AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Jeg er en bifil jente på 26 som har et håpløst problem under sex. Jeg blir så flau og så anspent at jeg ikke klarer å nyte det ordentlig. Nå er jeg i forhold med en kvinne. Det er mitt første seriøse forhold, og de korte forholdene jeg har hatt før, samt ons, har jeg ikke hatt noe problem med å være mer aktiv fokusert på at jeg selv skal ha det deilig. Nå foretrekker jeg å gjøre det deilig for kjæresten min, og tenner veldig på det. Men når hun prøver å feks gi meg oralsex eller ta på meg lenge blir jeg brått usikker, tenker på noe helt annet og blir flau. Jeg vet lissom ikke hva som er deilig for meg (klarer ikke onanere heller uten å bli veldig sånn at jeg tenker "Her ligger jeg, ja...også gjør jeg sånn." Klarer ikke. det blir bare skikklig rart, syns jeg. Har en måte å onanere på hvor jeg bare gnir meg mot no, og da går det, men da må jeg lissom distansere meg fra det og lage en fantasti som er om noen andre enn meg, hvis dere skjønner.) Men når jeg hadde sex med folk før, så klarte jeg å vite mer hva jeg likte og drite litt i om partneren ble sliten av å holde på lenge og sånn. Nå tenker jeg masse på det, og blir redd for å miste kontrolen. det rare er at det ikke var sånn da vi ble sammen, men jo mer forelska jeg blei, jo mer anspent, redd for å miste kontroll og usikker ble jeg! Elsker henne kjempehøyt, og vil være sammen med henne for alltid, og da er det frustrerende at jeg blir så fort usikker og rar. Tenker på mye tull, som hva jg har sett på tv og sånn. Har noen noen tips? Jeg vil jo gjerne ha bra sex, og det kjæresten min gjør er jo kjempedeilig, men fokuset mitt detter ut hele tida, og det er veldig sjelden jeg får orgasme. Husker vel egentlig ikke sist. anyone?
Dragonfly84 Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 Hmm... Gjør hun nok for å få deg til å føle deg trygg, da? Siden du blir så usikker?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #3 Skrevet 28. august 2011 Ja, hun er veldig flink til å spørre om ting er greit og sånn, og jeg stoler på henne. Men blir så anspent likevel, og det er lissom tryggere å bare fokusere på henne. Skjønner bare ikke hvorfor jeg ble sånn jo mer forelska jeg ble.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #5 Skrevet 28. august 2011 siden dere er jenter begge to, kanskje dere kan kjøpe noe sexleketøy? en dildo, vibrator... er spennende, og noe begge kan bruke. virker ikke som om du syns sexen deres er sånn sinnsykt god. Er du kåt nok på forhånd?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #6 Skrevet 28. august 2011 "Men når jeg hadde sex med folk før, så klarte jeg å vite mer hva jeg likte og drite litt i om partneren ble sliten av å holde på lenge og sånn. Nå tenker jeg masse på det, og blir redd for å miste kontrolen." Kan du få henne med på en runde i sengen, hvor du, og bare du, står i fokus? Hvor hun får gjøre hva hun vil (innenfor deres grenser, selvfølgelig), så lenge hun vil. Da er ingenting opp til deg, og du kan ikke gjøre annet en å ta i mot. Hva mener du med å miste kontrollen? Å tørre slippe deg så løs at du kan få en orgasme?
Rainbow Skrevet 28. august 2011 #7 Skrevet 28. august 2011 Har du noe ubehag eller vondt, sånn at du er redd for at det skal bli smertefullt, eller går det bare på usikkerhet?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #8 Skrevet 28. august 2011 siden dere er jenter begge to, kanskje dere kan kjøpe noe sexleketøy? en dildo, vibrator... er spennende, og noe begge kan bruke. virker ikke som om du syns sexen deres er sånn sinnsykt god. Er du kåt nok på forhånd? Har noen vibratorer, og det er egentlig bare da jeg greier å slappe av ordentlig. Da er jeg ikke så stressa, og det er bare da jeg har greid å komme. Men det r jo dumt om jeg må være avhengig av det også, da. Er veldig kåt på forhånd, for jeg blir i alle fall veldig våt, nesten så jeg blir litt flau over det og. Husker at jeg da vi data og sånn, før vi ble sammen, ikke var så flau og anspent i det hele tatt når vi hadde sex. "Men når jeg hadde sex med folk før, så klarte jeg å vite mer hva jeg likte og drite litt i om partneren ble sliten av å holde på lenge og sånn. Nå tenker jeg masse på det, og blir redd for å miste kontrolen." Kan du få henne med på en runde i sengen, hvor du, og bare du, står i fokus? Hvor hun får gjøre hva hun vil (innenfor deres grenser, selvfølgelig), så lenge hun vil. Da er ingenting opp til deg, og du kan ikke gjøre annet en å ta i mot. Hva mener du med å miste kontrollen? Å tørre slippe deg så løs at du kan få en orgasme? Vi har prøvd å ha sånn fokus på bare meg- tid, men ofte ender jeg med å ta over kontrollen fordi det er tryggere. Så hun får ikke så mye tid med meg før jeg tar over, lissom. Ja, det er nok noe med det, det å slippe meg helt løs, som er skummelt. Jeg har fått orgasme noen ganger med henne, men nesten bare med leketøy. Men kanskje vi skal prøve det, og jeg skal tvinge meg selv til at nå får jeg ikke lov til å ta over! Må ha det veldig hardt, så da blir jeg så opphengt i om hun blir sliten, siden det jo krever mye å holde på hardt. Men om vi har leketøy tenker jeg at det ikke er så slitsomt for henne. Jo mer jeg bryr meg om henne jo mer er jeg redd for at hun skal bli sliten. Man er jo veldig sårbar når man er på vei til orgasme, så noen ganger, midt i alt det deilige, må jeg bare stoppe fordi jeg blir flau. Selv om kroppen gjerne vil og syns det er kjempedeilig. Så jeg bruker mye tid på å tenke på om hun blir sliten og på alt mulig annet tull istedet for å være tilstede. Har du noe ubehag eller vondt, sånn at du er redd for at det skal bli smertefullt, eller går det bare på usikkerhet? Jeg hadde litt vondt før, med penetrering. Men det har nesten slutta helt, og det hjelper med glidemiddel. men ja, det kan jo hende jeg er litt redd det skal gjøre vondt og derfor spenner meg og ikke klarer å slappe av.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #9 Skrevet 28. august 2011 Vi har prøvd å ha sånn fokus på bare meg- tid, men ofte ender jeg med å ta over kontrollen fordi det er tryggere. Så hun får ikke så mye tid med meg før jeg tar over, lissom. Ja, det er nok noe med det, det å slippe meg helt løs, som er skummelt. Jeg har fått orgasme noen ganger med henne, men nesten bare med leketøy. Men kanskje vi skal prøve det, og jeg skal tvinge meg selv til at nå får jeg ikke lov til å ta over! Må ha det veldig hardt, så da blir jeg så opphengt i om hun blir sliten, siden det jo krever mye å holde på hardt. Men om vi har leketøy tenker jeg at det ikke er så slitsomt for henne. Jo mer jeg bryr meg om henne jo mer er jeg redd for at hun skal bli sliten. Man er jo veldig sårbar når man er på vei til orgasme, så noen ganger, midt i alt det deilige, må jeg bare stoppe fordi jeg blir flau. Selv om kroppen gjerne vil og syns det er kjempedeilig. Så jeg bruker mye tid på å tenke på om hun blir sliten og på alt mulig annet tull istedet for å være tilstede. Ta med i avtalen at hun skal stoppe når hun blir sliten. Hver gang tankene kommer sier du til deg selv at "hun har ikke stoppet - hun er ikke sliten". Siden du nå blir flau når du nærmer deg orgasme, og ikke ble det før; har det skjedd noe som har gjort at du har følt deg for blottlagt, blir det for personlig..? Husk, når dere er i gang, at du er sammen med en kvinne du elsker. Hun tenner på deg og vil at du skal ha det godt i sengen. Du er kjempeheldig!
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #10 Skrevet 28. august 2011 Awww, det var fint skrevet! Skal prøve å jobbe med det der. Tror det har bakgrunn i en dårlig sexopplevelse jeg hadde med en gutt en gang, følte meg veldig blottlagt når han så på meg mens vi hadde sex, og da kommer det noen situasjoner som minner emg litt om det. Men det har ikke skjedd noe mens vi har vært sammen som har vært sånn, det kom etterhvert. Tusen takk for svar!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå