Gå til innhold

slettet


Leonora8

Anbefalte innlegg

Skjønner at det er veldig vanskelig. Prøv å ta ei uke av gangen der du har som mål å ikke kontakte han, det er veldig vanskelig, jeg vet!

Hver gang du har lyst til å sende han sms, skriv meldingen på et word dokument og lagre, dette funket faktisk litt for meg, på den måten at da fikk jeg ut det jeg ville si, også når det bare var "Hei, hvordan går det?"

Håper det ordner seg!

Ja! Jeg har faktisk en anonymblogg, som jeg fått ut litt av hvert på. Det er ganske deilig. Jeg skriver selvsagt ikke noe slik at folk kan finne ut av hvem jeg er. Men får mer ut av det av å ha en blogg enn å skrive på et word dokument faktisk! Ikke vet jeg hvorfor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...fordi de forstår at vi ikke leker butikk og at de må satse fullt ut hvis de skal få så mye som en klem.

Det der høres ut som en jævlig dårlig deal for oss. Så ellers takk ville jeg ha sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner hans premisser... Ja jeg gjør det. Men det er nå, etter en samtale med han tidligere ikveld.

Mener du at jeg kjente hans premisser da han flørtet, koset, kysser og sov sammen med meg hver dag i 3 uker? - Det virker da som om han var ute etter et forhold da. Eller tar jeg helt feil?

For deg virket det sånn ja, du tolket det slik. Men det er tydeligvis ikke slik han tolket det. Altså er det ikke gitt at han har ført deg bak lyset. Du har bare tolket oppførselen hans i en bestemt retning, that`s all.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt/mann alt etter hvem man spør :P

Men han høres ut som et rævhøl som ene sa tidligere. Han ser at du fremdeles er glad i han og tenker at han da kan få nærhet og sex uten noe mas. Han har det som plommen i egget i hode sitt tipper jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt/mann alt etter hvem man spør :P

Men han høres ut som et rævhøl som ene sa tidligere. Han ser at du fremdeles er glad i han og tenker at han da kan få nærhet og sex uten noe mas. Han har det som plommen i egget i hode sitt tipper jeg.

Trenger ikke være r..høl for å mele sin egen kake. Alle handler etter sine egne interesser. Hun ønsker forhold, han gjør ikke. Det ene ønsket er ikke moralsk bedre enn det andre. Kanskje han bevisst gikk inn for å villede henne, det er i så fall ikke bra. Kanskje han ikke gjorde det, men bare uttrykker at han liker henne. Problemet hennes er forventningene hennes til ham. At han ikke er i stand til å oppfylle dem er ikke noe han kan lastes for - såfremt han som sagt ikke bevisst har gått inn for å villede henne, men det er altså noe ikke vi kan vite. Du feller en prematur dom over ham når du som meg ikke har peiling. Hva gir deg rett til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra det jeg leste gav jeg han en dom da han for meg virker som en som bare bruker henne. Det som gir meg retten til det er denne maskinen med Internett som lar meg koble meg opp her å skrive på dette forumet.

Følte du deg truffet av det jeg skrev?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har opplevd akkurat det samme. Det viste seg etter at vi avsluttet det hele at han hadde en annen som har gjorde akkurat det samme med. Det var fryktelig tungt for meg. Anbefaler deg å holde deg unna for ikke å bli såret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra det jeg leste gav jeg han en dom da han for meg virker som en som bare bruker henne. Det som gir meg retten til det er denne maskinen med Internett som lar meg koble meg opp her å skrive på dette forumet.

Følte du deg truffet av det jeg skrev?

Nei, jeg føler meg ikke truffet. Men tilgang på teknologi gir deg ingen rett til å være en muppet. Føler du deg truffet? Ikke det? Det burde du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Det jeg lurer på kjære menn, er hva f**n er det med tankegangen hans? Og hvorfor har har oppført seg som om han har følelser når han tydligvis ikke har det?

Takk for svar!! :)

Tankegangen hans? Han har følelser for deg, han liker deg, du er åpenbart ok å ha sex med...hva er problemet (ditt)?

Han gidder ikke være kjæresten din, deal with it,

Hva med deg, har du egne meninger, tanker og følelser i forhold til ditt eget liv ut over å være forelsket i en som ikke vil være kjæreste med deg?

Vær så god!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temmelig sikker på at han har en annen dame, men at hun ikke var tilgjengelig. Kanskje har han et long distance forhold med en annen. Høres i hvertfall ut som at han har noen annen på måten han oppfører seg.

Mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tankegangen hans? Han har følelser for deg, han liker deg, du er åpenbart ok å ha sex med...hva er problemet (ditt)? Fatter ikke hva du mener...

Han gidder ikke være kjæresten din, deal with it, Ja, holder på for harde livet herHva med deg, har du egne meninger, tanker og følelser i forhold til ditt eget liv ut over å være forelsket i en som ikke vil være kjæreste med deg? Joda, jeg vil vel si at jeg har det. Men denne ganger trenger jeg litt hjelp da ser du

Vær så god!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne karen var nok bare ute etter sex og andre goder, uten å ville ha et forhold til deg.

Flott om du har innsett det, lykke til med å komme over fyren! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere var enige om å være pulevenner. Når var det disse betingelsene endret seg, slik at han plutselig er en drittsekk? De få gangene jeg har hatt pulevenn, har jeg da overnattet, koset, kysset og slik, jeg. UTEN at betingelsene har endret seg av den grunn. Dersom dama vil mer, så forventer jeg da at hun formidler dette, og ikke endrer betingelsene på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere var enige om å være pulevenner. Når var det disse betingelsene endret seg, slik at han plutselig er en drittsekk? De få gangene jeg har hatt pulevenn, har jeg da overnattet, koset, kysset og slik, jeg. UTEN at betingelsene har endret seg av den grunn. Dersom dama vil mer, så forventer jeg da at hun formidler dette, og ikke endrer betingelsene på egenhånd.

Disse betingelsene endret seg da han begynte å bli betyldlig mer romantisk og vi var sammen på fritiden samt kyssing og kosingen uten om å bare ha sex.

Takk for svar alle sammen! :) Sier meg ferdig nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse betingelsene endret seg da han begynte å bli betyldlig mer romantisk og vi var sammen på fritiden samt kyssing og kosingen uten om å bare ha sex.

Takk for svar alle sammen! :) Sier meg ferdig nå

Fikk HAN vite at betingelsene var endret? Eller fulgte du bare dine egne regler eller intuisjon på dette? Alle som har sett Seinfeld, vet at det er ganske store individuelle forskjeller på disse betingelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk HAN vite at betingelsene var endret? Eller fulgte du bare dine egne regler eller intuisjon på dette? Alle som har sett Seinfeld, vet at det er ganske store individuelle forskjeller på disse betingelsene.

Yes he did. Og han sa seg enig i at vi ikke skulle ha sex med andre.

Aldri vært noen fan av Seinfeld dessverre, er vel derfor jeg har kommet meg i denne røra

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Skal prøve å gjøre dette kortfattet da jeg vet hvor mange som ikke orker å lese lange, kjedelige innlegg.

Jeg og eksen slo opp i november i fjor. Det var han som slo opp. Kort tid etter startet vi å ha gjevnlig sex, og ble pulevenner. (ja jeg vet jeg var dum. men er du forelsket så er du forelsket). Vi har hatt en slags "pause" fra hverandre i ca 1 og en halv mnd men nå for 3 uker siden tok vi opp kontakten igjen. Nå har vi sovet hos hverandre og vært sammen konstant i 3 uker. Vi har også sovet med hverandre i helgene. (dette var ikke vanlig før). Han spurte meg senest igår om jeg ville være med på kino med han, vi koser og kysser nå vi er sammen, han sier at han er kjempe glad i meg flere ganger om dagen og vi kysser når vi drar fra hverandre.

Derimot da jeg spurte han i sted om han kanskje ville bli kjærester igjen i nærmeste fremtid, svarte han at han ikke visste hva han skulle si. Og da jeg svarte at jeg ikke orker å bli lekt med lenger og ønsket å avslutte hvis han ikke ville noe mer, så var det greit for han.

Det jeg lurer på kjære menn, er hva f**n er det med tankegangen hans? Og hvorfor har har oppført seg som om han har følelser når han tydligvis ikke har det?

Takk for svar!! :)

100 % ærlig fra meg: Vet han at du er forelska i han? Mest sannsynlig, hvis ikke er han lite empatisk. Når han vet at du er forelska i han, bør han 1) gå inn i et ekslusivt forhold med deg eller 2) bryte kontakten tvert for at tiden skal virke på deg=null intim kontant og minimal sosial kontakt. Det du bør gjøre er å ta tiden til hjelp, bygge opp selvtilliten hvis den er skadet, fortsette å være sosial og treffe nye gutter ofte. Ved å møte nye gutter hyppig vil du lettere få den gode følelsen tilbake igjen.

Å ha et forhold med noen som er forelska med deg(og vite det) uten å kunne tilby et monogamt forhold og/eller gi samme følelser tilbake er i beste fall lite hensynsfullt og egoistisk, i verste fall noe douchebagcockfuckere gjør som ikke tør å sette grenser.

Endret av Mars1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BareÆrlig

Hei! Skal prøve å gjøre dette kortfattet da jeg vet hvor mange som ikke orker å lese lange, kjedelige innlegg.

Jeg og eksen slo opp i november i fjor. Det var han som slo opp. Kort tid etter startet vi å ha gjevnlig sex, og ble pulevenner. (ja jeg vet jeg var dum. men er du forelsket så er du forelsket). Vi har hatt en slags "pause" fra hverandre i ca 1 og en halv mnd men nå for 3 uker siden tok vi opp kontakten igjen. Nå har vi sovet hos hverandre og vært sammen konstant i 3 uker. Vi har også sovet med hverandre i helgene. (dette var ikke vanlig før). Han spurte meg senest igår om jeg ville være med på kino med han, vi koser og kysser nå vi er sammen, han sier at han er kjempe glad i meg flere ganger om dagen og vi kysser når vi drar fra hverandre.

Derimot da jeg spurte han i sted om han kanskje ville bli kjærester igjen i nærmeste fremtid, svarte han at han ikke visste hva han skulle si. Og da jeg svarte at jeg ikke orker å bli lekt med lenger og ønsket å avslutte hvis han ikke ville noe mer, så var det greit for han.

Det jeg lurer på kjære menn, er hva f**n er det med tankegangen hans? Og hvorfor har har oppført seg som om han har følelser når han tydligvis ikke har det?

Takk for svar!! :)

Fra min side og mine opplevelser er at han elsker sex med deg og og ha en og ha sex med og nærhet men tanken på og være sammen med deg uten at det leder til sex er uintrasankt. Han elsker sexen og nærhet men ikke deg..Han bruker deg og samtidig kan kjøre på med andre..Beklager men det er sånn jeg er også. Hilsen mann 21år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra min side og mine opplevelser er at han elsker sex med deg og og ha en og ha sex med og nærhet men tanken på og være sammen med deg uten at det leder til sex er uintrasankt. Han elsker sexen og nærhet men ikke deg..Han bruker deg og samtidig kan kjøre på med andre..Beklager men det er sånn jeg er også. Hilsen mann 21år..

Jøss for en drittsekk du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...