Gå til innhold

~ Sexlyst ~

Livets datter

Anbefalte innlegg

Kvinners sexlyst følger lystet. Mannen følger kvinnen.

Uansett er kvinners sexlyst på bunn i november, desember og januar, står det i avisen idag. Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen helt og holdent, desverre må jeg si :-? . Lysten er der til tider, men når vi har lagt unger og liksom har anledning til å kose oss, da er jeg fullstendig tom. :roll: Vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få sexlivet tilbake på skinner. Vi har egentlig ett veldig bra sexliv. Han blir for å si det mildt superfrustrert over meg. Men sånn er det bare. Jeg prøver så godt jeg kan, men finner ikke nok energi liksom. :-? Kanskje noen som har noen råd å komme med kanskje, eller som har det noenlunde likt ? :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinners sexlyst følger lystet. Mannen følger kvinnen.

Uansett er kvinners sexlyst på bunn i november, desember og januar, står det i avisen idag. Noen som kjenner seg igjen?

NEEIIII!! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest la Flaca, unplugged

Jeg var på sydentur midt i november! Har ikke lagt merke til at jeg har hatt noe mindre lyst på sex nå i vintermånedene, men da jeg fikk sol på kroppen og kjæresten fikk av seg ullgenser og bukse... :sjarmor: DU VERDEN så mye jeg hadde å gå på. Kunne rett og slett ikke få nok.

Det er en unaturlig situasjon å forflytte seg fra vintermørket til 12timers soldager over natta, og det gjør at de hormonelle reaksjonene i kroppen blir svært tydelige. Jeg kan ikke tro annet enn at alle i mer eller mindre grad opplever et dempet seksuelt behov i mørketida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...