Gå til innhold

Hva synes du om ballene til en mann?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes du om ballene til en mann?

Liker du å leke med de f.eks når du suger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva synes du om ballene til en mann?

Liker du å leke med de f.eks når du suger?

Skrevet

De er gøyale, og ja, jeg pleier å leke med dem.

Gjest antiball
Skrevet

Hva synes du om ballene til en mann?

Liker du å leke med de f.eks når du suger?

Drittlei runketråder ..

  • Liker 2
Skrevet

Baller er deilig, men min mann

er redd for ballene sine fra han ble sparket som liten,

så jeg får såvidt lov til å ta på de..

Ikke syns han det er godt, heller:(

Skrevet

Drittlei runketråder ..

Så gi faen i å lese dem, da.

Skrevet

Baller er morsomt og deilig. Mannen min elsker at jeg slikker på pungen og suger forsiktig på ballene.

Pungen er en snål ting, ganske så fasinerende.

Skrevet

Synes hele utstyret til mannfolka ser helt merkelig ut... :gjeiper:

  • Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg synes baller er disgusting, men jeg slikker de, koser med de og suger de til jeg kjenner alle de kriblingene i kroppen hans som signaliserer at dette er digg!

Skrevet

Elsker de når de er hårløse! Hår der og tanken på å få hår i munnen gir meg frysninger inn i beinmargen..

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg liker dem jeg, de er morsomme å leke med.

Skrevet

Ballene er deilige, og noe av det viktigste å leke med under samleie :)

Skrevet

Mannens utsyr er ikke noe jeg tenner så veldig mye på, dessverre. Jeg kunne aldri tenkt meg å suge/leke med ballene til en mann. Det å gi blowjobs er heller ikke noe for meg. :sjenert:

  • Liker 1
Skrevet

JEG SUGER OFTE KJÆRESTEN MIN PÅ BALLENE,JEG ELSKER DET,PRØV ALLE DERE ANDRE OGSÅ DET ER KJEMPEGODT :klem:

Gjest birry93
Skrevet

Ikke sant? Mannen vet hva som venter om han ikke er snill... :lur:

Gjest Nedfall
Skrevet

Synes hele utstyret til mannfolka ser helt merkelig ut... :gjeiper:

Men så er jo vi mannfolk mer opptatt av funksjon enn av design!

Gjest Nedfall
Skrevet

Det er fint å vite at de er sårbare.

Ikke på robotene! ;)

Gjest fireflies
Skrevet

De er gode å ta på, men ikke stort mer enn det :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...