Gå til innhold

Single kvinner 40 +, hvor ofte onanerer dere?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig hvor vanskelig det er å lese, og forstå, overskriften. Halvparten av de som svarer er alt annet enn "single kvinner 40+"

Anonymkode: 1c27e...8ef

Skrevet

Varierer veldig, alt fra flere ganger daglig til bare et par gg i uken. Men så har jeg elsker/kk (yngre), også da.  Jeg er 43

Skrevet

Da jeg var 42 og single onanerte jeg minst en gang om dagen. Nå som jeg er 50 år og i forhold blir det 3-4 ganger i uka.

Anonymkode: cb63b...8aa

Skrevet
På ‎28‎.‎08‎.‎2011 den 18.53, Gjest only me skrev:

Slutte å ha Sex?

Unnskyld at jeg virker frekk, men hvilken verden lever dere i og hvor gamle er dere egentlig?

Mennesker stopper ikke å ha sex uansett hvor gamle og hvilke måter de gjør det på:)

TS skrev "slutter" ikke slutter...…

Anonymkode: 30fea...d00

Skrevet

Tråden er 8 år gammel.

Anonymkode: c3221...cc0

• Liker 1
Skrevet
På ‎28‎.‎08‎.‎2011 den 18.48, AnonymBruker skrev:

Jeg nærmer meg 40 og er gift, men onanerer opptil 8 ganger i uken likevel, kommer veldig an på. Tror ikke det bare har med singeltilværelse å gjøre. Ikke det at sexlivet er så kjipt her i huset, det er vel mer det at deler av min seksualitet kanskje ikke er så lett å dele. Ser ikke for meg at dette kommer til å endre seg særlig med årene.

Er litt nyskjerrig på hvilke deler av din sexualitet som er vanskelig å dele....

Skrevet

gammel tråd som har våknet til live igjen,haha

Er selv 76 og singel på 4 året så klarer meg selv. Blir ofte både 2 og 3 ganger i løpet av en dag og noen ganger bare 1 gang i uken. Er også forskjell på sommer og vinter. Sommeren er mest hektisk for meg, lettkledde flotte fyrer får meg lett fuktig i vagina, finner da fram min elsker kjøpt på kondomeriet og har meg en deilig stund. Til dere som tror at gamle kjerringer ikke har behov for sex : DERE TAR FEIL.

Om BARE en av dere menn hadde tatt mot til dere så skulle jeg vist dere hva oss gamle er i stand til og tappet dere for ALL energi.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

gammel tråd som har våknet til live igjen,haha

Er selv 76 og singel på 4 året så klarer meg selv. Blir ofte både 2 og 3 ganger i løpet av en dag og noen ganger bare 1 gang i uken. Er også forskjell på sommer og vinter. Sommeren er mest hektisk for meg, lettkledde flotte fyrer får meg lett fuktig i vagina, finner da fram min elsker kjøpt på kondomeriet og har meg en deilig stund. Til dere som tror at gamle kjerringer ikke har behov for sex : DERE TAR FEIL.

Om BARE en av dere menn hadde tatt mot til dere så skulle jeg vist dere hva oss gamle er i stand til og tappet dere for ALL energi.

Jeg har motet som skal til, og er klar any time jeg.  Jeg VET at det er krutt i mange av dere, jeg.  Hvor bor du hen da ?

Anonymkode: d0e80...d3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...