Livets datter Skrevet 27. november 2003 #1 Skrevet 27. november 2003 Kvinners sexlyst følger lystet. Mannen følger kvinnen. Uansett er kvinners sexlyst på bunn i november, desember og januar, står det i avisen idag. Noen som kjenner seg igjen?
~sikka~ Skrevet 27. november 2003 #2 Skrevet 27. november 2003 Næsj egentlig ikke - min er som vanlig hvertfall.
*Kaisa* Skrevet 27. november 2003 #4 Skrevet 27. november 2003 Kjenner meg igjen helt og holdent, desverre må jeg si :-? . Lysten er der til tider, men når vi har lagt unger og liksom har anledning til å kose oss, da er jeg fullstendig tom. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få sexlivet tilbake på skinner. Vi har egentlig ett veldig bra sexliv. Han blir for å si det mildt superfrustrert over meg. Men sånn er det bare. Jeg prøver så godt jeg kan, men finner ikke nok energi liksom. :-? Kanskje noen som har noen råd å komme med kanskje, eller som har det noenlunde likt ?
aline Skrevet 27. november 2003 #5 Skrevet 27. november 2003 Tror jeg og kjærsten burde byttet kjønn til tider... :oops: :oops:
Nøste Skrevet 27. november 2003 #6 Skrevet 27. november 2003 Både på han å meg er sexlysten på topp .
Suzy Skrevet 1. desember 2003 #8 Skrevet 1. desember 2003 Kvinners sexlyst følger lystet. Mannen følger kvinnen. Uansett er kvinners sexlyst på bunn i november, desember og januar, står det i avisen idag. Noen som kjenner seg igjen? NEEIIII!! :-?
Lenemor Skrevet 1. desember 2003 #9 Skrevet 1. desember 2003 Nei, men jeg er mer trøtt så det bør fåregå før kvelden kommer
Gjest la Flaca, unplugged Skrevet 1. desember 2003 #10 Skrevet 1. desember 2003 Jeg var på sydentur midt i november! Har ikke lagt merke til at jeg har hatt noe mindre lyst på sex nå i vintermånedene, men da jeg fikk sol på kroppen og kjæresten fikk av seg ullgenser og bukse... DU VERDEN så mye jeg hadde å gå på. Kunne rett og slett ikke få nok. Det er en unaturlig situasjon å forflytte seg fra vintermørket til 12timers soldager over natta, og det gjør at de hormonelle reaksjonene i kroppen blir svært tydelige. Jeg kan ikke tro annet enn at alle i mer eller mindre grad opplever et dempet seksuelt behov i mørketida...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå