Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han ser virkelig ikke fisk ut. Jeg kjenner andre som også har gått raskt ned i vekt. De ser også syke ut.

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Wow..

Sikker på at han ikke bare har fjerna all botoxen da? :fnise:

Neida, fra spøk til fengsel - Han ser IKKE bra ut nå. Han ser sliten ut.

Skrevet

Men han var vel ikke spesielt tykk før, jeg tenker han var tynn men veldig trent?

Skrevet

Han ser jævli ut okke som. Men skal jeg mene noe om hans vekt, så er fett er aldri vakkert!

Han har et motbydelig dameansikt. Stygg som bare det... Og jeg skulle gjerne slippe å se fyren og det han representerer.

Skrevet

Han ser jævli ut okke som. Men skal jeg mene noe om hans vekt, så er fett er aldri vakkert!

Han har et motbydelig dameansikt. Stygg som bare det... Og jeg skulle gjerne slippe å se fyren og det han representerer.

Det var da voldsomt...

• Liker 3
Skrevet

Han ser gammel og slunket ut, sånn nesten innskrumpet. Men dessverre kommer Botoxen enda bedre til syne, og han har nå mer typiske Botox-trekk enn han hadde tidligere. Forferdelig usjarmerende.

• Liker 1
Skrevet

Han ser gammel og slunket ut, sånn nesten innskrumpet. Men dessverre kommer Botoxen enda bedre til syne, og han har nå mer typiske Botox-trekk enn han hadde tidligere. Forferdelig usjarmerende.

Hva er "typiske botoxtrekk"?

Skrevet

:hakeslepp: Han ser virkelig ikke frisk ut.

Enig. Se på halsen hans på det "nye" bildet. Slapp og skrukkete. Nei, han var så mye finere FØR! Da så han sunn og frisk ut, i det minste, med en svakhet for botox. :-P Nå ser jeg at botoxen tyter ut på kinnene og overalt ellers i ansiktet. :( Jeg følger ikke spesielt godt med hva som skjer i underholdningsbransjen i Norge, men jeg synes han er et gøyalt bidrag. Han underholder i det minste! Vet ikke helt om jeg klarer å se på diverse tv-sjåvs med ham i den tynne tilstanden.

Skrevet

Hvis han hadde vært kvinne, så hadde han fått skryt. :sjenert:

Mange kvinner ser også mye eldre ut når de slanker seg, men det er det ingen som klager over.

Skrevet

Hvis han hadde vært kvinne, så hadde han fått skryt. :sjenert:

Mange kvinner ser også mye eldre ut når de slanker seg, men det er det ingen som klager over.

Det er vel forsåvidt ikke sant. Her på KG så kritiserer vi alle like mye, uansett hvilket kjønn det er ;)

Gjest Corto Maltese
Skrevet

vel med all den Botoxen han har i ansiktet er det ikke rart han ser syk ut

Skrevet

Han kunne hvertfall ha smørt trynet med foundation(mørkere) Den skillen fra kroppen og tryne. Ellers er han sikkert syk. Ekkel er han hvertfall.

Skrevet

Før så han sunn og veltrent ut, nå ser han bare syk ut...

• Liker 1
Skrevet

Menn behøver da ikke å slanke seg! Det er jo kvinnenes jobb. Menn skal ha litt kjøtt på kroppen. Mer å ta i, mer å være glad i. ;)

Gjest HunterLady
Skrevet

Menn behøver da ikke å slanke seg! Det er jo kvinnenes jobb. Menn skal ha litt kjøtt på kroppen. Mer å ta i, mer å være glad i. ;)

Nei, det skal de ikke. Jeg vil helst ikke ha mer å ta i.

For tynn er noe helt annet enn å være slank.

MANGE MENN BEHØVER Å SLANKE SEG!!!

• Liker 1
Skrevet

Men dette har jo ikke noe med slanking å gjøre, mannen ser jo syk ut... Han var da aldri tykk i utgangspunktet, bare veldig veltrent. Han sier også at han ikke skal så mye på TV framover og at han har ansatt en værdame for å ta seg av mye av dette...

Skrevet

Wow..

Sikker på at han ikke bare har fjerna all botoxen da? :fnise:

Neida, fra spøk til fengsel - Han ser IKKE bra ut nå. Han ser sliten ut.

Man kan ikke fjerne botox. Man kan bare vente på at lammelsen skal gi seg. Noe som tar ca 8 mnd.

Skrevet

Enig. Se på halsen hans på det "nye" bildet. Slapp og skrukkete. Nei, han var så mye finere FØR! Da så han sunn og frisk ut, i det minste, med en svakhet for botox. :-P Nå ser jeg at botoxen tyter ut på kinnene og overalt ellers i ansiktet. :( Jeg følger ikke spesielt godt med hva som skjer i underholdningsbransjen i Norge, men jeg synes han er et gøyalt bidrag. Han underholder i det minste! Vet ikke helt om jeg klarer å se på diverse tv-sjåvs med ham i den tynne tilstanden.

Botox er ikke noe som tyter hverken hit eller dit. Botox er betegnelse på bittesmå lokale injeksjoner av nervegift som lammer muskler. Kosmetisk benyttes det til å lamme ansiktsmuskler slik at man ikke får rynker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...