kine h Skrevet 27. august 2011 #1 Skrevet 27. august 2011 Hei! Jeg har hørt at det skal være bedre og billigere solarium på 3T enn f.eks bluebox og brun og blis ? er dette sant, er det bedre sol der, og er det billigere enn andre plasser? og forresten, hvilket solarium hadde dere anbefalt? f.eks bluebox, brun og blid, megasun osv
kulu-kulu Skrevet 27. august 2011 #2 Skrevet 27. august 2011 (endret) Vet ikke om solariumene er bedre på 3T, men de på Sluppen 3T,koster 20 kr for 10 min Megasun på Nardocentert, har veldig bra solarium! Endret 27. august 2011 av kulu-kulu
kine h Skrevet 28. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2011 okei, tusen takk det var veldig mye billigere på 3t enn vanlige solstudier! Tror jeg drar dit og prøver en gang jeg.. Man må ikke være medlem der nei?
kulu-kulu Skrevet 28. august 2011 #4 Skrevet 28. august 2011 Jo tror nesten d,litt usikker. Kanskje ikke på Rosten,for der ligger solariumene før du "bipper" deg inn med trenings-kortet. Men aner ikke hva solariumene koster på de andre 3Tene,ikke sikkert de tar samme pris,om solariumene er nyere/bedre andre steder?
kine h Skrevet 28. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2011 Okei, drar til 3T på Byåsen om noen timer med ei venninne, kan skrive svar om hvordan det var
sofie777 Skrevet 28. august 2011 #6 Skrevet 28. august 2011 Solariene på 3T Byåsen ligger også utenfor innsjekkingen.
Gjest Ellen Skrevet 4. januar 2012 #8 Skrevet 4. januar 2012 Jeg har erfart at bluebox er mye bedre. Mye bedre å ligge i sengene, og musikk inne i solariumme, mye musikk du kan velge i mellom når du vil.. og aroma som lukter godt. Føler at fargen blir bedre der og, isteden for brun og blid. Kansje litt dyrere, men helt klart vedrt pengene. 108 kroner for en halltime på Bluebox fannrem. Og 120 ved leutenhaven..
Gjest Kamilla Skrevet 6. januar 2013 #9 Skrevet 6. januar 2013 Hva koster solariumene på 3t? Står bare at pris varierer på sidene deres, men ikke noen indikasjon om hva de varierer mellom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå