Gjest Gjest Skrevet 28. august 2011 #21 Skrevet 28. august 2011 Kjell! Er det mindre sannsynlig at han må dele med flere andre
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2011 #22 Skrevet 28. august 2011 Per. Det blir vel den neste navne-trenden, når folk er ferdig med kompilserte/"originale"/ "gamle" og, eller utenlandskinspirerte navn. Per, Nils, Knut, Ole, Arne, Tor, Lars osv. Venter i spenning
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2011 #23 Skrevet 28. august 2011 Er det mindre sannsynlig at han må dele med flere andre Eller... Kan jo hende det blir trendy.
Dragonfly84 Skrevet 28. august 2011 #25 Skrevet 28. august 2011 Lars, Henrik, Ola, Eirik er fine og lette syns jeg
Hedda-78 Skrevet 29. august 2011 #30 Skrevet 29. august 2011 Roar. Det er det nok ingen andre i barnehagen som heter!
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #31 Skrevet 21. september 2011 Navn som folk tror er originale, men som alle andre heter om dagen: Liam,Emrik/Embrik og Alvin Justus, Stinius, Cornelius, Martinius og andre navn på -us Konrad, Cedrik, William og Didrik Bibelske navn som Johannes, Lukas ,Markus, Mateus, Peter, Isak, Elias, Isai, David, Jacob, Jonatan, Daniel, Benjamin, Samuel og ikke minst Noah Emil og Linus Nicolas og Niklas Leo og Leon Matheo og Matis(Mattis/Mathias) Sebastian og Kaspian Oliver og Odin Min lille-mann heter Emrik!!! blir bare mer og mer glad i det navnet...!! I begynnelsen var d sånn: "hva het han sa du..?" men nå er de aller fleste kjent med navnet, tror også det blir mer og mer "vanlig", ikke "Ola-vanlig" men ja.. ser fler og fler hvertfall, men kan jo hende fordi jeg ser ETTER d og synes d er morsomt... Sander, Leander, Casander ,Lessander og annet på -ander Samt Brik og Bork og Ulv og Jerv og lignende Så det kan kanskje være ok å ta høyde for at mange andre har slike navn, når ungen kommer i barnehagen. Lykke til med navnevalget.
Fanta Exotic Skrevet 21. september 2011 #33 Skrevet 21. september 2011 Johan Simen Gustav Edvard Erlend Martin Erling Niclas August
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå