Gjest MammaTil2gitt Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Hadde bestemt meg for et jentenavn,men så kom det en staut liten kar i stedet:-) trenger navnetips! Helst et enkelt navn,og ingen dobbeltnavn pga langt etternavn. ) Takk;-)
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 28. august 2011 #4 Skrevet 28. august 2011 Alessandro! Det nydeligste navnet som fins Eller hva med James?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #5 Skrevet 28. august 2011 Oi, når jeg så tråden skulle jeg foreslå Per, men det hadde det jo allerede blitt sagt =) I tillegg til Per finnes jo andre fine. Gard, Brede, Ola f..eks
Gjest henriett3 Skrevet 28. august 2011 #8 Skrevet 28. august 2011 (endret) Markus Jonas Elias Kyrre Joakim Sander Sondre Simon Henrik Ådne Bjørnar Eirik Erlend Håvard/Haavard Oliver Mathias Endret 28. august 2011 av henriett3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #9 Skrevet 28. august 2011 Jo Tord Holger Klaus Erik Lars Ola Pål Sigurd
Gjest Mahareth Skrevet 28. august 2011 #10 Skrevet 28. august 2011 André Anders Daniel David Fredrik Frode Gaute Gard Henrik Henning Jonas Jens Jan Jonathan Jakob Kristian Kenneth Kent Lars Leif Martin Marius Morten Magnus Nils Olav Odd Per Peter Petter Raymond Roger Stig Stian Sverre Simon Sigbjørn Trond Trygve Tor Torbjørn Torstein Thomas Tom Ulrik Vegard Vetle William Øyvind Øystein Åge Ånen Ånund Ånde Åsmund
eitrande Skrevet 28. august 2011 #11 Skrevet 28. august 2011 Gratulerer med gutt i magen. Er veldig kjekt med små gutter. :-) Sigve Einar Ole/Ola Thov Gunnar Stein/Steinar Iver Prøv deg på Navnekarusellen, der får du opp forslag som ligner favorittene dine. :-)
Gjest Ts Skrevet 28. august 2011 #12 Skrevet 28. august 2011 Takk alle:-) gutten er kommet vel ut av magen;-)
Leanne Skrevet 28. august 2011 #13 Skrevet 28. august 2011 Håkon Endre Steffen Thomas Brede Er noen guttenavn jeg liker Gratulere med en liten gutt Hva heter det andre barnet ditt? Lettere å komme med forslag når vi vet det...
emilja Skrevet 28. august 2011 #14 Skrevet 28. august 2011 Gratulerer så mye med gutten! Hva med; -Atle -benjamin -Didrik -Eskil -Elmer -espen -felix -jan -jonathan -Linus -Leander -kriss -Nikolai -Niclas -Michael -Mats -Lasse -Leo -Patrick -Trym -Truls -Tobias -Teodor -Sindre -Snorre -Simen -Samuel -Cedrik -Casper -Johannes -Richard -Willy Lykke til med å finne det rette navnet!
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #15 Skrevet 28. august 2011 Matteo/ Matheo/ Mateo Fineste guttenavnet jeg vet om!
eitrande Skrevet 28. august 2011 #19 Skrevet 28. august 2011 (endret) Takk alle:-) gutten er kommet vel ut av magen;-) Haha! Ja, du finner fort ut av at når gutten er kommet til verden rekker man ikke lese foruminnlegg godt nok engang! Gratulerer med gutt på utsiden da!! Endret 28. august 2011 av eitrande
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2011 #20 Skrevet 28. august 2011 Navn som folk tror er originale, men som alle andre heter om dagen: Liam,Emrik/Embrik og Alvin Justus, Stinius, Cornelius, Martinius og andre navn på -us Konrad, Cedrik, William og Didrik Bibelske navn som Johannes, Lukas ,Markus, Mateus, Peter, Isak, Elias, Isai, David, Jacob, Jonatan, Daniel, Benjamin, Samuel og ikke minst Noah Emil og Linus Nicolas og Niklas Leo og Leon Matheo og Matis(Mattis/Mathias) Sebastian og Kaspian Oliver og Odin Sander, Leander, Casander ,Lessander og annet på -ander Samt Brik og Bork og Ulv og Jerv og lignende Så det kan kanskje være ok å ta høyde for at mange andre har slike navn, når ungen kommer i barnehagen. Lykke til med navnevalget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå