AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #41 Skrevet 29. august 2011 Pffft. Dere er bare missunnelige- HATERS.
Gulphild Skrevet 29. august 2011 #42 Skrevet 29. august 2011 Botox er ikke noe som tyter hverken hit eller dit. Botox er betegnelse på bittesmå lokale injeksjoner av nervegift som lammer muskler. Kosmetisk benyttes det til å lamme ansiktsmuskler slik at man ikke får rynker. Da har han ev. innlegg i kinnene sine eller har fått sprøytet inn fett i dem.
loffen Skrevet 29. august 2011 #43 Skrevet 29. august 2011 Jeg trodde han hadde fått kreft da jeg så det bildet Det var det jeg tenkte også.. Eller noe annet.. Jeg kan ikke skjønne at han trengte gå ned i vekt, han var da veltrent og hadde muskler. Nå ser han jo skikkelig syk ut. Jeg håper den ekle magefølelsen er feil. Men det er noe som skurrer, når han raser så mye ned i vekt på en sommer. Bare ved å trene? Han har da trent hele tiden han? Også det at hun værdama skal inn og hjelpe til. Uff, nei jeg håper det bare er at han har sluttet med sterioder. :gjeiper: 1
Djungelvrål Skrevet 29. august 2011 #44 Skrevet 29. august 2011 (endret) Enig. Se på halsen hans på det "nye" bildet. Slapp og skrukkete. Nei, han var så mye finere FØR! Da så han sunn og frisk ut, i det minste, med en svakhet for botox. :-P Nå ser jeg at botoxen tyter ut på kinnene og overalt ellers i ansiktet. Jeg følger ikke spesielt godt med hva som skjer i underholdningsbransjen i Norge, men jeg synes han er et gøyalt bidrag. Han underholder i det minste! Vet ikke helt om jeg klarer å se på diverse tv-sjåvs med ham i den tynne tilstanden. Vet du hva botox er? Botox kan ikke tyte ut noe sted, botox er en nervegift som lammer musklene i ansiktet. Det blir sprøytet inn i rynker i ansiktet i mikroskopiske mengder, effekten varer i ca 3 mnd. Botulinum er et protein som blir produsert av bakterien closrtidum botulinum. Finnes forøvrig i jord, 1 gram er nok til å drepe 1000 mennesker (eller noe slikt) Det er en av grunnene til at det er veldig viktig å vaske rå grønnsaker fri for jord. Endret 29. august 2011 av Liquorice
Superbad Skrevet 29. august 2011 #45 Skrevet 29. august 2011 her er bilde HopelessFear: http://www.kjendis.no/2011/08/25/kjendis/jan_thomas_morch_husby/happy_day/tv_2/tv/17806526/ Terningkast 2.
Mann 42 Skrevet 30. august 2011 #46 Skrevet 30. august 2011 Vet du hva botox er? Botox kan ikke tyte ut noe sted, botox er en nervegift som lammer musklene i ansiktet. Det blir sprøytet inn i rynker i ansiktet i mikroskopiske mengder, effekten varer i ca 3 mnd. Botulinum er et protein som blir produsert av bakterien closrtidum botulinum. Finnes forøvrig i jord, 1 gram er nok til å drepe 1000 mennesker (eller noe slikt) Det er en av grunnene til at det er veldig viktig å vaske rå grønnsaker fri for jord. Det er faktisk DET mest giftige toksinet vi vet om. Det er det ikke alle som veit. Og at folk frivillig sprøyter dritten inn i fjeset sitt for å unngå rynker, er nærmest litt uvirkelig for meg. En miss fra han som gjør injeksjonen, og det er takk og farvel. 1
HopelessFear Skrevet 30. august 2011 #47 Skrevet 30. august 2011 Hva for no?! Er botox virkelig så farlig? Jeg har tatt innsprøytinger av botox i akillessenen pga. medisinsk grunnlag som barn og et par ganger ut i voksenlivet. Trodde ikke det var så farlig siden det ble brukt i medisin.
Sugerøret Skrevet 30. august 2011 #48 Skrevet 30. august 2011 Botox er forresten en nervegift . Jeg ville ikke hatt det i kroppen uten at en spesialist hadde satt injeksjoner.Og da ikke pga rynker ,men som et legemiddel i kampen mot migrene. Innlegget er ryddet for spekulasjoner til skade for den omtalte part. Phaedra,mod
Mann 42 Skrevet 30. august 2011 #49 Skrevet 30. august 2011 Hva for no?! Er botox virkelig så farlig? Jeg har tatt innsprøytinger av botox i akillessenen pga. medisinsk grunnlag som barn og et par ganger ut i voksenlivet. Trodde ikke det var så farlig siden det ble brukt i medisin. Farlig og farlig. Botox er et nevrotoxin som ganske enkelt slår av en del nerveimpulser. Så det brukes til å lamme muskler. Mange mennesker som har plager som skyldes kramper i muskulatur eller for høy muskeltonus, har hatt god nytte av det. Da får man en intramuskulær injeksjon, av en liten dose. Men stoffet er farlig dersom det kommer ut i blodstrømmen. Imidlertid tror jeg at doseringen er tilpasset slik at den skal ha den ønskede effekten lokalt, og ikke ha noe større skadepotensiale systemisk. Slike medikamenter har et dose/respons-forhold. Men ikke desto mindre så ER botox det verste toxinet man vet om, og hvis man får det i seg i en form som gjør at det kan spres, så er den dosen som tar livet av halvparten av "kandidatene" faktisk bare et nanogram per kg kroppsvekt. Eller 70 nanogram totalt for en gjennomsnittsperson. Og ett nanogram, er et milliontedels mikrogram. Itty bitty liten dose som skal til, altså. 1
Phaedra Skrevet 30. august 2011 #50 Skrevet 30. august 2011 Tråden er ryddet for avsporinger. Phaedra,mod
Djungelvrål Skrevet 30. august 2011 #51 Skrevet 30. august 2011 Da har han ev. innlegg i kinnene sine eller har fått sprøytet inn fett i dem. Det kalles restylane.
Phaedra Skrevet 31. august 2011 #52 Skrevet 31. august 2011 Tråden er ryddet iht. reglene våre for spekulasjoner til skade for den omtalte part. Phaedra,mo
Gjest ticket Skrevet 31. august 2011 #53 Skrevet 31. august 2011 Haha, så det er lov å si at han er gammel og innskrumpet, men ikke at han ligner på kattekvinnen? http://bloggfiler.no/jonlundemoen.blogg.no/images/266663-9-1292688763115.jpg Men han gjør det..!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå