Gå til innhold

Stripping er .......?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det slik at flest kvinner reagerer negativt på stripping, mens de gjerne ikke har så mye imot mannlige strippere som kvinner som stripper?

Personlig syns jeg begge deler er helt flott, det er en artistisk fremføring med kroppen som eneste verktøy foruten musikken, man må planlegge og gjennomføre, det er krevente fysisk såvel som psykisk - og slik jeg ser det et yrke på linje med andre....

Hva syns du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det er dobbeltmoral eller egen usikkerhet som gjør at noen mener stripping er ok om det ikke er ens eget kjønn (gjerne sett sammen med egen seksuell legning) mens de gjerne ser på det andre kjønn (det en tiltrekkes til) osv osv osv eller hva, men jeg syns stripping kan være pent å se på uansett for egen del, men og det er et stort men for min del - det må foregå i ordnede former... De må få velge det selv de som vil strippe, de må få betaling og trygge omgivelser og ikke være offer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er flott så lenge det er selvvalgt og damen gjør det på en lekker måte. Liker ikke vulgære strippere. Har vært på strippebarer flere ganger, og har opplevd både vulgær stripping og grasiøs stripping. Og så lenge jentene får en lønn som står i forhold til det de driver med, så syns jeg det er helt iorden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stripping er en "light" versjon av prostitusjon samme hvilket kjønn som gjør det. Å strippe er ikke kunstnerisk, men sex arbeid. Begynner å bli lei at vi forherliger dette.

Om det er moralsk eller ikke tar jeg ikke stilling til. Voksne folk kan ta sine egne valg, og forøvrig synes jeg at prostitusjon bør være lovlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det kan være kunstnerisk. Jeg elsker å se på flinke kvinnelige strippere, mannlige er av en eller annen grunn total turn off for meg (til tross for at jeg er heterofil.)

Jeg er danser selv og kan bli veldig fascinert av kontrollen enkelte strippere har over kroppen. Det gjelder selvsagt ikke de som rister to ganger på rumpa, bøyer seg fremover, river av seg klærne and that's it. Det må være litt koreografi med i bildet.

Jeg har selvfølgelig like stor respekt for både mannlige og kvinnelige strippere selv om de ikke er like interessante å se på for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stripping kan være skikkelig flott og råsexy!

Det avhenger helt av hvordan h*n mestrer kunsten. Erfaring gjør mester. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moral har jo ikke noe med dette å gjøre. Søk deg opp definisjon og lær deg litt om moral før du begynner å bruke det i situasjoner som ikke har behov for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva andre gjør bryr jeg meg ikke med, men jeg synes verken mannlig eller kvinnelig stripping er greit i forholdet (dvs at man drar og ser på slikt).

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stripping er stort sett harry med mindre man heter Dita von Teese. Det har forsåvidt blitt nok av dem som sier de driver med burlesque og ikke stripping bare for å gjøre det mer stuerent. Ellers er det ikke noe moralsk galt i stripping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sett NM i stripping på Rockyfeller noen ganger, og der er det kunst. Men i ei sliten bule er det noe helt annet.

Magedans er vakkrere :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...