Gå til innhold

Hvorfor blir jenter så våte av han her?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TS, er det du som lager alle de trådene om hvor stygg fitta er og hvor deilig det er med stake, også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er heller hvorfor lar vi oss lure av at en homofil mann skal fortelle oss hvordan vi skal kle oss, oppføre oss, sjekke menn og style håret + sminke.

Jeg syns hele fyren er kvalmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er heller hvorfor lar vi oss lure av at en homofil mann skal fortelle oss hvordan vi skal kle oss, oppføre oss, sjekke menn og style håret + sminke.

Jeg syns hele fyren er kvalmende.

Lure?

Seksuell legning har ganske lite med evnen til å tilegne seg kunnskap og formidle det videre å gjøre, bare så du vet det. Han virker på meg som en varm og fin fyr, som kan det han driver med.

At han blir dømt for å være seg selv, syns jeg er kvalmende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lure?

Seksuell legning har ganske lite med evnen til å tilegne seg kunnskap og formidle det videre å gjøre, bare så du vet det. Han virker på meg som en varm og fin fyr, som kan det han driver med.

At han blir dømt for å være seg selv, syns jeg er kvalmende.

Det må være lov å ta avstand fra verdiene til Jan Thomas uten å bli beskyldt for å dømme. Ja, den ekstreme utseendefikseringen hans, og overflatiske synet på verden han fronter stemmer jeg i er kvalmende! Hvordan han er privat har få (ingen?) av oss noe grunnlag for å mene noe om, men jeg synes det er en uting at en mann med så lite å bidra med, er så fremtredende i mediebildet! Det sier mye om hva folk er opptatt av. Desverre....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

TS, er det du som lager alle de trådene om hvor stygg fitta er og hvor deilig det er med stake, også?

Personlig har jeg fremdeles ikke vært borti ei fitte jeg ikke likte. :filer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lure?

Seksuell legning har ganske lite med evnen til å tilegne seg kunnskap og formidle det videre å gjøre, bare så du vet det. Han virker på meg som en varm og fin fyr, som kan det han driver med.

At han blir dømt for å være seg selv, syns jeg er kvalmende.

Hvordan han er privat er meg likegyldig, det er ikke det vi ser. Han er sikker en kjempefyr. Det er måten han fremstiller seg selv på, det idealet av en kvinne som han er med på å skape. Han kler opp og styler eller kjempe flotte artister og politikere. I det der programmet han hadde. Hadde han brukt kunnskapen sin på en litt annen måte kanskje, fremstilt seg selv på en litt annen måte. Jeg hefter meg egentlig ikke, lar han ikke irritere meg. Jeg har overhodet ikke noe forhold til han. Det har ikke noe med at han er feminin eller homofil å gjøre. Når det er sagt så kan jeg ikke fordra John Carew eller Madcon heller jeg så... Slik er det nå bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Har noen felles venner med han. Var faktisk på café med han i Oslo for noen år siden. Utrolig varm og hyggelig fyr, men blir ikke kåt av han fordi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være lov å ta avstand fra verdiene til Jan Thomas uten å bli beskyldt for å dømme. Ja, den ekstreme utseendefikseringen hans, og overflatiske synet på verden han fronter stemmer jeg i er kvalmende! Hvordan han er privat har få (ingen?) av oss noe grunnlag for å mene noe om, men jeg synes det er en uting at en mann med så lite å bidra med, er så fremtredende i mediebildet! Det sier mye om hva folk er opptatt av. Desverre....

Jeg leser helt andre verdier inn i ham enn du gjør, åpenbart. Jeg syns det er flott med en som mener at alle kan se fine ut uansett hvordan de er og ser ikke at en som faktisk ser skjønnhet og verdi i de aller fleste kan være overfladisk.

Men det er slik jeg aer ham.

Lite å bidra med? Nuvel... det er mange forballspillere som har en rimelig fremtredende plass i mediebildet også og om de bringer noen verdi til verden kan du kalle meg en krakk :ler: De får penger for å leke med en ball mens andre ser på, tross alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser helt andre verdier inn i ham enn du gjør, åpenbart. Jeg syns det er flott med en som mener at alle kan se fine ut uansett hvordan de er og ser ikke at en som faktisk ser skjønnhet og verdi i de aller fleste kan være overfladisk.

Men det er slik jeg aer ham.

Lite å bidra med? Nuvel... det er mange forballspillere som har en rimelig fremtredende plass i mediebildet også og om de bringer noen verdi til verden kan du kalle meg en krakk :ler: De får penger for å leke med en ball mens andre ser på, tross alt...

Har aldri påstått at fotballfokuseringen er av det matnyttige slaget heller! Dessuten har Jan Thomas fikset på sitt eget utseende med blant annet botox og diverse operasjoner. Det gir et indirekte signal om at aldringsprosessen må stoppes, og at kun ungdommens rene linjer er godkjent for en som ønsker å ta seg godt ut! Slike holdninger synes jeg ikke skal applauderes frem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh....?!

For det første blir ikke jenter våte bare av å se en fyr (eller dame for den saks skyld). Det er ikke som menn, som får stå av bare et visuelt bilde. For meg krever det i alle fall mer, man blir ikke våt bare av å se noen.

For det andre...det er vel ingen jenter som tenner på Jan Thomas? Han er jo flink med mote og sminke og klær og greier...men det er lissom det. Han er vel heller noe for homogutta?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri påstått at fotballfokuseringen er av det matnyttige slaget heller! Dessuten har Jan Thomas fikset på sitt eget utseende med blant annet botox og diverse operasjoner. Det gir et indirekte signal om at aldringsprosessen må stoppes, og at kun ungdommens rene linjer er godkjent for en som ønsker å ta seg godt ut! Slike holdninger synes jeg ikke skal applauderes frem!

Hva folk velger å gjøre med seg selv syns jeg må bli opp til dem selv. Det er vel rimelig åpenbart at han har fått et sterkt utseendefokus på grunn av yrket sitt (modell), men jeg syns ikke han forfekter en holdning som tilsier at han mener alle skal være sånn.

Og eksemplet med fotballspillere ga jeg for å illustrere at det er utrolig mange mennesker som får god plass i media med mer tvilsomme aktiviteter enn JT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva folk velger å gjøre med seg selv syns jeg må bli opp til dem selv. Det er vel rimelig åpenbart at han har fått et sterkt utseendefokus på grunn av yrket sitt (modell), men jeg syns ikke han forfekter en holdning som tilsier at han mener alle skal være sånn.

Og eksemplet med fotballspillere ga jeg for å illustrere at det er utrolig mange mennesker som får god plass i media med mer tvilsomme aktiviteter enn JT.

Isåfall oppfatter vi han forskjellig.

Jeg synes nå idrettshelter er mye bedre forbilder enn Jan Thomas, unge som gamle! Overrasker meg egentlig litt at du ikke er enig i dette! Når ble idrett en mer tvilsom aktivitet enn å kaste terning på kjoler og kle opp middelaldrende kvinner for best mulig å skjule skavankene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Spørsmålet er heller hvorfor lar vi oss lure av at en homofil mann skal fortelle oss hvordan vi skal kle oss, oppføre oss, sjekke menn og style håret + sminke.

Jeg syns hele fyren er kvalmende.

Det har dere alltid gjort og det kommer fremdeles til å skje. Dere hører heller på Jan Thomas, Karl Lagerfeldt og Signy Fardal enn Libe Rieber Mohn, Angela Merkel eller Leger uten grenser.

Jeg leser helt andre verdier inn i ham enn du gjør, åpenbart. Jeg syns det er flott med en som mener at alle kan se fine ut uansett hvordan de er og ser ikke at en som faktisk ser skjønnhet og verdi i de aller fleste kan være overfladisk.

Men det er slik jeg ser ham.

Lite å bidra med? Nuvel... det er mange forballspillere som har en rimelig fremtredende plass i mediebildet også og om de bringer noen verdi til verden kan du kalle meg en krakk :ler: De får penger for å leke med en ball mens andre ser på, tross alt...

Godt poeng. Menn driver med mye rart som kvinner ikke begriper at vi bruker energi på, og vice versa. Det er greit å være oppgitt og betrakte det med ironiske briller men å dømme "de andre" nord og ned er vel litt drøyt?

For det første blir ikke jenter våte bare av å se en fyr (eller dame for den saks skyld). Det er ikke som menn, som får stå av bare et visuelt bilde. For meg krever det i alle fall mer, man blir ikke våt bare av å se noen.

For det andre...det er vel ingen jenter som tenner på Jan Thomas? Han er jo flink med mote og sminke og klær og greier...men det er lissom det. Han er vel heller noe for homogutta?

Ja jøss, sånn er vi menn. Bare sjekk neste gang du står i kassakø på Rema 1000 og et av bladene i hylla der har ei snelle på forsiden. Samtlige menn i køa har selvfølgelig bul på buksa, enkle dyriske håpløse som vi er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en tittel. Fyren er en mannlig glamourmodell og kjendis som er homofil. Am I right? Så at noen skal bli kåte av måten han profilerer seg på grenser til uautorisert promotering.

Meningen er vel at han skal bli kreditert som en slags skjønnhetsfyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jøss, sånn er vi menn. Bare sjekk neste gang du står i kassakø på Rema 1000 og et av bladene i hylla der har ei snelle på forsiden. Samtlige menn i køa har selvfølgelig bul på buksa, enkle dyriske håpløse som vi er.

Haha, sorry, you got me there! Mente det ikke sånn. Men tenkte at trådstarter var en av de mange anonyme "våt i fitta"-ts'ene, som tydeligvis tenker at menn og kvinner blir tent på helt samme måte, og at det å bli våt er noe som skjer støtt.

Men jeg er jo ikke mann, så jeg bør vel egentlig bare holde kjeft, hehe!

Hørtes bare ut som ts mente det bare var et bilde som skulle til for å tenne damer, men det skal jo selvsagt mer til for menn også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir de?

Av en tråd her på forumet tidligere denne uken konkluderte man jo med det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isåfall oppfatter vi han forskjellig.

Jeg synes nå idrettshelter er mye bedre forbilder enn Jan Thomas, unge som gamle! Overrasker meg egentlig litt at du ikke er enig i dette! Når ble idrett en mer tvilsom aktivitet enn å kaste terning på kjoler og kle opp middelaldrende kvinner for best mulig å skjule skavankene?

Idrett er flott, men fotballspillere som får avsindig høyt betalt - som det brukes fantastisk mye penger på flytte fra ett "idrettslag" til et annet - som ikke nødvendigvis står frem som sunne helter, men heller som festglade plyboyer med en holdning som tilsier at de er verdt mye mer enn alle andre fordi de er gode med bal...nei det syns jeg faktisk ikke er noe bedre enn en tidligere modell med botox i panna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng. Menn driver med mye rart som kvinner ikke begriper at vi bruker energi på, og vice versa. Det er greit å være oppgitt og betrakte det med ironiske briller men å dømme "de andre" nord og ned er vel litt drøyt?

Dømme er en uting - uansett.

Jeg syns vel at det er dårlige idealer både blant fotballspillere og modeller, og forsøkte å være en smule ironiserende over dette - også syns jeg JT er en ganske åreit fyr. Sett fra min vinkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dømme er en uting - uansett.

Jeg syns vel at det er dårlige idealer både blant fotballspillere og modeller, og forsøkte å være en smule ironiserende over dette - også syns jeg JT er en ganske åreit fyr. Sett fra min vinkel.

Her blir vi nok aldri enige :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...