AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Jeg undres på hva som er mest vanlig..
Vibi Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 Jeg kysser på kinnet, men jeg kysser ikke datteren min på munnen heller, så det har ikke noe med kjønnet å gjøre. Jeg syns kyssing på munnen er forbeholdt kjærester, så for meg er det ikke naturlig å gjøre sånt med barna sine. 5
Norbertine Skrevet 28. august 2011 #3 Skrevet 28. august 2011 Jeg kysser på kinnet, det er i hvert fall der det er meningen å treffe. Men om han snur på hodet og jeg treffer munnen litt i stedet synes jeg ikke det gjør noe. Han gir forøvrig av og til store, våte kyss midt på munnen (han er snart to år). Men det har uansett ingenting med kjønnet å gjøre nei, i utgangspunktet er det bare mannen som blir kysset på munnen.
La Guapa Skrevet 28. august 2011 #4 Skrevet 28. august 2011 Min lille treåring planter store smasker midt på munnen...og det får han lov til. Er vel ikke lenge før han synes at det er flaut og ikke vil lenger Datteren vår gjorde aldri det- hun er en super-klemmer
Mamma1 Skrevet 28. august 2011 #5 Skrevet 28. august 2011 JJeg syns ikke noe om å kysse på munnen, så her har alle barna fått kyss på kinnet. Syns det er urenslig, ikke noe annet. 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #6 Skrevet 28. august 2011 Har aldri kysset eller latt mine kysse meg på munnen. Det er forbeholdt partneren min. 1
Batteri Skrevet 28. august 2011 #7 Skrevet 28. august 2011 JJeg syns ikke noe om å kysse på munnen, så her har alle barna fått kyss på kinnet. Syns det er urenslig, ikke noe annet. Kysser du ikke mannen din heller? 3
momo Skrevet 28. august 2011 #8 Skrevet 28. august 2011 Her kysser begge barna meg på munnen, gutt på 4 år og jente på 10 år. Ser ikke noe rart i det. Regner med att da tenårene kommer så slutter de av seg selv.
Elizia Skrevet 28. august 2011 #9 Skrevet 28. august 2011 Her kysses det på munnen. Ser absolutt ingen problemer med det. Det er minstemann på 2 som får flest kyss siden han er en skikkelig kosegutt. Men storebror på 5 kommer og vil ha kyss han også noen ganger.
Bimbo Skrevet 28. august 2011 #10 Skrevet 28. august 2011 Har ingen sønn, men en datter. Har aldri synes det har vært naturlig å kysse henne på munnen, men hun gjør det på eget initiativ noen ganger, og det får hun "lov til". 1
Gjest pysepusen Skrevet 28. august 2011 #11 Skrevet 28. august 2011 Her får han kyss på kinnet! Men han har begynt å komme med noen store, våte kyss midt på munnen og det får han lov til
Gjest HunterLady Skrevet 28. august 2011 #12 Skrevet 28. august 2011 Her får han kyss både på munn, kinn, panne, nakke og hals! Nakken er veldig mte brukt. Han har verdens søteste nakke!
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #13 Skrevet 28. august 2011 Jeg kysser på kinnet, om han kysser meg på munnen så er det helt greit, sier ikke noe på det. Hadde gjort det samme om det var jente også.
Que Skrevet 28. august 2011 #14 Skrevet 28. august 2011 jeg synes ikke noe om å kysse på munnen... gutte min er 2,5 år og elsker å bort klemmer.. Han får kyss på kinnet og det har hendt at han har prøvd å nusse på munnen, men da sier jeg at sånn gjør man bare hvis man er kjærester. Mamma og pappa gjør sånn.. Også viser jeg at han kan kysse på kinnet i stedet... Kyssing på munn er etter min mening kun for kjærester... 3
Gjest HunterLady Skrevet 28. august 2011 #15 Skrevet 28. august 2011 jeg synes ikke noe om å kysse på munnen... gutte min er 2,5 år og elsker å bort klemmer.. Han får kyss på kinnet og det har hendt at han har prøvd å nusse på munnen, men da sier jeg at sånn gjør man bare hvis man er kjærester. Mamma og pappa gjør sånn.. Også viser jeg at han kan kysse på kinnet i stedet... Kyssing på munn er etter min mening kun for kjærester... Hvorfor mener du det? 1
Gjest fjosa Skrevet 28. august 2011 #16 Skrevet 28. august 2011 En nuss på munnen er da helt ok, de slutter tidsnok med det uansett.. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #17 Skrevet 28. august 2011 Hvorfor mener du det? Kan ha noe med at noen mener kyssing bare hører til kjæresten, og det er jeg enig med også. 1
Gjest Consensio Skrevet 28. august 2011 #18 Skrevet 28. august 2011 Har ikke barn, men har verdens beste tantebarn og han kysser meg på munnen. Selv om i de voksnes liv er forbeholdt to mennesker som er sammen, så betyr jo ikke det at guttungen vokser opp og tror at man kan kysse alle på munnen. Tar jo ikke lange tiden før de syns det er flaut med kos og kyss, så jeg nyter å få kyss og kos av yndlingen min 2
Gjest HunterLady Skrevet 28. august 2011 #19 Skrevet 28. august 2011 Kan ha noe med at noen mener kyssing bare hører til kjæresten, og det er jeg enig med også. Ja, jeg forstod jo det da. Jeg bare lurte på hvorfor noen mener at det kun hører til kjærester. 2
Gjest *Røyskatt* Skrevet 28. august 2011 #20 Skrevet 28. august 2011 Jeg har jente, men for mannen min blir jo saken akkurat den samme som mødre med gutter. Vi kysser jenta vår på kinnet, nakken, pannen etc, men ho selv kysser oss på munnen en del. Ser ikke på det som noe problem. Regner med at ho slutter med det av seg selv etterhvert. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå