Dragonfly84 Skrevet 27. august 2011 #21 Skrevet 27. august 2011 Jeg har finsk lapphund Åh, de er så fine! Hvordan er hun/han? Temperament og sånn?
kareen Skrevet 27. august 2011 #22 Skrevet 27. august 2011 (endret) Jeg har en toller, fantastiske hunder. Passe store og veldig kloke. Men krever mye hjernetrim og oppmerksomhet. Går jo greit om man har tilgang til fri natur, men ikke innestengt i en leilighet hele dagen. Ellers er de veldig rolige i gemytt Er forresten ikke særlig til løpehunder. Er mer opptatt av apportering og leking enn bare "hjernedød" løping Endret 27. august 2011 av kareen
Fjonana Skrevet 27. august 2011 Forfatter #23 Skrevet 27. august 2011 Jeg har finsk lapphund Jeg har faktisk sittet å lest om Finsk Lapphund i hele kveld. Og må innrømme at jeg har falt helt pladask for rasen! Så mye mulig det blir en slik. Tror den rasen vil passe til mine behov. Hvordan er din hund?
mysticmoo Skrevet 28. august 2011 #24 Skrevet 28. august 2011 Mynder liker hjernedød løping Nok en gang holder jeg en knapp på whippet - vil passe deg godt.
Wesla Skrevet 28. august 2011 #25 Skrevet 28. august 2011 En toller kan fint bo i leilighet den, så lenge den blir brukt aktivt. Tror aldri min har tenkt så veldig mye over at vi bor i leiliget hvertfall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå