Gå til innhold

Kake med bilde og tekst

Fremhevede innlegg

Gjest Interstella
Skrevet

Jeg og venninna mi skal feire bursdagen vår i november og jeg har lyst til å overraske henne med en kake, med bilde av oss, eller noe som er typisk oss og en liten tekst. Altså en spesiell kake. Jeg vil ikke lage kaken selv så jeg vil bestille. Syns ikke google var noe særlig til hjelp, vet ikke helt hva jeg skal søke etter.

Bor i Oslo og må leveres til lokalet, for jeg har ikke mulighet for å hente den selv. Noen anbefalinger? Kan vel også nevne at jeg ikke er rik :P

Hjelp? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et hvilket som helst bakeri burde være behjelpelig med dette. :)

Gjest Interstella
Skrevet

Et hvilket som helst bakeri burde være behjelpelig med dette. :)

Er det bare å levere et bilde? Og kan man bestemme hva slags kake selv? Har aldri bestilt kake før skjønner du :P

Skrevet

Jeg tror det er såpass enkelt, ja. De har nok en oversikt over ulike typer kaker du kan velge mellom, og så bestemmer du ut fra dette. :)

Skrevet

Du må bestille noen dager i forveien før du skal ha kaka. Litt ekstra tid går med pga bildet. Har gjort det og var veldig fornøyd. Jeg forhørte meg bare i et av byens konditorier som jeg visste hadde gode kaker.

Gjest Interstella
Skrevet

Du må bestille noen dager i forveien før du skal ha kaka. Litt ekstra tid går med pga bildet. Har gjort det og var veldig fornøyd. Jeg forhørte meg bare i et av byens konditorier som jeg visste hadde gode kaker.

Takk for tipset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...