Gå til innhold

MANNEGRUPPEN BODIL!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Lurendreierskene og fristerinnene av arten hunkjønn har kvinnegruppa Ottar.

Vi menn kan ikke være dårligere; her er Mannegruppa Bodil!

Her kan vi i fred se på fotball, boksing og mudwrestling, drekka øl, spise potetgull, rape og fise samtidig som vi klør oss på ballene akkurat så mye og ofte vi vil. Og dolokket kan være oppe nesten hele tiden, uten at vi får ubegrunnet kjeft fra disse sittetisserne!

Medlemmer og støttemedlemmer; still dere i kø!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Anonymous
Jeg og en kompis starta faktisk en mannsforening for et par år siden. Helt seriøs. Vi jobba med mannssaker.

...og da jeg var liten, var jeg assosiert medlem i Pikekoret Solstrålen. Sånne ting går over, GreenSky, så slapp heeelt av!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

:o Kvinner, kvinner, still dere i kø!!! Jeg spurte først!!!

Hmmmmm *tenke* Du Trøøøøøøøflus, jeg er en sånn kvinne som gir blaffen i toalettsetet, hvor man klemmer på tannkremtuben, syns ikke det er ekkelt med promp og rap, kan godt hjelpe deg og klø ballene, jeg liker matlaging, vasking og rydding,

elsker sex, er vakker storbrystet, blond og akkurat passe dum og grunn... Er du sikker på at jeg ikke kan være stripper og æresmedlem???? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
:o Kvinner, kvinner, still dere i kø!!! Jeg spurte først!!!

Hmmmmm *tenke* Du Trøøøøøøøflus, jeg er en sånn kvinne som gir blaffen i toalettsetet, hvor man klemmer på tannkremtuben, syns ikke det er ekkelt med promp og rap, kan godt hjelpe deg og klø ballene, jeg liker matlaging, vasking og rydding,

elsker sex, er vakker storbrystet, blond og akkurat passe dum og grunn... Er du sikker på at jeg ikke kan være stripper og æresmedlem???? :roll:

*diplomatisk modus*

Det er bare menn som kan være æresmedlemmer, dessverre. Og det er godt mulig du kan være stripper på et av temamøtene våre, ut fra beskrivelsen din passer du perfekt inn i Mannegruppen Bodils bertekategiri UFF (Ut før frokost)Ikke ring oss, vi ringer deg!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Høh' date= DEN gleden skal jeg ikke gi dere! Å se en naken, solbrun, silkemyk, veldreid og bortimot perfekt kvinnekropp!

:o

*innkaller til hastemøte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehe.. Kanmenn væremed i Ottar? Jeg blir bare med om jeg slipper å omgås kaklende hunkjønn!... Bodil må jo være et fristed fra alt slikt, som jo faktisk gjør hverdagen vår vanskelig og alt for komplisert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...