Gå til innhold

Trekant og gruppesex


Gjest gift par

Anbefalte innlegg

Gjest gift par

Hvor vanlig er det at par tar med flere personer i sexlivet? Vi er et gift par i 30 årene som har snakket mye om å prøve trekant og gruppesex og det er like før vi tar steget ut. Hun ønsker å begynne med trekant med 2 men, og møte en man alene for sex, jeg vet at dette pirrer henne veldig. Vi har ikke lyst til å innvolvere nære venner. Er det veldig unormalt og eksprimentere med dette, har noen erfaringer med dette, bra eller dårlige, og hvordan dere eventuelt treffer andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare erfaring med en ekstra kvinne. Venninne av dama som av og til er med. For oss hadde det nok blitt rart med noen som var helt fremmed.

Hvor vanlig der er har jeg ingen formening om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboer har gjort det 1 gang (er 20 og 24 år). Dødsbra! En av de beste opplevelsene jeg har hatt seksuelt! Gjorde det med ei felles venninne. Hadde det vært opp til meg hadde jeg gjerne gjort det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med noen utenfor vennekretsen for å se hvordan det går først. Er nok flere jenter som henne som tenner på å bli tilfredstilt av 2 men, er nok ikke veldig uvanligt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har prøvd både trekant med ei ekstra jente, og så har vi truffet to forskjellige par. Begge deler har gitt mersmak for vår del.

Det er mange der ute som har samme interesse som oss har jeg sett ut ifra de sidene vi "finner folk".

:)

Vi er gift og har et supert sexliv sammen, men for oss er det et ekstra krydder å ta med en eller to ekstra noen ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har bra eller dårlige erfaringer med dette?

Vi har. MMF, jeg tenner på å se min kone med andre. Skulle ønske vi hadde mulighet oftere.

Swingerklubb og gangbang er noe jeg fantaserer om, men trolig litt drøyt for fruen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...