Snart Frue Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Er det flere enn meg som synes han ser syk ut nå som han har tatt av seg 14 kilo? Han var jo veltrent og flott men nå synes jeg han bare ser sliten og gammel ut.. 4
Gjest NozMonster Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 (endret) det er 12 kilo han har slanket bort! han ser heeeeeelt gruuuusom ut1 jeg må innrømme at jeg faktisk synes han var veldig kjekk før! men nååå? dæææven! her er bilde HopelessFear: http://www.kjendis.no/2011/08/25/kjendis/jan_thomas_morch_husby/happy_day/tv_2/tv/17806526/ Endret 26. august 2011 av NozMonster 2
Gjest HunterLady Skrevet 26. august 2011 #4 Skrevet 26. august 2011 Han har dessverre tapt seg veldig..
HopelessFear Skrevet 26. august 2011 #5 Skrevet 26. august 2011 Syns ikke han ser så ille ut nå, litt blek kanskje.
Gjest NozMonster Skrevet 26. august 2011 #6 Skrevet 26. august 2011 enig med hunterlady, han har virkelig tapt seg mye! jeg synes han ikke bare har blitt blek, men mere en litt ubestemmelig "syklig" hudfarge..også øynene hans...hmm..kinnene hans... ansiktet hans ser så...dratt ut?
Niennas Skrevet 26. august 2011 #7 Skrevet 26. august 2011 De store leppene og de veldig buede øyenbrynene hans kler bedre et litt rundere ansikt ja, jeg må si det. Jeg har alltid synes JT har vært kjekk, men han var kjekkere før.
Mynona Skrevet 26. august 2011 #8 Skrevet 26. august 2011 Synes jeg leste i VG at han hadde reist til USA for å slanke seg (og trene og slikt) og hadde gått ned 14 kg. Men mener å huske at det stod at dette hadde skjedd på 2 mnd.. Eller var det bare inntrykket jeg fikk når jeg leste det Synes også han så syk ut. Han var kjekkere når han var som før. Han var langt fra tykk. Trodde egentlig han bare drakk shaker og spiste tang, og alt som har karbs i seg var fandens verk.. Men det var vel kanskje før.
Mynona Skrevet 26. august 2011 #9 Skrevet 26. august 2011 Her er et annet bilde: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10097940
Gjest NozMonster Skrevet 26. august 2011 #10 Skrevet 26. august 2011 Synes jeg leste i VG at han hadde reist til USA for å slanke seg (og trene og slikt) og hadde gått ned 14 kg. Men mener å huske at det stod at dette hadde skjedd på 2 mnd.. Eller var det bare inntrykket jeg fikk når jeg leste det Synes også han så syk ut. Han var kjekkere når han var som før. Han var langt fra tykk. Trodde egentlig han bare drakk shaker og spiste tang, og alt som har karbs i seg var fandens verk.. Men det var vel kanskje før. jaaa, han og christopher dro til usa i hele sommer på kjærleiksferie. han sa at han trene kardio på morgningen ganske lenge, koste seg på dagen med mannen sin, og trente styrke på kvelden! hvis man gjør det hver dag i 2 mnd, så ramler fort 12 kg vekk ja!
Personlig12 Skrevet 26. august 2011 #11 Skrevet 26. august 2011 Å jeg er svært takknemelig at jeg ikke bryre meg og har et liv
Gjest NozMonster Skrevet 26. august 2011 #12 Skrevet 26. august 2011 Her er et annet bilde: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10097940 jeg synes dette bilde er ser veldig manipulert ut jeg men! (enda mer enn det jeg la ut litt oppi her! )
Gjest HunterLady Skrevet 26. august 2011 #13 Skrevet 26. august 2011 Her er et annet bilde: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10097940 Grøss og gru. Men sånn er det vel med alle som slanker seg for meget, de ser det ikke selv. Men vi alle ser jo at han så bedre ut før. MYE bedre. 1
Mynona Skrevet 26. august 2011 #14 Skrevet 26. august 2011 Men man blir vel gjerne litt "dratt" om man går ned mye i vekt fort. Jeg synes han ser dratt og litt syk ut. Og Personlig12, du har tydeligvis ikke så mye mer liv enn oss andre, for du gikk jo inn på denne tråden, OG kommenterte.
Gjest HunterLady Skrevet 26. august 2011 #16 Skrevet 26. august 2011 Men man blir vel gjerne litt "dratt" om man går ned mye i vekt fort. Jeg synes han ser dratt og litt syk ut. Og Personlig12, du har tydeligvis ikke så mye mer liv enn oss andre, for du gikk jo inn på denne tråden, OG kommenterte. Spesielt dersom man er i den alderen han er i. Når man blir nærmere 50, så kler man faktisk bedre noen ekstra kilo enn for få. 1
Gjest Trønderpia Skrevet 26. august 2011 #17 Skrevet 26. august 2011 Er det flere enn meg som synes han ser syk ut nå som han har tatt av seg 14 kilo? Han var jo veltrent og flott men nå synes jeg han bare ser sliten og gammel ut.. Han har sett flott ut....en gang i tiden. Nå ser han både gammel og herjet ut.Ikke taler tidligere kosmetiske inngrep til hans fordel heller. På tide å bli mindre forfengelig kansje ? 3
Gjest white tiger Skrevet 26. august 2011 #18 Skrevet 26. august 2011 Jeg er mer forbauset over at noen av dere faktisk synes at fyren er pen Det lyser jo lang vei at han har fiksa på ansiktet. Ser ikke naturlig ut på en flekk.. For øvrig så trodde jeg at Jan Thomas kun levde på eggehvite og tang, men det må vel ha vært før det da 1
Gjest Bloodless Skrevet 26. august 2011 #19 Skrevet 26. august 2011 (endret) Nei fysj. Før var han iallefall en barbiedukke med bra kropp, nå ser han bare jævlig ut. Endret 26. august 2011 av Bloodless
Gjest Cosette Skrevet 26. august 2011 #20 Skrevet 26. august 2011 Jeg mener ikke å være stygg, men jeg ler så jeg griner av det intervjuet i VG Aaaah.. Vain people, fantastisk underholdning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå