Snurre Skrevet 26. november 2003 #1 Skrevet 26. november 2003 Har tenkt å bestille henne til å ta bryllupsbilder gjennom hele dagen, de tradisjonelle brudebildene, litt utradisjonelle, bilder i og utenfor kirken, under middagen, festen mm. Altså hele dagen. Er det noen som har noen erfaringer med henne ? Veldig viktig for oss å få en fotograf som tar bilder vil blir fornøyd med, det er jo den viktigste dagen for oss hitt til :D
skogeki Skrevet 27. november 2003 #2 Skrevet 27. november 2003 Vi har vært i kontakt med henne, for vi synes hun tar fine bilder, man har ikke bestemt oss 100% for hvilken fotograf vi velger ennå. Men vi sendte henne en mail, og fikk en veldig oversiktig prisliste tilbake samme dag, sammen med en hyggelig mail. Prisene hennes varierer fra kr. 3000,- for økonomi-pakken og helt opp til kr. 25.000,- for dokumentarpakken. Lykke til! :D
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #3 Skrevet 27. november 2003 Jeg kjenner Eva og hun er en kjempeflink fotograf. Hun er veldig hyggelig også. Hun tok bilder i bryllupet til en venninde av meg i sommer, og de bildene er knallgode. Hun er veldig flink til å ta spesielle bilder, men tar også vanlige brude bilder for de som ønsker det. Jeg anbefaler henne i allefall på det sterkeste. Hun har jo en hjemmeside, der kan du se hva hun har gjort tidligere.... (husker ikke adressen, men det har vært link her før under graviditet - bilde av et barn som ser dagens lys for første gang)
skogeki Skrevet 27. november 2003 #4 Skrevet 27. november 2003 Her er linken til hjemmesiden hennes: http://www.evarose.no
Snurre Skrevet 27. november 2003 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2003 Så flott, da tror jeg vi går for henne. Fikk også et meget proff inntrykk av henne :D Tusen takk for tilbakemeldingen dere
Gjest Eva Rose Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Så flott, da tror jeg vi går for henne. Fikk også et meget proff inntrykk av henne :D Tusen takk for tilbakemeldingen dere
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Kom over denne siden ved en tilfeldighet ( eller... jeg googla meg selv,hihihi ) men så koselig å se folk skrive så fine ting om bildene mine! Takk!!
Gjest Gjest_Kathrine_* Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 Heisann! Ser at fotografen selv har sett på svarene på forumet, og det er jo kjempebra at de er ute der mye av pr-jobben skjer. For det er ofte slik at om noen anbefaler en fotograf, kokk, catering osv inne på sånne forum så får de masse jobb i etterkant. Ja, jeg har sett hjemmesiden til fotografen det her er snakk om, og kjenner til noe av bildene gjennom bekjente. Synes hun er veldig flink på somme stilarter, men er neimen ikke sikker på om bryllup går under det. Teknisk har jeg en kompis som ikke liker det han ser, og han har jo et litt mer trent øye enn meg altså. Men jeg forstår godt hva han reagerer på. For teknisk er noe av det ikke bra nok til bryllup! Bildene virker blasse, eller i ufokus, noen er kuttet helt snålt eller er komponert på en lite heldig måte. Vil ikke "disse" fotografen helt, men jeg synes rett og slett at til 24000,- for en dag, så må du være veldig mye flinkere teknisk enn slik det ser ut nå. Og om ikke bildene på hjemmesidene er av det ypperste arbeidet til fotografen, så vet jeg ikke om jeg ville brukt henne selv. Kritisk? JA! Men så er det jo bare denne ene dagen da....
Gir Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 24.000kr er en stiv pris ja... Og det står ikke noe om rettighetene til bildene etterpå. Får man det, eller ikke? Nei, jeg tror vi kommer til å betale en freelance pressefotograf for å følge oss hele dagen jeg, få litt øyeblikksbilder i stedet for sånne oppstilte som jeg ser blant disse.
liv Skrevet 2. oktober 2008 #10 Skrevet 2. oktober 2008 Vi tok bilder der med guttungen (ikke bryllup!) og var veldig fornøyd!
Disco Biscuit Skrevet 3. oktober 2008 #11 Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Litt offtopic kanskje: Men er det flere enn meg som ble litt sjokkert (når jeg skjønte hvaa det dreide seg om) av et par av bildene hun fotografen har på hjemmesiden under kategorien gravid? Det er godt jobbet å komme så nært på ja! Endret 3. oktober 2008 av MaiL
Gir Skrevet 3. oktober 2008 #12 Skrevet 3. oktober 2008 Litt offtopic kanskje: Men er det flere enn meg som ble litt sjokkert (når jeg skjønte hvaa det dreide seg om) av et par av bildene hun fotografen har på hjemmesiden under kategorien gravid? Det er godt jobbet å komme så nært på ja! Å fy f.... Hva med en liten advarsel om sterke bilder før de kommer fram? Ææææææ!!!
Gjest Ansjoni Skrevet 3. oktober 2008 #13 Skrevet 3. oktober 2008 Å fy f.... Hva med en liten advarsel om sterke bilder før de kommer fram? Ææææææ!!! Det sier jeg også! Det nest siste bildet var ganske creepy syns jeg....
cypress Skrevet 3. oktober 2008 #14 Skrevet 3. oktober 2008 Litt offtopic kanskje: Men er det flere enn meg som ble litt sjokkert (når jeg skjønte hvaa det dreide seg om) av et par av bildene hun fotografen har på hjemmesiden under kategorien gravid? Det er godt jobbet å komme så nært på ja! Ikke bare deg som reagerer nei... De var tett på ja!! Jeg hadde kanskje ventet til ungen var ute og vasket før jeg tok bilde - en unge halvveis inni mor, innsauset i blod er det nok kun foreldrene som syns er fin... Huff...
Disco Biscuit Skrevet 3. oktober 2008 #15 Skrevet 3. oktober 2008 Godt det ikke bare var meg som tenkte de tankene
Gjest lillelinn Skrevet 3. oktober 2008 #16 Skrevet 3. oktober 2008 syntes de bildene var fantastiske jeg da :D skulle gjerne hatt slike av mine unger.... ikke bare hadde det funket som prevansjon, men det er jo et stort øyeblikk da :D
cypress Skrevet 9. oktober 2008 #17 Skrevet 9. oktober 2008 Ser det er spurt om før, men jeg prøver igjen: noen som vet om hun vil gi bort rettighetene til bildene hun tar??
liv Skrevet 9. oktober 2008 #18 Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Vi fikk rettighetene og en cd med alle bildene Endret 9. oktober 2008 av liv
Clebra Skrevet 9. oktober 2008 #19 Skrevet 9. oktober 2008 syntes de bildene var fantastiske jeg da :D skulle gjerne hatt slike av mine unger.... Helt enig - fantastiske bilder:)!
Jade Skrevet 9. oktober 2008 #20 Skrevet 9. oktober 2008 Vi fikk rettighetene og en cd med alle bildene Skulle egentlig bare mangle til 24.000,-. Men rart det ikke sto noe om det i prislisten hennes? CD er ikke en selvfølge i dag. Var bildene i god kvalitet og flere mb pr bilde? Det er jo mange som har kun prøvebilder på CD som følger med. De skal jo tjene penger på etterbestillinger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå