Gå til innhold

Blomter på grav

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare et kjapt spørsmål:

Hvis det ble satt tulipaner og roser i vaser på en grav 15. august, er det noen mulighet for at de ikke er visne nå? Skal innom graven i dag, og tenkte å ha med meg blomster, men så falt det meg inn at det ikke er noe sted å sette blomstene om de som er der fra før fremdeles lever.

Ville sette pris på svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg har stor tvil på at de blomstene er pene nå altså!

nå begynner det faktisk å bli ganske kaldt sent på kvelden og på natten, så mitt råd er at du får innom et hagesenter og sier at du vil ha blomster som varer litt, og som er egnet på graven ( der har de ofte mange gode tips).

Spansk margeritter funker nok en stund til, men utover høsten er mitt tips Erica og Calluna fordi er de holder best i kulden, Sølvkrans holder seg også fin lenge selv om det er kaldt.

Gjest Leonidene
Skrevet

Eg vil nok tru at de blomstene har visnet eller ikkje er så fine lenger.

Skrevet

Takk for svar, og takk for gode tips NozMonster! Jeg vet lite om dette, så råd kommer godt med :) Hadde egentlig tenkt til å kjøpe roser eller tulipaner, men jeg skal jammen sjekke ut de tingene du nevnte. Spør i blomsterbutikken tenker jeg :)

Gjest NozMonster
Skrevet

Takk for svar, og takk for gode tips NozMonster! Jeg vet lite om dette, så råd kommer godt med :) Hadde egentlig tenkt til å kjøpe roser eller tulipaner, men jeg skal jammen sjekke ut de tingene du nevnte. Spør i blomsterbutikken tenker jeg :)

bare hyggelig :jepp: roser og tullipaner er jo vakre blomster, men desverre så holder de så kort! og personlig så synes jeg grusomt at en grav står med visne blomster på seg :(

Skrevet

bare hyggelig :jepp: roser og tullipaner er jo vakre blomster, men desverre så holder de så kort! og personlig så synes jeg grusomt at en grav står med visne blomster på seg :(

Ja, det vil jeg ikke ha noe av. Jeg får forhøre meg litt i blomsterbutikken tenker jeg, de har sikkert noen tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...