotte øyne! :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Don't mind the pouting. Var ikke intensjonen. :P

ÆÆÆÆÆÆH, vet ikke om jeg tør likevel.

Men ok..

Endret av HunterLady
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jej, dette er midt på natta en gang tror jeg :P

Jej, trøtt i trynet og pus!

Ntaaw. :rodmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det jeg som er helt kål i huet? Hvordan får jeg lagt ved bilder?

Du må trykke på "full editor"-knappen under innleggsboksne, også er det et lite vindu under hvor det står "legg til vedlegg" der trykker du på browse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Don't mind the pouting. Var ikke intensjonen. :P

ÆÆÆÆÆÆH, vet ikke om jeg tør likevel.

Men ok.........

Pent:) Men du.. har du silikon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...