Gå til innhold

Derfor faker han


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Virker som de ikke vet forskjellen på orgasme og utløsning.

Vi menn kan fint fake orgasme og få utløsning, få orgasme og ikke få utløsning, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg merke til hvordan kvinner ignorerer denne tråden. Fordi den kommer med sannheten om at ikke bare kvinner faker

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faket ganske mye i starten da jeg var sammen med min eks. Hun pleide utbrodere i det vide og brede om hvor mange ganger hennes eks. kunne komme og hvor mange runder en mann burde klare om natten. Jeg følte meg mindreverdig og faket som regel en ekstra orgasme. Hun hadde allerede endel sæd inni seg så hun merket ikke forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer lett å fake som mann. Selv om jeg ikke har mer sæd å sprute ut får jeg som regel kuken stiv og kan knulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Legg merke til hvordan kvinner ignorerer denne tråden. Fordi den kommer med sannheten om at ikke bare kvinner faker

Jeg kan godt svare, men vet ikke hva jeg svarer på. Startinnlegget kommer kun med en konstatering, ikke noe spørsmål. Ja, menn kan også fake. Hva så? Får man noe bedre sexliv om man faker, enten man er kvinne eller mann?

Gir det menn en god følelse av hevn når de faker?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange faker orgasme - menn som kvinner. En grei konstantering(evt. ett greit "svar" på denne tråden) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte heller ikke helt poenget med denne tråden. Man lurer jo bare seg selv hvis man faker, uansett om det er snakk om menn eller kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...